Επίσκεψη στην Φλόγα
Οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το κατάστημα της Φλόγας με σκοπό να ενισχύσουν το σημαντικό κοινωνικό και ανθρωπιστικό της έργο, δείχνοντας έμπρακτα την αλληλεγγύη και την ευαισθησία τους. Στη συνέχεια, με χαρά και ενθουσιασμό, στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο της Φλόγας στο κτίριο της παλιάς Λαχαναγοράς, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας ζεστής και γιορτινής ατμόσφαιρας και μεταφέροντας μηνύματα αγάπης, προσφοράς και ελπίδας.




































