6 Ιουνίου 2022 αρχείο

Μέρα του Ανέμου

Στις 15/06 είναι η μέρα του Ανέμου και με αφορμή την ημέρα αυτή, μητέρα μαθητή της Γ τάξης, μέλος του Συλλόγου ΕΛΕΤΑΕΝ (Ελληνική Εταιρεία Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας) μας προώθησε ένα έντυπο για παιδιά, με χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας στην καθημερινότητά μας και διάφορα παιχνίδια. Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. …

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση