20 Απριλίου 2021 αρχείο

“Μια γιορτή στου Νουριάν” για την Δ, Ε, Στ τάξη

Αγαπητοί γονείς, Σύμφωνα με την τωρινή κατάσταση που όλοι βιώνουμε, φέτος δεν κατέστη εφικτό οι μαθητές να πραγματοποιήσουν καμία εκπαιδευτική επίσκεψη και να απολαύσουν θεατρικές παραστάσεις που συμβάλλουν τόσο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας τους όσο και στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης καθώς και της αίσθησης του δικαίου. Γι’ αυτό λοιπόν επιλέξαμε να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα …

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση