Σε συνέχεια των βιωματικών δράσεων “Εγώ- Είμαι ξεχωριστός” και “Εγώ-Μιλάω για μένα” με στόχο την ψυχοσυναισθηματική καλλιέργεια και ανάπτυξη σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, οι μαθητές του τμήματος Β’2 συμμετείχαν σε ένα ακόμα διαδραστικό βιωματικό πρόγραμμα «Ιστορίες ενσυναίσθησης» σχεδιασμένο από την ψυχολόγο του σχολείου. Στόχος της δράσης η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης με αφορμή σύντομες ιστορίες από τη σχολική ζωή, η διάκριση μεταξύ περιστατικών απλής σύγκρουσης και εκφοβισμού, αλλά και η εκμάθηση τρόπων προσέγγισης μαθητών που δείχνουν να έχουν κάποιο αρνητικό συναίσθημα. Στο τέλος της δράσης οι μαθητές έγραψαν τι επιζητούν από τους φίλους και τους συμμαθητές τους όταν βρίσκονται σε μια δύσκολη συναισθηματική κατάσταση. Η δράση ολοκληρώθηκε με μια μεγάλη ομαδική αγκαλιά.

B2