“Ο εαυτός μου στο μέλλον”

“Τι είναι το μέλλον“, “πώς φαντάζομαι τον ευατό μου στο μέλλον”, “τι θα ήθελα να γίνω ή να αποκτήσω στο μέλλον”; Αυτές οι ερωτήσεις αποτέλεσαν αντικείμενο συζήτησης των παιδιών με την κυρία Χαρά, την κοινωνικό λειτουργό του σχολείου μας. Στη συνέχεια τα παιδιά απέδωσαν με ζωγραφική τις ανείπωτες ίσως σκέψεις τους για το μέλλον με σκοπό την επαφή με τον ευατό τους.

1738795031719     1738795031727

Ήρθες ξανά γλυκό καλοκαιράκι

IMG 20260613 212528Το καλοκαίρι είναι εδώ και εμείς με πολύ καλοκαιρινή διάθεση το βάλαμε στις ζωγραφιές στις κατασκευές στα παιχνίδια μας και στις συζητήσεις μας.

 

 

 

(περισσότερα…)

Μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο

IMG 20260519 100114Η σχολική χρονιά πλησιάζει στο τέλος της και οι μεγάλοι μας μαθητές ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το επόμενο μεγάλο βήμα: το Δημοτικό Σχολείο! Στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης, τα νήπια είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να λύσουν τις απορίες τους και να πάρουν μια μικρή γεύση από τη νέα τους σχολική ζωή.

 

(περισσότερα…)

Ανακαλύπτοντας τα έντομα

IMG 23513001d1b3afbb87cc689a71f9818a VΤο παιχνίδι στην αυλή μας έφερε φέτος πιο κοντά στον μικρόκοσμο των εντόμων! Με τα κουνουπάκια να μας… επισκέπτονται συχνά στο διάλειμμα, η πραγματική έκπληξη μας περίμενε ένα πρωινό στον φράχτη του σχολείου μας, όπου εντοπίσαμε μια μικρή σφηκοφωλιά. Αφού την παρατηρήσαμε με μεγάλη προσοχή μαζί με τις δασκάλες μας, ανακαλύψαμε στο εσωτερικό της μικρά αβγά και προνύμφες! Αυτή η ανακάλυψη στάθηκε η τέλεια αφορμή για να ξεκινήσουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο των εντόμων, μελετώντας τη μορφολογία, την αναπαραγωγή και τη ζωή τους, με ιδιαίτερη έμφαση στη μέλισσα και την πεταλούδα.

 

(περισσότερα…)

H συγγραφέας Μαρίνα Γιώτη με το Γέτι στο σχολείο μας

IMG 20260514 151203Τη δύναμη να προχωρούν και το θάρρος να συνεχίζουν ακόμη, παρά τα πιθανά λάθη και τα εμπόδια, ανακάλυψαν τα παιδιά μαζί με τη συγγραφέα Μαρίνα Γιώτη, που είχαμε την τιμή να έχουμε σήμερα στο σχολείο μας.

 

(περισσότερα…)

Οι μανούλες γιορτάζουν

IMG 20260510 143713Τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας”, έγιναν συζητήσεις και δραστηριότητες αφιερωμένες στο πρόσωπο που αποτελεί το πρώτο και πιο σταθερό στήριγμα κάθε παιδιού. Με έμπνευση την αγάπη τους, οι μικροί μας μαθητές δημιούργησαν, έπαιξαν και αποτύπωσαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο τα συναισθήματα που τρέφουν για τη μητέρα τους.»

 

(περισσότερα…)

Στην καρδιά της Άνοιξης

IMG 20260430 233316Με την επιστροφή μας στο σχολείο μετά τις διακοπές του Πάσχα παρατηρήσαμε ότι ο κήπος του σχολείου μας γέμισε αγριολούλουδα, τα δέντρα άνθισαν και διάφορα έντομα τριγυρίζουν γύρω μας και καμιά φορά τρυπώνουν και στις τάξεις μας.  Από τις παρατηρήσεις προέκυψαν απορίες και προβληματισμοί, τα οποία οδήγησαν σε συζητήσεις και διερευνήσεις  προκειμένου να ανακαλύψουμε τα μυστικά των λουλουδιών και των εντόμων.

 

(περισσότερα…)

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο 2026-27

Eggrafes 2026 27Γνωστοποιούμε στους γονείς και κηδεμόνες ότι οι εγγραφές προνηπίων για το Σχ. Έτος 2026-2027 θα γίνουν από 2 έως και 24 Μαρτίου 2026 ηλεκτρονικά.

Στο Νηπιαγωγείο θα εγγράφονται παιδιά που έχουν γεννηθεί το έτος 2022.

Δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι τα εξής
1. Βιβλιάριο υγείας του παιδιού (για τον έλεγχο των εμβολίων).
2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) από τον παιδίατρο.
3. Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ ή ιδιώτη αν υπάρχει.
4. Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr ή ΚΕΠ, ξεχωριστά από κάθε γονέα, που να δηλώνει ότι συμφωνει με την εγγραφή του παιδιού του στο 8ο Νηπιαγωγείο Αλίμου.

Για την κατάθεση των δικαιολογητικών, θα μπορείτε να προσέρχεσθε στο σχολείο καθημερινά από τις 12.00μμ έως 13.00μμ.

(περισσότερα…)

Κοπή Βασιλόπιτας 2026

IMG 20260222 005218Την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας για την καινούρια χρονιά. Ο τυχερός της χρονιάς ήταν ο Σταύρος. Ευχόμαστε στο Σταύρο αλλά και σε όλα τα παιδάκια μας να είναι γερά και καλότυχα.

 

IMG 20260222 004238 IMG 20260222 004000 IMG 20260222 004057

Ευχαριστούμε την κυρία Ροδούλα, την προΐσταμένη του σχολείου μας για τη νοστιμότατη σπιτική βασιλόπιτα

Και του χρόνου με υγεία για όλους!!!