Οδηγίες

Απρ 20204

4. Οδηγός-Webex_Μαθητή-για-την-εξ-αποστάσεως-εκπαίδευση

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Απρ 20203

ΣΥΝ_3 ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Μαρ 202029

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ(ΕΡΤ 2)

Δευτέρα 30/3/2020

1. Επαναληπτικό μάθημα στη Γλώσσα Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης
Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος
2. Ιστορία Δ’ τάξης
Εκπαιδευτικός: Γιώργος Δάβος
3. Φυσική Ε’ τάξης
Εκπαιδευτικός: Ουρανία Γκικοπούλου

Τρίτη 31/3/2020
1. Μαθηματικά, Γ’ & Δ’ τάξης
Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη
2. Μαθηματικά, Δ’ & Ε’ τάξης
Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος
3. Φυσική Ε’ & ΣΤ’ τάξης
Εκπαιδευτικός: Κώστας Χωριανόπουλο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Μαρ 202028

Αγαπητοί γονείς,
Αναμφισβήτητα οι συνθήκες που ζούμε είναι πρωτόγνωρες.Η εξάπλωση του ιού COVID-19 στη χώρα μας και σε όλο τον κόσμο προκαλεί δικαιολογημένα την ανησυχία όλων μας.

Προσέχουμε, παραμένουμε σπίτι, παίρνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα Όμως ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ. Διατηρούμε την ψυχραιμία μας, αναπτύσσοντας την αλληλεγγύη, αλλά και τον στοχασμό που είναι πολύτιμος για να σταθούμε όρθιοι την επόμενη μέρα.

Η ευεργετική στάση πολλών εκπαιδευτικών που από την πρώτη στιγμή στάθηκαν στο πλευρό των μαθητών τους στέλνοντας εκπαιδευτικό υλικό, προτάσεις δημιουργικής απασχόλησης στο σπίτι ή απλά ένα μήνυμα συμπαράστασης και αισιοδοξίας, αποδεικνύει πόσο κρίσιμο είναι μέσα σε αυτές τις συνθήκες να συνεχιστεί με όλους τους τρόπους αυτή η αναντικατάστατη παιδαγωγική επαφή, αξιοποιώντας όλα τα μέσα και τις δυνατότητες που προσφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας, η εκπαίδευση εξ αποστάσεως.

Ελπίζω να είστε όλοι καλά και όταν όλα θα έχουν τελειώσει να επιστρέψουν οι μαθητές μας στο σχολείο υγιείς και χαρούμενοι κοντά στους αγαπημένους τους συμμαθητές και δασκάλους.
H Διευθύντρια του σχολείου.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

Μαρ 202026

Προτάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών,
παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια της παραμονής
στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων
για τον κορωνοϊό – Covid-19

Εκφράζουμε και μοιραζόμαστε τα δυσάρεστα συναισθήματα που ενδέχεται να βιώνουμε
(π.χ. ανησυχία, φόβος, θυμός, άγχος) αυτήν την περίοδο και θυμόμαστε πως είναι φυσιολογικές συναισθηματικές
αντιδράσεις σε έντονες καταστάσεις που επηρεάζουν την καθημερινότητά μας.
Αναζητούμε βοήθεια ειδικού αν νιώθουμε πως τα συναισθήματα μας επηρεάζουν έντονα τη λειτουργικότητα
στην καθημερινότητα και τη σωματική μας υγεία (π.χ. αϋπνία, πονοκέφαλοι κ.ά.).
Επαναπροσδιορίζουμε τις προτεραιότητές μας με θετική οπτική αξιοποιώντας τις στιγμές που παραμένουμε στο σπίτι με
δραστηριότητες και συνήθειες που είχαμε παραμελήσει λόγω των ρυθμών της καθημερινότητάς μας ή ανακαλύπτουμε νέες
(π.χ. διάβασμα, μουσική, οικογενειακές στιγμές, συζητήσεις, παλιά χόμπι, ανακάλυψη νέων τρόπων απασχόλησης, παιχνίδι).
Στηρίζουμε και στηριζόμαστε
διατηρώντας την ανθρώπινη ανάγκη
επαφής και αλληλοϋποστήριξης (π.χ.
συχνότερη επικοινωνία με ηλικιωμέ-
νους συγγενείς που ενδέχεται να είναι
περισσότερο απομονωμένοι, υλικά
αγαθά όπου υπάρχει ανάγκη), αξιο-
ποιώντας παράλληλα εναλλακτικούς
τρόπους επικοινωνίας όταν αυτό είναι
εφικτό (π.χ. τηλέφωνο, διαδίκτυο).
ΦροντίΖουμε
✓ τον εαυτό μας, με το να
διατηρούμαστε ασφαλείς και υγιείς
✓ τους κοντινούς μας ανθρώπους,
ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες τους
✓ τους άλλους, λαμβάνοντας
προφυλάξεις και περιορίζοντας τις
μετακινήσεις μας
ΑναγνωρίΖουμε τη συμβολή και το
σημαντικό έργο των ανθρώπων που
οφείλουν να είναι στην εργασία τους
τις μέρες αυτές (π.χ. γιατροί, νοσηλευ-
τές, εργαζόμενοι σε νοσοκομεία,
φαρμακεία, υπηρεσίες τροφοδοσίας
και καθαριότητας κλπ.) και αντιμετω-
πίζουμε με ενσυναίσθηση την πιθανή
ανησυχία των ίδιων και των δικών
τους ανθρώπων.
ΑντιμετωπίΖουμε με ψυχραιμία την περίπτωση που εμείς ή πρόσωπο της οικογένειας νοσήσει.
Τηρούμε με συνέπεια τις οδηγίες που θα μας δοθούν σχετικά με την αντιμετώπιση της κάθε περίπτωσης.
ΣυνεχίΖουμε
να κάνουμε σχέδια για το μέλλον, καθώς οι μελλοντικοί μας στόχοι αποτελούν κινητήριο δύναμη
και προϋπήρχαν της κρίσης που βιώνουμε.
ΠροσαρμόΖουμε την καθημερινότητά μας και είμαστε ευέλι-
κτοι με βάση τα νέα δεδομένα. Αναζητούμε δυνατά στοιχεία
του εαυτού μας (π.χ. οργανωτικότητα, χιούμορ, ευρηματικότητα,
σταθερότητα, στοργή) αλλά και του ευρύτερου περιβάλλοντος
(«σημαντικοί άλλοι»/«δικοί μας» άνθρωποι) που αξιοποιήσαμε
σε προηγούμενες δυσκολίες της ζωής μας και τα καταφέραμε.
Αν νιώσουμε πως δεν τα καταφέρνουμε, λαμβάνουμε
υπόψη πως μπορεί να χρειαζόμαστε περισσότερο
χρόνο για να ανταποκριθούμε στα προσωρινά νέα
δεδομένα, επαναπροσδιορίζουμε τους στόχους μας
σε περισσότερο εφικτούς και ρεαλιστικούς, όπως
άλλωστε κάνουμε σε κάθε μας δυσκολία.
την έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας, ότι δηλαδή
οι άνθρωποι μπορούμε να τα καταφέρουμε σε δύσκολες
καταστάσεις και να πορευτούμε με ψυχική υγεία και ευεξαί .
Προτάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών,
παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια της παραμονής
στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων
για τον κορωνοϊό – Covid-19
Μένουμε σπίτι… Συνδε-Δεμένοι Διευθύντρια:
Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου,
Καθ. Σχολικής Ψυχολογίας
Επιστημονικοί Συνεργάτες:
Δρ. Θ. Υφαντή
Δρ. Κ. Λαμπροπούλου
Δρ. Π. Λιανός
Υποψ. Δρ. Γ. Γεωργουλέας
Δρ. Σ. Μίχου
Υποψ. Δρ. Δ. Φραγκιαδάκη
Υποψ. Δρ. Δ. Αθανασίου
ότι διανύουμε μια κατάσταση
κρίσης και όπως κάθε κρίση
έχει αρχή, μέση και τέλος.
http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr
Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
ΑποΔεχόμαστε πως για κάποιο διάστημα θα Ζούμε μια διαφορετική συνθήκη και ότι στα δύσκολα
Έχουμε ο ένας τον άλλο παραμένοντας ΣυνδεΔεμένοι, υπεύθυνοι και διαθέσιμοι για πράξεις
αλληλεγγύης και προσφοράς.
ΠροσΈχουμε
τη σωματική και ψυχική μας υγεία για να μπορούμε
να είμαστε σε θέση να παρέχουμε στήριξη
και βοήθεια στα παιδιά μας.
Γινόμαστε πρότυπα ψύχραιμης και υπεύθυνης στάσης σύμφωνα
με τις βασικές οδηγίες φορέων υγείας.
Ενημερωνόμαστε από έγκυρες και αξιόπιστες πηγές και αποφεύ-
γουμε την υπερβολική έκθεση στα Μ.Μ.Ε. και το διαδίκτυο.
ΕμπεριΈχουμε
τα δυσάρεστα συναισθήματα των παιδιών με σεβασμό
και κατανόηση, δίνοντας πληροφορίες για τα γεγονότα
με σαφήνεια, χωρίς υπερβολές.
Είναι ανακουφιστικό για τα παιδιά να γνωρίζουν πως είναι
φυσιολογικό να βιώνουν διαφορετικά και δυσάρεστα
συναισθήματα λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης
και πως σταδιακά η καθημερινότητα θα επανέλθει
σε προηγούμενους ρυθμούς.
ΣυμμετΈχουμε με τα παιδιά στη διαμόρφωση του
καθημερινού προγράμματος με εναλλαγή δραστηριοτήτων
(π.χ. εκπαιδευτικές δραστηριότητες, γυμναστική στο σπίτι,
Chat, επικοινωνία με φίλους, ελεύθερος χρόνος).
Δίνουμε στα παιδιά «χώρο» να εκφραστούν και να
επιλέξουν την επιμέρους στοχοθεσία της ημέρας,
ώστε να διατηρούν την αίσθηση ελέγχου που είναι
απαραίτητη, όταν βιώνουν συνθήκες αποσταθεροποίησης.
ΑπΈχουμε
από συζητήσεις με περιεχόμενο που στιγματίζει
πρόσωπα, πολιτισμούς και καταστάσεις και
αποφεύγουμε υπεργενικεύσεις.
Μεταδίδουμε το μήνυμα στα παιδιά ότι κανείς δεν ευθύνεται για
δυσκολίες που προκύπτουν στη ζωή του, όπως μια ασθένεια –
αντίθετα χρειάζεται να αξιοποιήσει μεγάλα αποθέματα δύναμης
για να τα καταφέρει.
ΑντΈχουμε
αν υπάρχουν δύσκολες στιγμές για εμάς
και δύσκολες καταστάσεις μέσα στην
οικογένεια.
Τα παιδιά μπορεί να μην είναι πάντα δημιουργικά απασχολημένα, να μην
έχουμε καταφέρει ακόμα να οργανώσουμε την καθημερινότητά μας και
εμείς να μην έχουμε πάντα συναισθηματικές αντοχές. Βιώνουμε μια
δύσκολη κατάσταση, δοκιμάζουμε ή/και μαθαίνουμε τα όριά μας.
Σκεφτόμαστε ότι μετά από μια κρίση συνήθως βγαίνουμε πιο δυνατοί.
ΠαρΈχουμε
ενθάρρυνση και εντοπίζουμε
συμπεριφορές και περιπτώσεις
που «τα καταφέρνουμε».
Αναφερόμαστε χωρίς συγκρίσεις σε συμπεριφορές και στάσεις των μελών της
οικογένειάς μας (ενήλικες ή/και παιδιά) που θέλουμε να ενθαρρύνουμε
(π.χ. στην υπευθυνότητά τους, στην τήρηση των κανόνων υγιεινής,
την πρωτοβουλία τους για αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου, τη συνεργασία
τους σε κάποια δραστηριότητα, την ευγένεια κλπ.).
ΜετΈχουμε
σε έναν διαφορετικό τρόπο πρόσβασης
στην εκπαίδευση που ενδέχεται
να επιφέρει αβεβαιότητα στους μαθητές.
Σημασία έχει να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να εντάξουν την εκπαίδευση
στην καθημερινότητά τους ως αγαθό/εφόδιο με τρόπο εναλλακτικό και
ευέλικτο, εξηγώντας πως επιστρέφοντας στο σχολείο θα ληφθούν υπόψη
για όλους οι δυσκολίες της περιόδου και θα γίνουν ανάλογες προσαρμο-
γές για όλους τους μαθητές (π.χ. σχολική ύλη, Πανελλαδικές εξετάσεις).
http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr
Ενδεικτικές Πηγές
American Psychological Association (2019).
The Great Unknown:
10 tips for dealing with the stress of uncertainty.
Ανακτήθηκε από:
https://www.apa.org/helpcenter/stress-uncertainty
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2020).
Ενημέρωση σχετικά με Covid-19.
Ανακτήθηκε από:
https://www.uoa.gr/anakoinoseis_kai_ekdiloseis/proboli_anakoinosis/enimerosi_schetika_me_covid_19/
Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (2020).
Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι.
Ανακτήθηκε από:

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι


National Association of School Psychologists (2020).
Talking to children about COVID-19 (Coronavirus): A Parent Resource.
Ανακτήθηκε από:
https://www.nasponline.org/resources-and-publications/resources-and-podcasts/school-climate-safety-and-crisis/healthcrisis-
resources/talking-to-children-about-covid-19-(coronavirus)-a-parent-resource
Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας,
Γ., Μίχου, Σ., Φραγκιαδάκη, Δ., Αθανασίου, Δ. (2020).
Συζητώντας και στηρίζοντας τους μαθητές για τον Covid-19:
Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούς και σχολεία.
Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ.
Αναρτήθηκε στο:
http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/psychologiki-stirixi-st-sxolei-gia-koronoio_covid19.pdf
Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας,
Γ., Μίχου, Σ., Φραγκιαδάκη, Δ., Αθανασίου, Δ. (2020).
Συζητώντας και στηρίζοντας τα παιδιά και τους εφήβους για τον Covid -19:
Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς.
Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ.
Αναρτήθηκε στο:
http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/pdf/psychologiki-stirixi-paidiwn-apo-goneis-gia-koronoio-covid19.pdf
schoolpsychlab@psych.uoa.gr
http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr https://www.facebook.com/pg/schoolpsychlab
Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Μένουμε σπίτι… Συνδε-Δεμένοι
19–3–2020α

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ SCH.GR

Μαρ 202024
Μετά την δημιουργία του λογαριασμού και την σύνδεση με τα στοιχεία «χρήστης», «κωδικός», θα πρέπει να δημιουργήσετε το χαρτοφυλάκιο των μαθημάτων που παρακολουθεί ο μαθητής, πατώντας «Εγγραφή σε μάθημα«.
Θα εμφανιστεί η λίστα των μαθημάτων και οι δάσκαλοι. Επιλέγετε τα σχετικά μαθήματα και πατάτε «Επιστροφή»
Από το χαρτοφυλάκιο όπου βλέπεις όλα τα μαθήματα που έχεις εγγραφεί, αν πατήσεις πάνω σε ένα μάθημα, τότε το μενού αλλάζει αριστερά και πατώντας «Έγγραφα», εμφανίζετε η λίστα με τις εργασίες.

2ο ΚΕΣΥ ΑΝ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Μαρ 202023

2η Επιστολή: Ενημέρωση για εξ αποστάσεως Επικοινωνία – Υποστήριξη
Αγαπητές/αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Αυτή είναι η δεύτερη επιστολή επικοινωνίας μας κάτω από ιδιαίτερα κρίσιμες συνθήκες, που απαιτούν να επιδείξουμε έμπρακτα την ατομική και κοινωνική μας ευθύνη αλλά και να συνειδητοποιήσουμε ότι, όταν είμαστε ψυχικά δυνατοί, μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα τα αρνητικά συναισθήματα (άγχος, φόβο, πανικό) που προκαλούνται λόγω της κρίσης σε όλους μας και κύρια στα παιδιά μας.
Το 2ο ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής, όπως και όλα τα ΚΕΣΥ της χώρας μας, μετά την εγκύκλιο 38510/ΓΔ4/17-03-2020 της Υφυπουργού Παιδείας κας Ζαχαράκη, α) Αναστέλλουν όλες τις προγραμματισμένες ενέργειες που απαιτούν φυσική παρουσία μαθητών/τριών β) Λειτουργούν για τη διεκπεραίωση των υπολοίπων υποχρεώσεων και αρμοδιοτήτων, όπως αυτές απορρέουν από τον Κανονισμό Λειτουργίας τους και γ) Σε εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση πολιτών, αποκλειστικά κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Για τους παραπάνω λόγους και για την ενίσχυση του Υποστηρικτικού και Συμβουλευτικού μας ρόλου, εξ αποστάσεως, το 2ο ΚΕΣΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
2ο ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΚΕΣΥ)
Προσ. Ταχ. Δ/νση: 5ο ΓΕΛ Αχαρνών – Αγ. Άννας,
13671 – Αχαρνές
Τηλ. 210-2315410
Πληροφορίες: Ευαγγελία Μπασέα
e-mail: 2kesyanat@sch.gr
Αχαρνές, 19/03/20
Αρ. Πρωτ.: 117
Προς:
Τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών που φοιτούν σε σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης αρμοδιότητας 2ου ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής (μέσω των Δ/ντών και Δ/ντριών των σχολείων Α΄θμιας και Δ/θμιας Εκ/σης )
ενεργοποιεί τρόπους επικοινωνίας μαζί σας τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά, για όσο διάστημα διαρκέσουν τα έκτακτα μέτρα, ως εξής:
Α. Δεχόμαστε αιτήματα αξιολόγησης τηλεφωνικά
Δευτέρα ή Τετάρτη 9.00-12.00 πμ
Β. Αξιοποιούμε την ιστοσελίδα μας στη διεύθυνση
http://2kesy-anatol.att.sch.gr/wordpress/
 Στην ιστοσελίδα υπάρχει Φόρμα Επικοινωνίας για αιτήματα αξιολόγησης και Συμβουλευτικής στο ΣΕΠ , την οποία συμπληρώνετε και υποβάλλετε. Στη συνέχεια, τις ημέρες Δευτέρα και Τετάρτη 9-12 π.μ., μέλος του προσωπικού θα επικοινωνήσει μαζί σας για την τηλεφωνική συμπλήρωση του αιτήματος και την επίδοση του αντίστοιχου Αριθμού Πρωτοκόλλου.
 Η ιστοσελίδα θα εμπλουτίζεται με ενημερωτικό υλικό, ειδικά για τη διαχείριση της κρίσης λόγω COVID-19.
 Παρέχονται Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες μετά από σχετικό τηλεφωνικό αίτημα.
 Το Τμήμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού ασκεί εξ αποστάσεως Συμβουλευτική για τους μαθητές/τριες, ιδιαίτερα της Γ΄Λυκείου, μετά από σχετικό αίτημα, τηλεφωνικά ή στη Φόρμα Επικοινωνίας.
Τέλος, το 2ο ΚΕΣΥ σε συνεργασία με τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ (Επιτροπές Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης) θα υποστηρίζουν, με τους προαναφερθέντες τρόπους, τους /τις μαθητές/μαθήτριες όλων των τύπων σχολικών μονάδων.
Καλή δύναμη σε όλους και να μην ξεχνάμε ότι
«ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ»
«Η κατάσταση είναι στα χέρια μας»
Εκ μέρους
του Προσωπικού του 2ου ΚΕΣΥ Ανατ. Αττικής
Η Προϊσταμένη
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΠΑΣΕΑ

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΩΣ 10/4/2020.

Μαρ 202022

Μαρ 202021

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ E-CLASS

Μαρ 202021

Σχολικό έτος: 2019-2020
Ημερομηνία: 20/03/2020

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, επειδή – δυστυχώς- τα σχολεία προβλέπεται να μείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα κλειστά θα οργανωθεί σταδιακά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Για τη συμμετοχή στην e-class απαιτείται εγγραφή στο sch.gr:

ΟΔΗΓΙΕΣ
Πληκτρολογούμε στη γραμμή διεύθυνσης : https://register.sch.gr/students/.
Επιλέγουμε από αριστερά Εγγραφή μαθητών.
Στη συνέχεια συμπληρώνουμε τα στοιχεία:

Διεύθυνση Εκπαίδευσης: Αν. Αττικής
Επιλέγουμε το σχολείο, την τάξη και το τμήμα
Στοιχεία μαθητή (όπως αυτά αναγράφονται σε έλεγχο προόδου τριμήνου. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου,υπάρχει στους ελέγχους προόδου.
Διαβάζουμε τους όρους χρήσης κάνουμε αποδοχή και καταχωρούμε τα στοιχεία.
Δίνουμε email και το σύστημα, μας δίνει όνομα και κωδικό.
Με αυτό μπαίνουμε στο sch.gr στην ηλεκτρονική τάξη (e-class) μαθήματα και βλέπουμε τις εργασίες που θα ανεβάζουν οι δάσκαλοι.
Σημ:Το σύστημα είναι υπερφορτωμένο και χρειάζεται να επιμείνουμε τόσο οι δάσκαλοι όσο και οι γονείς.

Καλή επιτυχία και υπομονή!!

Η Διευθύντρια
Βασιλική Μαλιάτση

« Παλιότερα άρθρα


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων