Ομαλή μετάβαση και όλα θα πάνε καλά!
Η μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο είναι μια διαδικασία που συχνά δημιουργεί ανησυχίες και φόβο στα μικρά παιδιά. Καθίσταται απαραίτητο, λοιπόν, η μετάβαση να γίνει ομαλά, να ξεκινήσει από το Νηπιαγωγείο για να βοηθήσει τους μικρούς μαθητές να προχωρήσουν στην επόμενη βαθμίδα δίχως αγωνία για το “μεγάλο” σχολείο.
Εμείς, συζητήσαμε για τις αλλαγές, μιλήσαμε για τις διαφορές των δύο σχολείων, καταγράψαμε όλες μας τις απορίες και επισκεφτήκαμε τους ” ειδικούς”, δηλαδή το 6ο Δημοτικό σχολείο Βριλησσίων για να δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματά μας.
Οι δασκάλες και οι μαθητές μάς υποδέχτηκαν στην είσοδο του σχολείου με μεγάλη χαρά, μάς συνόδευσαν στην τάξη, συζητήσαμε για τις απορίες μας, τραγουδήσαμε και φτιάξαμε μαζί μια όμορφη κάρτα, αναμνηστική της μέρας αυτής, μα και υπόσχεση για αυτά που θα έρθουν…








