Αγιασμός 2025-26 και Πρώτη Ενημερωτική Συνάντηση

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός με την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2025-2026 θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 στις 8 πμ.
Η προσέλευση των γονέων και μαθητών/τριών θα γίνει στις 7.50 π.μ.

Μετά τον Αγιασμό και συγκεκριμένα στις 11 πμ. θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς των παιδιών της Σχολικής μας Μονάδας στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Θα γίνει σύντομη αναφορά στις βασικές αρχές λειτουργίας του σχολείου μας.
Σημαντικό είναι, πριν τη συνάντηση, να αναζητηθεί στο ιστολόγιο του σχολείου μας ο σχολικός κανονισμός του προηγούμενου σχολικού έτους για την ενημέρωση λειτουργίας του σχολείου.

Ευχόμαστε ολόψυχα καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Η Προϊσταμένη και οι Εκπαιδευτικοί του 8ου Νηπιαγωγείου

Καλό Καλοκαίρι!!!

“Καλοκαίρι, η εποχή που στήνονται τα όνειρα!”

Οδ. Ελύτης

5b0a14e9 6f30 4a48 937e a56390005dbc

Η φετινή σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος με πολλά παιδικά χαμόγελα, ζωγραφιές, ανεμελιά, ξεγνοιασιά, παρέες, όνειρα και απέραντη αγάπη! Οι “ζωηρές” φωνές των παιδιών έδωσαν τον παλμό στη λήξη και στον αποχαιρετισμό μιας χρονιάς γεμάτης με έμπνευση, στόχους, όραμα, φαντασία, δημιουργικότητα, πρόγραμμα και κυρίως ενθουσιασμό και ζήλο από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα τα παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο και τη μάθηση και να εισέρχονται στο σχολικό περιβάλλον καθημερινά με χαρά, που ήταν και το βασικό μας μέλημα. Πολλές και διαφορετικές προσωπικότητες που μας εξέπληξαν θετικά καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους με τις απαντήσεις, τα αστεία, φράσεις του τύπου “Κυρία δε θέλω να φύγω από το σχολείο” ή “Περιμένω με ανυπομονησία την κατασκευή που θα φτιάξουμε” και άλλα πολλά. Όλα τα παραπάνω ήταν η βάση για να χτίσουμε μια ισχυρή σχέση με πυξίδα την αγάπη, το νοιάξιμο για τις ανάγκες και τη συναισθηματική τους ισορροπία. Στο σημείο αυτό άλλες λέξεις δε χωράνε, παρά μόνο συναισθήματα που αναβλύζει κάθε στιγμή μαζί τους και μια γεύση μπορείτε κι εσείς να πάρετε μέσω του φωτογραφικού υλικού.

Με νοσταλγία σας αποχαιρετάμε κι ευχόμαστε να έχετε ένα ξεκούραστο & αξέχαστο καλοκαίρι!

 

Με εκτίμηση & αγάπη,

οι Εκπαιδευτικοί του 8ου Νηπιαγωγείου Καματερού

1ac88fe2 24dd 4482 8063 ff234ea562a4 4a0b67c2 e767 4908 9eeb 15383f3a9a28 efe6e413 6587 44ce a3d4 0c80a1c0fc46 8457a148 ab56 48ba a0e5 3e96ed40feb6 a47dc037 358b 4f1a 9eab 33f5a941281f 4b230ddc fe1c 4074 834b 70ca3ad67b5e 6fa96f44 fc8c 4c97 8475 df7dfd9679aa 4c585209 8751 4ef9 837c 49dd85ec7adf 97386bbe 9548 4515 bec2 f2b2f73dda45 376d2317 8184 4d29 802c 1fbd2b25502f ac4fec6c c6ac 4c20 9380 5d639158f6e5 1 471d881a 75b1 4fce a002 52f0af481a47 a0b493ea 13b2 4aeb a555 47df9dc497cb e06cb4a6 c285 4016 997c cb691364125f dafe8ce4 64d5 4a5a 9265 14de1acca938 f522d9d6 6d8d 46cc 8060 d340ac964c20 f2b3a76d b2f2 4e41 87af 122d48acd4cb c3cd3a7f 9cdf 4680 bf64 24b4c7e5942e 1 3feda5d3 c140 4cce ae50 10c26e071443 0e5d61cd 5807 4336 9865 a01415ebbc3c 1df0bee7 120e 4558 977f 25413ea82e2d 77c20e4f c134 4b90 bf68 5858b2b32f30 8ee34ec5 e586 4ea7 9699 81ae64f55af6 1 ad19371b f4c5 4b25 b0c6 fe8d1bd566aa 808668e9 ad94 47a3 ac29 eaae58df6ddf29940297 3672 4315 9f9b 0804c9bdc636 2eb2b63c e60a 4254 a4da 4f1876bb413d 7c1d2530 3fae 46cf 86c9 913954be5f92 45052f40 6b6a 49b8 b965 1be4184e1aba 54d3c154 3671 49bb 8a57 22e0fa2f926c 162948e4 2871 4625 8a92 4ca8303745a1 ba12fa52 61d7 4928 915b bdbfe004c4e6 5b561914 c384 4f21 8001 3835b33c72eb d83421b4 3083 42c2 8cfc bca91050ad23 e181a630 df74 46c2 8299 9767b68676f5 e9273496 8a7c 42a9 b049 cf54d4697c44 2106927a b9fa 4a2c 9a45 be811f30f68f 525fa1ce 68b3 42ff 9f11 042cd1cb16b5 d0bbfa9c c8cf 4b71 bc7f c3fdf23408fe

 

“Φτάσε όπου δεν μπορείς”

Ν. Καζαντζάκης

360 F 509299785 PDFCRr2NtuFESfUdEzL6pfAaFqfR03yt

Εις το επανιδείν τον Σεπτέμβρη!

Τα δάση είναι πηγή ζωής για όλους!

Προστατεύω και φροντίζω το περιβάλλον!Eikona1

Με αφορμή το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα “τα δάση είναι πηγή ζωής για όλους” πραγματοποιήθηκαν δράσεις ποικίλου περιεχομένου με βασικό σκοπό την απόκτηση οικολογικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση των μαθητών για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος στα πλαίσια της περιβαλλοντικής αγωγής κι εκπαίδευσης. Στα παιδιά αναδύθηκαν διάφορες απορίες και προβληματισμοί για τους κινδύνους που απειλούν τα δάση και ήρθαν αντιμέτωπα με ακραία φυσικά φαινόμενα, αλλά και με την ανθρώπινη παρέμβαση που προκαλεί την καταστροφή της ισορροπίας στο περιβάλλον. Ωστόσο, αναδείχθηκε μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος η μεγάλη αξία του δάσους και τα οφέλη του για τον άνθρωπο και όχι μόνο. Παράλληλα, αναπτύχθηκαν συζητήσεις σχετικά με την αναζήτηση λύσεων όσον αφορά στο ζήτημα των πυρκαγιών και η λέξη αναδάσωση προστέθηκε στο λεξιλόγιό τους αντιλαμβανόμενοι τη βαρύτητα και την πολύτιμη σημασία που ενέχει η συγκεκριμένη.

Ειδικότερα, σπουδαίο ρόλο διαδραμάτισαν αντίστοιχα παραμύθια, όπως είναι “Ο Κότσυφας απαιτεί το δάσος να σωθεί” του Βαγγέλη Ηλιόπουλου από τη σειρά “Οικολογήματα” μεταφέροντας το μήνυμα της αναδάσωσης με αβίαστο, φυσικό και τρυφερό τρόπο, προκειμένου τα παιδιά να προσεγγίσουν την έννοιά της. Επιπρόσθετα, οι μικροί μας μαθητές διατύπωσαν τις σκέψεις τους μέσω της εικαστικής τέχνης και της βιωματικής μάθησης, αφού μεταφέρθηκαν νοερά σε δάση πραγματοποιώντας ακόμη και πικ νικ, ώσπου βρέθηκε ένα ψάθινο καπέλο και μεταμορφώθηκε σε διάφορα αντικείμενα, όπως μπάλα, καλάθι γεμάτο με λουλούδια κ.α., αλλά και με την παύση της μουσικής και φορώντας το μας βοήθησε να εκφραστούμε ελεύθερα. Σε ρόλο συγγραφέων και εικονογράφων τα παιδιά δημιούργησαν τη δική τους ιστορία με τίτλο “Ο θησαυρός του δάσους κρύβεται στη φιλία”, η οποία μεταφέρθηκε ψηφιακά και με την αξιοποίηση του Qr Code μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να την ανακαλύψουν. Κατά την ολοκλήρωση του εργαστηρίου δεξιοτήτων οι ζωγραφιές τους με θέμα το δάσος μετατράπηκαν σε παζλ μέσω ψηφιακής εφαρμογής και μία μακέτα που κατασκεύασαν τα ίδια τα παιδιά χρησιμοποιώντας πλαστελίνες και άλλα υλικά ήταν από τα έργα που ενίσχυσαν την ενεργό εμπλοκή όλων των μαθητών.

Τέλος, τα παιδιά συνάντησαν στο χώρο της σχολικής μονάδας κι έθεσαν τα ερωτήματά τους σε μέλη πυροσβεστικής ομάδας και τους ευχαριστούμε πολύ.

b6cf4bba 446c 42d1 96b2 1965bfe562a7 88b0c8ec c33c 4dcd bec9 91c629c41deb 26186824 93a7 4c74 8957 d5d1e9fa2d00 38c76d94 3815 4672 8d1d 19ec5952eff5 b540e95c 0dd3 4153 9e6d 04e565867a9e b36c6e6d 329d 4f31 aa2a ec7cb277f0ee 509ae5bb 35f0 49db a0ba 8b126c7a8817 f5528f37 24e6 46ad 8b94 c80d432da9c3 7a4a49b2 5b28 49c9 b9de fa2c3bf66190 52273aca 1ab4 4f51 a804 96314c1ffc73 2da29b48 0e67 454e b947 ec18deb7377a 3c4f6175 1203 43ff 8645 432f46ab9a39 c856c1fd c477 4ac6 b01e 480adba5a2b1 16af93c1 454a 41f2 87cf 7ec02f63cac8 7f90c888 1231 48e2 afd4 0fad71069dc5 ac76f88d 2d08 4b6b a4f6 030fdff99acb ab6adf67 bdcb 4f7e 8ed4 c26675b9e597 9ffa6b16 2819 4714 b3ef ba70870eb1d2 bbea2e67 8ce3 4058 af84 f7cbdf4067e3 3da64ad5 beea 40b2 9938 1cc434c33e664e4dca5f b37a 48d9 8944 238ff284eee9 a23c2a60 8119 408c 837f cd4387dbb819

Η αυτοσχέδια ιστορία των παιδιών:



Λήψη αρχείου

Αλληλοσεβασμός-Διαφορετικότητα

Ενδιαφέρομαι και ΕνεργώΚοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

            Αλληλεγγύη –διαφορετικότητα

Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν  να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σχετικά με την Αξία , το Σεβασμό και την Αποδοχή  του «Άλλου » , τη συνειδητοποίηση της μοναδικότητάς μας και να συνειδητοποιήσουν ότι όλοι μας, αν και διαφορετικοί μεταξύ μας, έχουμε τα ίδια δικαιώματα. Ακόμη, να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την ανάγκη συμπερίληψης και αποδοχής των ατόμων με αναπηρία.

Οι δεξιότητες που κληθήκαμε να καλλιεργήσουμε ήταν η επικοινωνία, η συνεργασία, η ενσυναίσθηση,  η υπευθυνότητα, η πρωτοβουλία, η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα, η διαμεσολάβηση, η επίλυση προβλημάτων μέσα από τη χρήση εποπτικού και ψηφιακού υλικού.

Τέλος , πραγματοποιήθηκε δράση μέσω μουσικού παραμυθιού  από την ομάδα Ένεκα Παιδείας , με τίτλο “Τα τραγούδια των χρωμάτων”.

22   17      20  21 1

15    eikona Viber 2025 06 01 13 04 51 780 12    1314   eikona Viber 2025 06 03 05 35 29 992 1eikona Viber 2025 06 03 05 35 30 86212   56

4  39 12324251011

26 27

28

Μια ξεχωριστή γιορτή με πολλή…αγάπη!

Γιορτή της μητέρας

  large copy

Μια λέξη τόσο δα μικρή, η λέξη μάνα, μητέρα ή μαμά κρύβει τόσα συναισθήματα, αναμνήσεις, την αγνότητα, την αρμονία, την αθωότητα, τη νοσταλγία και όλες εκείνες τις όμορφες στιγμές που έχουν σημαδέψει την παιδική μας ηλικία. Όλες οι μητέρες του κόσμου αν και διαφορετικές, ξεχωριστές και μοναδικές ένα κοινό σημείο τις ενώνει: η αγάπη, που προσφέρουν απλόχερα στα μικρά τους χωρίς ενδοιασμούς, αντάλλαγμα και ιδιοτέλεια.

Στο νηπιαγωγείο μας τα παιδιά για αυτήν την τόσο ιδιαίτερη γιορτή φιλοτέχνησαν ατομικές και ομαδικές δημιουργίες που κόσμησαν τους εξωτερικούς χώρους του σχολείου και όλοι ήταν πολύ ενθουσιασμένοι και πλημμυρισμένοι από όμορφα συναισθήματα για τον εορτασμό της δικής τους μαμάς και όχι μόνο. Ειδικότερα, αποτύπωσαν στο χαρτί το πορτρέτο της μαμάς τους, κατασκεύασαν λουλούδια που όσο αυτά μεγαλώνουν, τόσο μεγαλώνει η αγάπη τους για εκείνη,  της χάρισαν την καρδιά τους και δημιούργησαν με σύμβολα το χρυσοκεντημένο της φόρεμα, το φόρεμα της αγάπης. Τέλος, η συγκεκριμένη γιορτή προσεγγίστηκε διαθεματικά μέσω της ανάγνωσης παραμυθιών για τη μητέρα, της εκμάθησης τραγουδιών, της εικαστικής τέχνης και της συμπλήρωσης αντίστοιχων φύλλων εργασίας.

980187e4 4eb8 4f30 aa74 76f46a2a9e78 c7b28d90 d7f9 465c ba57 b4638d437ca9 c22cb300 be02 4948 b961 a01fb18b4a07 c93a05f6 8368 41ce 85a8 2c12c01c6cec 6adca129 6847 46a7 bcf0 938d4783239c 3942e3c2 b7f8 47af a2aa 4058a0ebd776 4121dcf9 c6d5 4a8d 9c45 49fb20c7afbd 7b8b632c b5cd 4bff ab85 d341b1adb9a6 51597320 c25e 4d9b 8b70 26946d819388 a4e3e953 c412 4080 9574 c81e0e829b51 b3c56f3d 9a19 40b8 bba7 740af7d47d1b 0d65eb22 5935 4429 8296 c7cccf32c3b3 338c4f6f c006 41eb 80d8 be9cabe16cf2 d72c42d7 aa53 49af 8692 70793a23553b

«Η μητέρα είναι τα πάντα – αυτή είναι η παρηγοριά μας στη θλίψη, η ελπίδα μας στη δυστυχία και η δύναμή μας στην απελπισία. Είναι η πηγή της αγάπης, του ελέους, της συμπόνιας και της συγχώρεσης».

(Χαλίλ Γκιμπράν, 1883 – 1931)

 

Εορτασμός του Πάσχα

Εορτασμός του Πάσχα

 Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, επιδοθήκαμε σε μια πλειάδα δραστηριοτήτων και κατασκευών, για να γιορτάσουμε τον ερχομό της μεγάλης γιορτής του Πάσχα. Τα παιδιά δημιούργησαν τα δικά τους έργα τέχνης, εμπνεύστηκαν από σπουδαίους καλλιτέχνες, έφτιαξαν πασχαλινές κάρτες , χρησιμοποίησαν ποικίλα υλικά και τεχνοτροπίες και έπαιξαν με την αγαπημένη μελισσούλα bee bot  . Ακόμη, τιμώντας την παράδοση, παρασκεύασαν πασχαλινά κουλουράκια με την βοήθεια των εκπαιδευτικών και έβαψαν αβγά με το συμβατικό αλλά  βιολογικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τη ρίζα ενός φυτού που ονομάζεται ριζάρι ,καθώς και με διάφορες άλλες τεχνικές ,όπως με χρώματα ζαχαροπλαστικής και ρύζι ή με αφρό ξυρίσματος, με μαρκαδόρους κλπ. Τέλος, όλα τα παραπάνω τοποθετήθηκαν μέσα στα καλαθάκια που κατασκεύασαν τα παιδιά.

1 1                 2928

4 eikona Viber 2025 04 17 09 52 53 118  2

18 1          16 1

26 1    30 1

19 1     27 1

12 1                15 1

5 1             7 1

10 1                11 1 13                14

3 1            9

20 1

22 1                        24 1

4 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Δράση Ενεργού Πολίτη

“Τα Παιδιά του 8ου Νηπιαγωγείου Καματερού Φροντίζουν και Αγαπούν τα Αδέσποτα Ζωάκια της Πόλης μας”

untitled 15 12.22.57 pm

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των αδέσποτων ζώων τα παιδιά προχώρησαν στην εφαρμογή του προγράμματος δράσεων ενεργού πολίτη με βασικό στόχο την ευαισθητοποίησή τους για το παραπάνω ζήτημα στα πλαίσια της θεματικής ενότητας “Φροντίζω το περιβάλλον”. Πιο συγκεκριμένα, ενημερώθηκαν για θέματα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την υιοθεσία αδέσποτων ζώων, αφού τους επισκέφτηκε ο εντεταλμένος σύμβουλος αστικής πανίδας Δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού, κ. Βαβλαδέλης Δημήτριος. Τα παιδιά δε δίστασαν να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα και έλαβαν την απαραίτητη γνώση όσον αφορά στις εγκαταστάσεις, την ιατρική περίθαλψη και τη φροντίδα των αδέσποτων ζώων της πόλης τους. Στη συνέχεια έλαβαν το βραβείο της φιλοζωίας, τους δόθηκε γατοτροφή προς σίτιση των αδέσποτων με τη συμβολή της οικογένειάς τους και προέβησαν στη δημιουργία αφισών προς ενημέρωση των πολιτών για το συγκεκριμένο θέμα. Οι αφίσες αναρτήθηκαν στο δημοτικό κτηνιατρείο δήμου Αγιών Αναργύρων – Καματερού και οι μικροί μαθητές με αυτόν τον τρόπο έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην ενίσχυση της προσπάθειας για την προστασία των αδέσποτων. Ωστόσο, δε θα μπορούσε να παραληφθεί η αναφορά στον πρωταγωνιστή της συγκεκριμένης δράσης, ο οποίος με την αληθινή του ιστορία συγκίνησε μικρούς και μεγάλους μέσω της παρακολούθησης ενός βίντεο. Πρόκειται για τον Χούφτα, ένα αδέσποτο σκυλάκι που βρήκε τροφή, στέγη και θαλπωρή κι έγινε μέλος της οικογένειας της κ. Γιώτας.

490986980 1044815590842653 905312619205232867 n 490991389 1012314540397562 6206706651837820556 n 490221373 1136330234844997 2316684154030497472 n 489416793 944859407582805 7614711532294202756 n

490986586 1373845600315370 8988016478975463463 n 491276893 702436445690801 7345546229082311318 n 490223715 1337251007499559 3657808793772879370 n 490992701 1194504801670357 5624354868147521709 n 490986625 1006558507758742 905275577740387752 n485855277 1241491653984441 8927047150546142577 n

2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Με ένα βιβλίο αγκαλιά ταξιδεύουμε πολύ μακριά!

IMG 7903 701x1024 1

Οι μικροί μας μαθητές γιόρτασαν αυτήν την τόσο ιδιαίτερη ημέρα δημιουργώντας αυτοσχέδιες ιστορίες είτε ομαδικά, είτε ατομικά και παράλληλα έγιναν οι εικονογράφοι τους. Επιπλέον, εικονογράφησαν τον μύθο της Αλκυόνης και του Κύηκα και φιλοτέχνησαν τη δική τους αφίσα αφιερωμένη που αλλού; Στα βιβλία φυσικά! Ωστόσο, συμμετείχαν και σε ένα πάρτυ γενεθλίων κατασκευάζοντας τη μοναδική τούρτα που προοριζόταν για τα βιβλία μέσω της χρήσης οικοδομικού υλικού αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τη σημασία του συμβολικού παιχνιδιού στη νηπιακή ηλικία. Τα παιδιά φόρεσαν τα καπελάκια τους, τοποθέτησαν το κεράκι στην τούρτα, χόρεψαν σε εορταστικούς ρυθμούς και έτοιμοι οι καλεσμένοι των βιβλίων! Όμως, αλήθεια ποια είναι η μάγισσα Φριντούλα και γιατί είναι καλή; Ποιος βοήθησε στην κατάσβεση της φωτιάς του δάσους; Γιατί οι λέξεις ανακατεύτηκαν σύμφωνα με το αρχικό γράμμα των ονομάτων των παιδιών και εισέβαλαν σε ένα παραμυθένιο κάστρο; Τι σχέση έχουν για παράδειγμα μία βασίλισσα, ένας βάτραχος κι ένα βουνό; Όλα τα παραπάνω θα σας αποκαλυφθούν στις ξεχωριστές βιβλιο-ιστορίες των μικρών μας συγγραφέων!

482442535 592747423822093 7655883898558153282 n 490975599 974656924866052 4751435805094652994 n 490590739 1011030717243572 8426462087969401217 n 491295550 539503185882107 3189312052431266614 n 490975899 1773589093558273 5121594287785382778 n 491275674 1341798550459726 3135400679723874212 n 483540388 1687515008568253 5731634070717447931 n 486114442 1193690798918231 1439529036498740547 n 490979426 1004925651735527 3157011674057586675 n 482730626 1184819473336052 3535093667988709596 n

490237571 1260335259103914 7140805580917754631 n 490691717 1955342905208819 4732755683928195444 n 490995099 579226807844015 7891075073971287825 n 491276923 1593880727984475 3835466683259805639 n

490493859 661674296569830 1369322522700854163 n 490481557 9628224757271882 3611723344199077880 n 489847162 1120148986548533 586906449489123828 n 488882122 1219160213062749 2336238594340666939 n 488419632 1351668182738588 7235016549937389826 n 489412553 3998490660466207 5352372007748001005 n

491277510 1364974731444026 4339369969870419677 n 490486475 1186053039340347 289322318266594030 n 489285261 945986274100359 7621385870305725069 n 490975942 667780792566176 2324503374583247199 n 490044572 699588899162121 7961967975325152992 n 489023252 1208110737576996 539894724701939505 n 490999842 1220205326462794 4424025379996789148 n 484297368 695803289784814 6210159886370649279 n

Τέλος, τα παιδιά προσέγγισαν το θέμα της τυπογραφίας μέσω του εφευρέτη της, Ιωάννη Γουτεμβέργιου, παρακολουθώντας την αντίστοιχη παρουσίαση, παίζοντας ψηφιακά κουΐζ και τέλος ως τυπογράφοι αποτύπωσαν στο χαρτί χρησιμοποιώντας πλαστελίνη και μαύρη τέμπερα το αρχικό τους γράμμα ανάποδα σαν τον Γουτεμβέργιο.

482550575 3888949754688608 471355389294649940 n482370371 986495753474097 792040927433908035 n488955395 569101378963145 2897677114634262068 n 1491013670 1875817469925611 8392989715942201371 n 1

 

25η Μαρτίου 1821

Εορτασμός της επετείου της έναρξης της ελληνικής εξέγερσης της 25ης Μαρτίου 1821

Η επέτειος της εθνικής εορτής στο σχολείο μας τιμήθηκε με ποικίλες δράσεις. Μάθαμε και τραγουδήσαμε τραγούδια, δημιουργήσαμε κατασκευές με διάφορες τεχνοτροπίες και υλικά , ζωγραφίσαμε τους ήρωες της επανάστασης με το συμβατικό τρόπο αλλά και ως φιγούρες Playmobil και τέλος, ετοιμάσαμε την πρόσκληση και το σκηνικό για τη γιορτή μας , την οποία είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουν οι γονείς των παιδιών.

7    20   16

24   18

19    31

26    

22   23   15

21      12

25   10

35   34

5  3   1    27   30   eikona Viber 2025 04 15 08 11 20 615

17  8   11