Την Παρασκευή 8.04.2022, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης θα επισκεφτούν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το οποίο αποτελεί το σπουδαιότερο Μουσείο της χώρας μας και ένα από τα σημαντικότερα του κόσμου στον τομέα της αρχαίας τέχνης. Θα περιηγηθούν και θα ξεναγηθούν από εκπ/κό της τάξης στον χώρο του μουσείου και θα ασχοληθούν κυρίως …


