Αρχεία ανά ημέρα: 21 Ιανουαρίου 2026

Βιωματικό Μάθημα Υγιεινής στην Α’ και Β’ Δημοτικού

Η νοσηλεύτρια του σχολείου μας πραγματοποίησε βιωματικό μάθημα υγιεινής στους μαθητές της Α’ και Β’ Δημοτικού με θέμα τα «Μικρόβια». Τα παιδιά ενημερώθηκαν, με τρόπο προσαρμοσμένο στην ηλικία τους, για την ύπαρξη και τον ρόλο των μικροβίων, τον τρόπο με … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Δράσεις, Ενδοσχολικές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικό Μάθημα Υγιεινής στην Α’ και Β’ Δημοτικού