Έπαινος συμμετοχής στο διαγωνισμό “Σχεδίασε το Αστέρι σου”
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετείχαν στο διαγωνισμό του
Προγράμματος “Αστέρι της Ευχής” σχεδιάζοντας το δικό τους Αστέρι!
Με μεγάλη χαρά παραλάβαμε τον έπαινο μας!
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετείχαν στο διαγωνισμό του
Προγράμματος “Αστέρι της Ευχής” σχεδιάζοντας το δικό τους Αστέρι!
Με μεγάλη χαρά παραλάβαμε τον έπαινο μας!