Επίσκεψη στο Κολλέγιο Ανατόλια-Ευαισθητοποίηση σε βασικές αρχές υγιεινής διατροφής
Την Τετάρτη 20-3-24 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ΄ και Ε΄ τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ιδιωτικό Κολλέγιο Ανατόλια. Εκεί παρακολούθησαν προγράμματα STEM για την εικονική πραγματικότητα (VR) και τη διατροφή.
Tα παιδιά εξοικειώθηκαν με τα εργαλεία εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (Virtual Reality) γνωρίζοντας τις αιτίες και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής.
Στόχος του προγράμματος υγιεινής διατροφής (healthy selfie) είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών στις βασικές αρχές της υγιεινής διατροφής και η καλλιέργεια δεξιοτήτων αυτεπίγνωσης ( να παίρνω τις σωστές αποφάσεις για την υγεία μου) μέσα από μια σειρά διαδραστικών παιχνιδιών και πειραμάτων.
Συνοδοί Εκπαιδευτικοί: Ιωαννίδης Παναγιώτης, Ρουσούλη Ιφιγένεια










