Επικαιροποιημένη ενημέρωση

Στην απεργία που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ για τη Δευτέρα 11/10/2021 συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί δύο τμημάτων ακόμα :Β΄και Ε1.Οι μαθητές/τριες των τμημάτων αυτών δεν θα έρθουν αύριο στο σχολείο.

Η Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επικαιροποιημένη ενημέρωση

 

Ενημέρωση

Τη Δευτέρα   11/10/2021, λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην προγραμματισμένη απεργία  της ΔΟΕ, δεν θα έρθουν στο σχολείο οι μαθητές/τριες  των παρακάτω τμημάτων:

Α1,Α2,Γ1,Γ2,Δ1,Δ2,Ε2

Δεν θα λειτουργήσει κανένα τμήμα του Ολοήμερου.

 

                                                                                          Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

Σας ενημερώνουμε ότι:

  • την Τρίτη οι μαθητές /τριες θα έρθουν στο σχολείο με την τσάντα τους, μολύβια και ένα τετράδιο.
  • Η προσέλευση το πρωί είναι από 8.00 έως 8.15
  • Η αποχώρηση για τις τάξεις Α΄ και Β΄ στις 13.15 θα γίνεται από την έξοδο του σχολείου στην οδό Πάργας και για τις τάξεις Γ, Δ, Ε, ΣΤ από την οδό Πόντου.
  • Αρχίζει το Ολοήμερο Πρόγραμμα του σχολείου για τους μαθητές/τριες των τάξεων Α΄, ´ô,Δ΄(και τα αδέλφια τους που φοιτούν σε μεγαλύτερη τάξη) έως τις 15:00. Οι μαθητές /τριες του Ολοήμερου να έχουν μαζί τους μεσημεριανό γεύμα.
  • Η αποχώρηση όλων των τάξεων στο Ολοήμερο θα γίνεται από την οδό Πόντου.
  • Προσοχή :Στο ολοήμερο θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που έχουν γραφτεί με αίτησή των γονέων τους τον Ιούνιο.

Καλή  σχολική  χρονιά!!!

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ενημέρωση για τη λειτουργία του σχολείου

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας,

τη Δευτέρα, ημέρα Αγιασμού, οι μαθητές και μαθήτριες πρέπει να προσέλθουν με βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος από self test έντυπη ή χειρόγραφη και στη συνέχεια να προσέρχονται στο σχολείο με βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος self test που θα κάνουν 2 φορές τη βδομάδα και θα ελέγχεται κάθε Τρίτη και Παρασκευή.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι συνεχίζονται τα μέτρα ατομικής υγιεινής. Οι μαθητές και μαθήτριες θα πρέπει να έχουν ατομική μάσκα την οποία θα αλλάζουν τακτικά μέσα στη μέρα .
Να έχουν τα δικά τους μολύβια, γόμες, μαρκαδόρους τα οποία δεν πρέπει να τα ανταλλάσουν με τους συμμαθητές και συμμαθήτριές τους.
Το σχολείο διαθέτει σε κάθε αίθουσα αντισηπτικά.Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου εκτός από τις ώρες φαγητού και γυμναστικής.
Όταν τελειώνει το Πρωινό Πρόγραμμα (13.15) οι τάξεις Α΄και Β΄θα αποχωρούν από την έξοδο του σχολείου στον πεζόδρομο της οδού Πάργας και οι τάξεις Γ΄, Δ΄, Ε΄,ΣΤ΄από την κεντρικό έξοδο του σχολείου στον οδό Πόντου. Οι μεγαλύτεροι μαθητές /τριες θα ακολουθούν τα μικρότερα αδέλφριά τους εκτός από αύριο Δευτέρα.
Στην αποχώρηση του Ολοήμερου Προγράμματος όλοι οι μαθητές/τριες θα αποχωρούν  από την οδό Πόντου.
Παρακαλούμε τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης να μην συνωστίζεστε περιμένοντας τα παιδιά έξω από τις πόρτες του σχολείου.
Για οποιοδήποτε θέμα θέλετε να επικοινωνήσετε με το σχολείο ή με τον εκπαιδευτικό του τμήματος που ανήκει το παιδί σας.
Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για τη λειτουργία του σχολείου

ΑΓΙΑΣΜΟΣ -13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Σας ενημερώνουμε πως ο Αγιασμός θα γίνει τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου στις 08.30 και οι μαθητές/τριες θα ρθουν στο σχολείο στις  8.15 με self test και μάσκα. Θα αναχωρήσουν στις 9.00 περίπου.

Ευχόμαστε μια δημιουργική χρονιά!

Δημοσιεύθηκε στη ΑΓΙΑΣΜΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ -13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Οδηγίες για τo ασφαλές άνοιγμα των σχολείων

Οι γονείς των μαθητών και μαθητριών μας παρακαλούνται να προμηθευτούν από τα φαρμακεία τα selftest για τα παιδιά τους. Το πρώτο θα γίνει Κυριακή, ώστε να έρθουν τα παιδιά με τη σχολική κάρτα τη Δευτέρα 13/9/21 στον Αγιασμό.

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.
Υπενθυμίζεται ότι:
– το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9,
– ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορονοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
– βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
– οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,
– η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.


Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες για τo ασφαλές άνοιγμα των σχολείων

Απαλλαγή μαθητών από την ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα.

Διαδικασία και προϋποθέσεις που αφορούν στην απαλλαγή των μαθητών/τριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τη συμμετοχή τους στα μαθήματα Φυσικής Αγωγής, Μουσικής και Θρησκευτικών:

Άρθρο 1
Απαλλαγή από τη συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής

Αν μαθητής/τρια κωλύεται λόγω πάθησης, μόνιμης ή παροδικής, να συμμετέχει στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, μπορεί να απαλλαγεί από την ενεργό συμμετοχή στο εν λόγω μάθημα, αν ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της υποβάλει σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη του σχολείου, συνοδευόμενη από ιατρική βεβαίωση, η οποία θα περιλαμβάνει τους λόγους και τη διάρκεια της απαλλαγής, εντός πέντε ημερών από την έναρξη των μαθημάτων ή την εμφάνιση της πάθησης ή την επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο σχολείο μετά από ασθένεια. Η βεβαίωση δεν απαιτείται εάν η πάθηση αναφέρεται στο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας, το οποίο κατατίθεται υποχρεωτικά στη σχολική μονάδα και επικαιροποιείται σε κάθε μεταβολή της κατάστασης της.

Άρθρο 2
Απαλλαγή από τη συμμετοχή στο μάθημα της Μουσικής

Αν μαθητής/τρια κωλύεται λόγω πάθησης, μόνιμης ή παροδικής, να συμμετέχει στο μάθημα της Μουσικής, μπορεί να απαλλαγεί από την ενεργό συμμετοχή στο εν λόγω μάθημα, αν ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της υποβάλει σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη του σχολείου, συνοδευόμενη από ιατρική βεβαίωση, η οποία θα περιλαμβάνει τους λόγους και τη διάρκεια της απαλλαγής, εντός πέντε ημερών από την έναρξη των μαθημάτων ή την εμφάνιση της πάθησης ή την επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο σχολείο μετά από ασθένεια. Η βεβαίωση δεν απαιτείται εάν η πάθηση αναφέρεται στο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας, το οποίο κατατίθεται υποχρεωτικά στη σχολική μονάδα και επικαιροποιείται σε κάθε μεταβολή της κατάστασης της υγείας του/της μαθητή/τριας ή των παραγόντων κινδύνου, οι οποίοι απαιτούν απαλλαγή του/της.

Άρθρο 3
Απαλλαγή από τα Θρησκευτικά

Μαθητές/τριες οι οποίοι/ες δεν είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι (δηλαδή αλλόθρησκοι, ετερόδοξοι άθρησκοι, άθεοι, αγνωστικιστές) δύνανται, εφόσον το επιθυμούν, να απαλλαγούν από την υποχρέωση παρακολούθησης του μαθήματος των Θρησκευτικών, υποβάλλοντας σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη της σχολικής μονάδας στην οποία θα αναφέρεται το
εξής: «Λόγοι θρησκευτικής συνείδησης δεν επιτρέπουν τη συμμετοχή του παιδιού μου στο μάθημα των Θρησκευτικών». Η αίτηση υπογράφεται και από τους δύο 
γονείς/κηδεμόνες του/της. Μόνον στην περίπτωση που η γονική μέριμνα ασκείται από τον ένα γονέα, αρκεί η υπογραφή του/της ασκούντος/ούσης τη γονική μέριμνα. Η ως άνω αίτηση, με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής και των δύο γονέων ή του ενός εφόσον μόνο ένας από τους γονείς ασκεί τη γονική μέριμνα, παραλαμβάνεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη του σχολείου εντός αποκλειστικής χρονικής προθεσμίας που διαρκεί από την 1η Σεπτεμβρίου έως και την πέμπτη ημέρα μετά την έναρξη των μαθημάτων κάθε σχολικού έτους. Το γνήσιο της υπογραφής δύναται να βεβαιώνει κατά την παρ. 1 του άρθρου 11 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α’ 45) και ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας κατά την υποβολή της αίτησης, η οποία υπογράφεται ενώπιον του/της.
Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον Σύλλογο των διδασκόντων/ουσών αποφασίζουν κατά περίπτωση για τον τρόπο που απασχολούνται υποχρεωτικά οι απαλλασσόμενοι/ες μαθητές/τριες (όπως ενδεικτικά διαφορετικό διδακτικό αντικείμενο σε άλλο τμήμα της ίδιας τάξης ή ερευνητική δημιουργική δραστηριότητα), συντάσσοντας σχετική πράξη στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, και έχοντας την πλήρη ευθύνη. Σε περίπτωση που η τάξη στην οποία φοιτούν οι απαλλασσόμενοι/ες μαθητές/τριες λειτουργεί μόνο με ένα τμήμα, οι μαθητές/τριες αυτοί/ές παρακολουθούν εκπαιδευτικό πρόγραμμα που καθορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών. Σε καμία περίπτωση, δεν επιτρέπεται οι μαθητές/τριες που απαλλάσσονται από το μάθημα των Θρησκευτικών να περιφέρονται εντός ή εκτός της σχολικής μονάδας ή να απουσιάζουν αδικαιολόγητα.
Οι μαθητές/τριες που απαλλάσσονται από το μάθημα των Θρησκευτικών απαλλάσσονται και από τον εκκλησιασμό και την προσευχή, εφόσον οι γονείς/κηδεμόνες το έχουν δηλώσει στην αίτησή τους για την απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών. Στην περίπτωση του εκκλησιασμού και όσον αφορά τους/τις μαθητές/τριες που έχουν απαλλαγεί από αυτόν, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών αποφασίζει τον τρόπο απασχόλησης των μαθητών/τριών αυτών συντάσσoντας σχετική πράξη στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Σε κάθε περίπτωση, ο/η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας οφείλει να ενημερώνει τους γονείς/κηδεμόνες τουλάχιστον μία εβδομάδα νωρίτερα για τον επικείμενο εκκλησιασμό και να μην χαρακτηρίζει απόντες τους/τις μαθητές/τριες που έχουν απαλλαγεί από αυτόν, στην περίπτωση που, με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων τους, προσέλθουν στη σχολική μονάδα μετά το πέρας του εκκλησιασμού και πριν από την έναρξη των μαθημάτων. Στην περίπτωση της προσευχής, με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας ή Προϊστάμενου/νης και του Συλλόγου Διδασκόντων/ ουσών ορίζεται η διαδικασία της μη συμμετοχής λόγω της απαλλαγής. 

Άρθρο 4
Αιτήσεις, υπεύθυνες δηλώσεις, ιατρικές βεβαιώσεις και γνωματεύσεις και λοιπά δικαιολογητικά που υποβάλλονται στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/μένη της σχολικής μονάδας από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών στο πλαίσιο εφαρμογής του παρόντος άρθρου, φυλάσσονται με ευθύνη του Διευθυντή/ντριας ή Προϊσταμένου/μένης εντός κλειστών φακέλων σε σημείο του γραφείου του/της στο οποίο έχει πρόσβαση μόνο εκείνος/η και καταστρέφονται από εκείνον/εκείνη μετά την πάροδο τριών (3) μηνών από το τέλος του σχολικού έτους το οποίο αφορούν, συντασσόμενου σχετικού πρωτοκόλλου καταστροφής.

 

Δημοσιεύθηκε στη ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-22 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απαλλαγή μαθητών από την ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Ενημέρωση για την απεργία

Την Τετάρτη  16/06/2021, λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην προγραμματισμένη απεργία  της ΔΟΕ, δεν θα έρθουν στο σχολείο οι μαθητές/τριες  των παρακάτω τμημάτων:

Β2,Δ1,Δ2,ΣΤ1

Το ολοήμερο θα λειτουργήσει  για την Α΄, Β΄και Γ΄ έως τις 15.00.

 

                                                                                          Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις, ΣΤ΄Τάξη | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για την απεργία

Ενημέρωση για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»