Η γιορτή μας

Το καλοκαίρι έφτασε!!! Γιορτές, φωνές και τραγούδια… Χορός και μουσική, γέλια και παγωτά… Γοργόνες και ψαράκια, τουρίστες και αστερίες!

Η γιορτή του νηπιαγωγείου μας,εμπνευσμένη από το 4ο εργαστήριο δεξιοτήτων, ολοκληρώθηκε και αφύπνισε μικρούς και μεγάλους γύρω από το τεράστιο πρόβλημα της μόλυνσης των θαλασσών! Ψάρια και γοργόνες, θεοί και άνθρωποι έδειξαν την αγανάκτησή τους και ζήτησαν ένα πράγμα: να σωθεί η θάλασσα!

IMG 19326ba7616554f2d652c0981dbfc4ae V IMG c0148c4191ba721b03babadcd51fa899 V

Και φυσικά, το αποτέλεσμα της γιορτής μας θα ήταν διαφορετικό αν δεν είχαμε στο πλευρό μας τους γονείς του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, οι οποίοι πρόσφεραν ακούραστα και αδιαμαρτύρητα βοήθεια και εξοπλισμό!

Ευχαριστούμε, λοιπόν, τον σύλλογο  για την υποστήριξη και τη βοήθεια, για τα δώρα και το έργο του, από την πρώτη στιγμή μέχρι και την τελευταία…

IMG 8bc00dc8bfe0760fda5a2b1275ebc43a V IMG 20260617 205844 1