Την Τρίτη στις 24/3 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: “Πρώτες Βοήθειες στο Σχολείο”, από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κα. Όλγα Τζεβελεκίδου.
Την Τρίτη στις 24/3 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: “Πρώτες Βοήθειες στο Σχολείο”, από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κα. Όλγα Τζεβελεκίδου.