Αρχεία ανά ημέρα: 19 Ιανουαρίου 2026
Η Δ΄ Τάξη στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο «Τα παιδιά μιλούν με τ’ άστρα»

Το Σάββατο 17 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης, μαζί με τη δασκάλα τους κ. Βιργινία Δουμπρή, συμμετείχαν στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο «Τα παιδιά μιλούν με τ’ άστρα», στο οποίο έλαβαν μέρος διαδικτυακά.
Δημοσιεύθηκε στη Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2025 - 26, Σχολικές Δράσεις 2025 - 26
Σχολιάστε
Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Ε΄ Τάξης στην Έκθεση «Στα Σύρματα» στο Μουσείο Πόλης

Την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης, μαζί με τη δασκάλα τους κ. Γιασεμή Κουτσίκου, έζησαν μια ιδιαίτερα συγκλονιστική εμπειρία, επισκεπτόμενοι την περιοδική έκθεση «Στα Σύρματα» στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου.
Δημοσιεύθηκε στη Σχολικές Δράσεις 2025 - 26
Σχολιάστε