Παγκόσμια ημέρα ζώων (4 Οκτωβρίου)
Το Mystery Box έφερε στο Νηπιαγωγείο την πρώτη έκπληξη!
Την πρώτη υποενότητα του e-twinning έργου «mystery box» ανέλαβε να οργανώσει τις δραστηριότητες STEAM το 10ο Δημοτικό σχολείο Ευόσμου. Η ενασχόληση με την υποενότητα αυτή διήρκησε δύο μήνες τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.
SCIENCE :
Για τον τομέα της επιστήμης οι μαθητές συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν υλικό για ένα συνεργατικό ψηφιακό βιβλίο (Book creator) με θέμα τα ζώα. Τα παιδιά των νηπιαγωγείων από την Ελλάδα και την Κύπρο ζωγράφισαν ζώα της φάρμας, του δάσους, της ζούγκας και κατοικίδια ζώα και τους έδωσαν φωνή με τη βοήθεια του ψηφιακού εργαλείου Chatterpix.Παράλληλα οι μαθητές των δημοτικών έκαναν έρευνα για τα ζώα αυτά στο διαδίκτυο και σε άλλες πηγές κι έγραψαν προτάσεις γι΄αυτά. Τα παιδιά από την Ιταλία ζωγράφισαν, έγραψαν και ηχογράφησαν κάποιες αστείες προτάσεις. Έτσι δημιουργήθηκε το συνεργατικό μας ψηφιακό βιβλίο των ζώων το οποίο μπορείτε να απολαύσετε παρακάτω.
TECHNOLOGY :
Για τον τομέα της τεχνολογίας, κάναμε μια πρώτη γνωριμία με τον μαγικό κόσμο του προγραμματισμού με τη βοήθεια του ρομπότ BeeBot. Κάθε σχολείο κλήθηκε να γράψει τον κώδικα που θα οδηγούσε κάποιο ζωάκι στη φωλιά του.
Συγκεκριμένα, τα παιδιά δημοτικού (Ελλάδα και Ιταλία) έγραψαν τον κώδικα, και τα παιδιά του νηπιαγωγείου έδωσαν τις εντολές στα μελισσάκια τους, για να ελέγξουν την ορθότητα του κώδικα που έστειλαν οι συνεργάτες τους.
ENGINNEERING :
Μεγάλο ενδιαφέρον κι ενθουσιασμό έδειξαν τα παιδιά για τη δραστηριότητα μηχανικής. Συνεργάστηκαν για να κατασκευάσουν φωλιές πουλιών με διάφορα υλικά.
Στο τέλος τα παιδιά ψήφισαν τη φωλιά που τους άρεσε περισσότερο και νικητής αναδείχθηκε το δικό μας Νηπιαγωγείο! Το 8ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου!
ART:
Όσον αφορά τις τέχνες, συνεργαστήκαμε για τη δημιουργία μιας ψηφιακής γκαλερί στην οποία αναρτήσαμε τα έργα των παιδιών! Κάθε σχολείο επέλεξε τα δικά του υλικά και τα ζώα που ήθελε να ζωγραφίσει.(ψηφιακό εργαλείο: emaze). Έτσι δημιουργήθηκε η παρακάτω ψηφιακή πινακοθήκη με την βοήθεια όλων των παιδιών.
Τέλος, για τα μαθηματικά μιλήσαμε για τις κατηγορίες των ζώων, οι μαθητές ομαδοποίησαν τα ζώα σύμφωνα με τις κατοικίες τους και κατασκευάσαμε μία συνεργατική αφίσα για 4 από αυτές, και συγκεκριμένα για τα κατοικίδια ζώα, τα ζώα της ζούγκλας, του δάσους και της φάρμας.
Μετά από κλήρωση (ψηφιακό εργαλείο: Wheel of names), κάθε σχολείο ετοίμασε ένα μέρος της αφίσας για την κατηγορία ζώων που έτυχε. Στο δικό μας Νηπιαγωγείο έτυχε η κατηγορία με τα κατοικίδια ζώα.
Κι εδώ είναι η τελική αφίσα που δημιουργήσαμε όλα μαζί τα σχολεία!