Επέτειος απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης
Το σχολείο μας συμμετείχε στην όμορφη και συγκινητική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Μνημείο Εθνικής Αντίστασης απέναντι από το Επταπύργιο για τον εορτασμό της επετείου απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης από τους Γερμανούς κατακτητές στις 30 Οκτωβρίου του 1944.
Ο Δήμος Νεάπολης Συκεών τιμά από το 1945 κάθε χρόνο την επέτειο απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης από τους Γερμανούς κατακτητές . Πρόκειται για ημερομηνία-σταθμό για την πόλη στις 30 Οκτωβρίου καθώς το πρωί της 30 Οκτωβρίου 1944 οι δυνάμεις της Εθνικής Αντίστασης (ΕΑΜ-ΕΛΑΣ) εισέβαλαν από τις Συκιές και συγκεκριμένα από το Επταπύργιο στην κατεχόμενη από τους Γερμανούς Θεσσαλονίκη και με τη συνδρομή των δυνάμεων του Ελληνικού Λαικού Απελευθερωτικού Ναυτικού (ΕΛΑΝ) από τον Θερμαικό κόλπο σήμαναν την έναρξη της απελευθέρωσης της.
Το μνημείο Εθνικής Αντίστασης ανεγέρθη μετά από κοινή και συντονισμένη προσπάθεια του δημάρχου Σίμου Δανιηλίδη και του αείμνηστου προέδρου της ΕΠΕΑΕΑ Συκεών Κώστα Μουτσόπουλου.

