19η Μαθητική Συνάντηση Δημιουργίας
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετέχουν και τη φετινή σχολική
χρονιά στο Μαθητικό
Φεστιβάλ του Δήμου μας με μια ομαδική εργασία που έχει τίτλο
” Ο Κόσμος που Ονειρευόμαστε”!
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετέχουν και τη φετινή σχολική
χρονιά στο Μαθητικό
Φεστιβάλ του Δήμου μας με μια ομαδική εργασία που έχει τίτλο
” Ο Κόσμος που Ονειρευόμαστε”!
Τα παιδιά με αφορμή τον εορτασμό της “Παγκόσμιας Ημέρας της Γης”
ευαισθητοποιούνται για περιβαλλοντικά ζητήματα μέσα από παρουσίαση
εποπτικού υλικού και ελεύθερη συζήτηση στην ολομέλεια και μαθαίνουν
για τους τρόπους προστασίας του πλανήτη.
Οι μαθητές/τριές μας παρακολουθούν εκπαιδευτικό πρόγραμμα
σχετικό με την κομποστοποίηση και συμμετέχουν σε εκπαιδευτικό
παιχνίδι.