etwinning έργο: “Mystery Box”, Παγκόσμια Hμέρα Παιδικού Βιβλίου

Το Mystery Box έφερε μια νέα έκπληξη στο Νηπιαγωγείο μας!

Screenshot 4

Ένα βιβλίο!

2 Απριλίου: Παγκόσμια Hμέρα Παιδικού Βιβλίου

Τις δραστηριότητες STEAM της τρίτης ενότητα του etwinning έργου «Μystery Βox» ανέλαβε να οργανώσει το Νηπιαγωγείο μας και η υλοποίηση των δραστηριοτήτων διήρκησε από τον Φεβρουάριο έως και τον Μάρτιο.

SCIENCE : 

Για τον τομέα της επιστήμης, συναντηθήκαμε διαδικτυακά και πραγματοποιήσαμε πειράματα σε πραγματικό χρόνο με αφορμή τον μύθο του Αισώπου “Ο Γάιδαρος και το αλάτι”, τον οποίο παρακολούθησαν από πριν όλα τα παιδιά. Το εκπαιδευτικό υλικό καθώς και οι αποστολές του κάθε σχολείου συμπεριλήφθηκαν στο παρακάτω sway το οποίο στάλθηκε σε όλους τους εταίρους.

Τα παιδιά προβληματίστηκαν, έκαναν υποθέσεις σχετικά με το ποια αντικείμενα διαλύονται και ποια δεν διαλύονται στο νερό. Έμεινε να πειραματιστούν για να βγάλουν ασφαλή συμπεράσματα! Αυτό λοιπόν θελήσαμε να το κάνουμε όλοι μαζί παρέα! Έτσι συναντηθήκαμε διαδικτυακά με όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία και κάναμε τα πειράματα ζωντανά. Μέσα στο mystery box, σε κάθε τάξη τοποθετήσαμε τα 6 αντικείμενα με τα οποία πειραματιστήκαμε για τη διαλυτότητά τους (ξύλο, πλαστικό, ζάχαρη, λάδι, χαρτί, μέταλλο), καθώς είχαμε στην τάξη και μια λεκάνη με νερό. Ένας τροχός της τύχης καθόρισε  το υλικό με το οποίο πειραματίστηκε το κάθε σχολείο. Και κάθε σχολείο καταχώρησε το αποτέλεσμα σε έναν κοινό πίνακα. Η συνάντησή μας ολοκληρώθηκε όταν όλα τα σχολεία δημοσίευσαν τα αποτελέσματα της επιστημονικής τους έρευνας στον κοινό πίνακα.image 6

image 7

TECHNOLOGY :

Για τον τομέα της τεχνολογίας, τα παιδιά έγραψαν τον κώδικα για να οδηγήσουν το μελισσάκι Beebot από έναν επιλεγμένο ήρωα των βιβλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν στο αντίστοιχο εξώφυλλο του βιβλίου. Κάθε σχολείο ακολούθησε το δρόμο ενός διαφορετικού ήρωα που επιλέχθηκε με κλήρωση. Αφετηρία ήταν ο ήρωας του βιβλίου και τέλος το εξώφυλλο.

Screenshot 7

ENGINNEERING :

Για τον τομέα της μηχανικής, ζητήθηκε από τα παιδιά να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν χαρτοπολτό ανακυκλώνοντας άχρηστα χαρτιά, που δεν τα χρειαζόμασταν. Αφού ανακάλυψαν ότι το χαρτί διαλύεται στο νερό, χρησιμοποίησαν  τα χαρτιά που έριχναν  στο καλάθι της τάξης κάθε μέρα, για να φτιάξουν νέο χαρτί. Έκαναν το πείραμά τους και έδειξαν στα υπόλοιπα μέλη του προγράμματος  πώς να φτιάξουν το δικό τους ανακυκλωμένο χαρτί.

Screenshot 9

ART: 

Και στη συνέχεια οι μαθητές διακόσμησαν το δικό τους ανακυκλωμένο χαρτί που δημιούργησαν στον τομέα του Engineering, συνδέοντας με αυτό τον τρόπο και τις τέχνες. Έβαψαν  με τέμπερες, μαρκαδόρους και το διακόσμησαν με κολάζ, με στένσιλ ή ό,τι υλικά είχαν. Κάποιοι εργάστηκαν μόνοι τους και κάποιοι σε ομάδες. Όλες οι δημιουργίες των παιδιών συγκεντρώθηκαν και δημιουργήθηκε ένα  ψηφιακό συνεργατικό βιβλίο (storyjumper) με τους πίνακες όλων των συνεργαζόμενων σχολείων.

Screenshot 10

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το βιβλίο μας!

MATHEMATICS: 

Για τον τομέα των μαθηματικών, ασχοληθήκαμε με τα στάδια δημιουργίας του βιβλίου και με τα επαγγέλματα που εμπλέκονται σε αυτό.

Δόθηκε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας και τους ζητήθηκε να τα βάλουν στη σωστή σειρά.

mathematics book 1

Κατηγορίες: ETWINNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, Mystery Box. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση