• Ημερολόγιο

    Μάρτιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Προλάβετέ το και στείλτε μας ένα e-mail!!!

    Προλάβετέ το και στείλτε μας ένα e-mail!!!
  • Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 88ου Δ.Σ. Αθηνών

    Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 88ου Δ.Σ. Αθηνών
  • Σαν σήμερα

    13/9/1916: Ο Ελευθέριος Βενιζέλος και 300 οπαδοί του ξεκινούν με δύο πλοία για τη Θεσσαλονίκη όπου έχει ξεσπάσει κι επικρατήσει το κίνημα της Εθνικής Aμυνας.

  • Σκακιστική άσκηση

  • Άκουσε την Ιστορία σου

    Άκουσε την Ιστορία σου

Δράσεις Ψυχολόγου στα πλαίσια του προγράμματος «Ενίσχυση και ενδυνάμωση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών»

«Φιλία» τάξη Δ΄

Στόχος της δράσης είναι να ενδυναμωθούν οι σχέσεις μεταξύ των μελών της ομάδας και να ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση των μαθητών μέσω των θετικών αντιλήψεων των σημαντικών άλλων (συμμαθητές).

Βήματα:

1.Διάταξη σε κύκλο. Διαμορφώθηκε το συμβόλαιο της δράσης (κανόνες, ρόλοι) με ψηφοφορία (ανάταση χεριού).

  1. Mε ερέθισμα έναν πίνακα ζωγραφικής έγινε καταιγισμός ιδεών. Έγινε επιλογή της έννοιας φιλία και άλλων σχετικών λέξεων. Παρουσιάστηκαν επιπλέον πίνακες ζωγραφικής με το ίδιο θέμα για ενίσχυση των ιδεών και δημιουργήθηκε εννοιολογικός χάρτης.

3.Οι συμμετέχοντες ανέφεραν χαρακτηριστικά που επιζητούν σε ένα φίλο και πώς εκείνοι επιθυμούν να είναι ως φίλοι.

  1. Όποιος από τους συμμετέχοντες επιθυμούσε έλεγε “ευχαριστώ” ή “συγγνώμη” σε κάποιο άλλο μέλος.
  2. Μοιράστηκαν χαρτάκια, όπου κάθε μέλος έγραφε κάτι που θαυμάζει στα μέλη που κάθονταν δεξιά και αριστερά του. Τα μέλη ανακοίνωσαν όσα έγραψαν και έδιναν τα χαρτάκια σε όσους απευθύνονταν.
  3. Δημιουργήθηκε αφίσα από όλους τους συμμετέχοντες όπου καθένας έγραφε ό,τι ήθελε σχετικά με τη δράση.

7. H δράση ολοκληρώθηκε με το άκουσμα του τραγουδιού “Φίλοι για πάντα” (Φίλοι για πάντα)

φιλια

«Διαφορετικότητα- Συμπερίληψη» τάξη ΣΤ΄

 Στόχος της δράσης είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε ζητήματα διαφορετικότητας, να αυξηθεί η ενσυναίσθησή τους και να κινητοποιηθούν να βρουν τρόπους συμπερίληψης “διαφορετικών”ατόμων στην κοινότητα.

 

Βήματα:

 

1.Διαμορφώθηκε το συμβόλαιο της δράσης (κανόνες, ρόλοι) με ψηφοφορία (ανάταση χεριού).

2..Οι συμμετέχοντες έγραψαν θετικά των συμμαθητών τους και σημεία που χρειάζονται βελτίωση και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι “Δεν μοιάζει κάνεις με κανέναν!”

  1. Έγινε.brainstorming για τη λέξη “Διαφορετικότητα”

4.Παρουσιάστηκε η φωτογραφία του Πάμπλο Πινέδα και έκαναν υποθέσεις πώς του φέρονταν στο σχολείο και τι έχει καταφέρει στη ζωή του. Ύστερα διαβάστηκε το βιογραφικό του (1ο άτομο στην Ευρώπη με σύνδρομο Down με πανεπιστημιακό πτυχίο)

4.Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες με κριτήριο χρώματα (σε χαρτονάκια) που τους είχαν μοιραστεί αλλά… 2 παιδιά έμειναν χωρίς ομάδα. Εξέφρασαν τα συναισθήματά και οι 2 και οι υπόλοιποι που έσπευσαν να τους εντάξουν στις ομάδες τους.

5.Παρουσιάστηκε ιστορία αποκλεισμού και οι ομάδες απάντησαν στα ερωτήματα.

6.Παρουσιάστηκαν εικόνες διαφορετικότητας και οι μαθητές κατέληξαν … “Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι”!

διαφορετικοτητα 2

«Ηλεκτρονικά παιχνίδια-φίλος ή εχθρός;» Ε΄

 

Στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να προβληματιστούν σχετικά με τους κινδύνους από τη συχνή ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (μάθηση, διατροφή, ύπνος, συμπεριφορά, οικονομική συναλλαγή).

 

Βήματα:

 

1.Διαμορφώθηκε το συμβόλαιο της δράσης (κανόνες, ρόλοι) με ψηφοφορία (ανάταση χεριού).

  1. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 4 ομάδες και καθεμία επέλεξε το όνομά της.
  2. Μοιράστηκαν στις ομάδες 4 σενάρια τα οποία περιέγραφαν καταστάσεις που αντιμετωπίζουν παιδιά της ηλικίας τους.
  3. Μοιράστηκαν ρόλοι στα μέλη των ομάδων (από τα ίδια τα μέλη) και δόθηκαν οδηγίες. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να διαβάσουν και να απαντήσουν σε ερωτήσεις που άπτονταν των συναισθημάτων των ηρώων, των λαθών που έγιναν από τους ήρωες και τις οικογένειες, των συμβουλών που θα τους έδιναν οι ίδιοι οι μαθητές.
  4. Κάθε ομάδα ανακοίνωνε τις απαντήσεις της και γίνονταν συμπληρωματικά σχόλια από τις υπόλοιπες ομάδες.
  5. Η δράση ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία συλλογικής καρτέλας, όπου ο κάθε συμμετέχων/-ουσα μπορούσε να γράψει ό,τι ήθελε σχετικά με τη δράση.

 

ηλεκτρονικα παιχνιδια 1

 

 

ηλεκτρονικα παιχνιδια

;


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Copyright © 88ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση