Project: Ήπειροι-Ευρώπη
Στα πλαίσια σχεδίου εργασίας για τις ηπείρους οι μαθητές ολοκλήρωσαν την ήπειρο της Ευρώπης
Στα πλαίσια σχεδίου εργασίας για τις ηπείρους οι μαθητές ολοκλήρωσαν την ήπειρο της Ευρώπης
Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου τα νήπια συμμετείχαν σε σεμινάριο πρώτων βοηθειών στο χώρο του σχολείού.
Τα παιδιά έφτιαξαν ένα προτότυπο χειμωνιάτικο δέντρο χρησιμοποιώντας αλουμινόχαρτο. Το αποτέλεσμα τα ενθουσίασε, αφού χαρακτήρισαν το δεντράκι τους όχι μόνο όμορφο και λαμπερό αλλά και μαγικό. Αναρωτήθηκαν για την ιστορία που μπορεί να κρύβει. Έτσι συνεργάστηκαν για να συνθέσουν και να αποτυπώσουν στο χαρτί την ιστορία του μαγικού ασημένιου δέντρου.
Με αφορμή το παραμύθι “Λιγουλάκι χειμώνας”
και επειδή αυτές τις μέρες κάνει παγωνιά χωρίς όμως να προβλέπονται χιόνια στην Αττική…
Τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου κόψαμε τη βασιλόπιτα για το 2025 με μεγάλη αγωνία για τον τυχερό της φετινής σχολικής χρονιάς.
“Τι είναι το μέλλον“, “πώς φαντάζομαι τον ευατό μου στο μέλλον”, “τι θα ήθελα να γίνω ή να αποκτήσω στο μέλλον”; Αυτές οι ερωτήσεις αποτέλεσαν αντικείμενο συζήτησης των παιδιών με την κυρία Χαρά, την κοινωνικό λειτουργό του σχολείου μας. Στη συνέχεια τα παιδιά απέδωσαν με ζωγραφική τις ανείπωτες ίσως σκέψεις τους για το μέλλον με σκοπό την επαφή με τον ευατό τους.