Οι δράσεις του Σχολικού Ομίλου «Καλλιεργώντας δεξιότητες ενσυναίσθησης, αποδοχής και ψυχικής ενδυνάμωσης», με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Βασιλική Βρατζίδου, παρουσιάζονται παρακάτω.
Ευχαριστούμε όλες τις μαθήτριες κι όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους στον όμιλο, την ευαισθησία που επιδεικνύουν σε θέματα διαφορετικότητας, την ειλικρινή και εθελοντική προσφορά τους σε δράσεις αλληλεγγύης και συμπερίληψης.