Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Σήμερα στα πλαίσια των εκπαιδευτικών μας δράσεων πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Είχαμε την ευκαιρία να λάβουμε μέρος σε ένα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα που διοργανώνει το Ίδρυμα. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΚΠΙΣΝ ενθαρρύνουν τα παιδιά που συμμετέχουν να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους και να διευρύνουν το πεδίο των ενδιαφερόντων τους. Ήταν μεγάλη μας τιμή και χαρά που καταφέραμε να συμμετέχουμε και εμείς σαν σχολείο σε μια τόσο ξεχωριστή δράση.
Το πρόγραμμα στο οποίο λάβαμε μέρος είχε βιωματικό χαρακτήρα. Τα παιδιά μέσα απο πειράματα ήρθαν σε επαφή με τους νόμους της φυσικής αλλά και με ένα νέο κομμάτι της σύγχρονης εκπαίδευσης τη ρομποτική!!!
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΜΑΘΗΣΗ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ… ΕΝΑ ΒΙΩΣΙΜΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Μία καταπληκτική βιωματική δράση, ένα υπέροχο περιβαλλοντικό πρόγραμμα που ευαισθητοποίησε τους μαθητές μας με τις υπέροχες συντονίστριές του WE4ALL έλαβε χώρα στο νηπιαγωγείο μας σήμερα![]()
![]()
Όλα για τα υπέροχα παιδιά μας και το περιβάλλον που οφείλουμε να αγαπάμε, να προστατεύουμε και να σεβόμαστε!! Φωτίνιες δεντράκια, ρίγανη, λεβάντα, δενδρολίβανο και άλλα βότανα και μυρωδικά βρήκαν θέση στην αυλή μας που αξιοποιήθηκε με τον καλύτερο τρόπο.. και έπεται συνέχεια της δράσης![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Όλοι μαζί γονείς, παιδάκια και εκπαιδευτικό προσωπικό ενεργοποιήθηκαμε για να δημιουργήσουμε ένα όμορφο περιβάλλον στην αυλή μας…
Μια δεντροφύτευση στην αυλή μας….ένα μικρό λιθαράκι στη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται σε όλο το κόσμο…ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΙΩΣΙΜΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ …. ΕΝΑ ΒΙΩΣΙΜΟ ΜΕΛΛΟΝ
Για περισσότερο φωτογραφικό υλικό πατήστε ΕΔΩ
ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΖΩΑΚΙΑ
Έχουμε ολοκληρώσει λοιπόν το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων για τη φετινή χρονιά…και το αποτέλεσμα δε θα μπορούσε να είναι μην είναι φανταστικό και γεμάτο φαντασία και δημιουργικότητα….
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Φροντίζω το περιβάλλον Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά
ΤΙΤΛΟΣ : «Παιδάκια με ενσυναίσθηση για ασφαλή ζωάκια»
Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μικρών μας μαθητών σε θέματα που αφορούν τα δικαιώματα των ζώων. Οι στόχοι που τέθηκαν είναι:
- να κατανοήσουν οι μαθητές την σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στα ζώα και στον άνθρωπο
- να κατανοήσουν ότι ο άνθρωπος δεν σέβεται τα ζώα για αυτά που του προσφέρουν. Τα υπέρ εκμεταλλεύεται για να καλύψει τις διατροφικές του ανάγκες σε ζωικά προϊόντα, τα κακομεταχειρίζεται και τα κακοποιεί.
- Να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνη
ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΖΩΑΚΙΑ
Με το παραπάνω σύνδεσμο μπορείτε να κατεβάσετε την παρουσίαση που παρακολουθήσατε στην διάχυση του εργαστηρίου μας στο Α τμήμα της σχολικής μονάδας!!!
Πατώντας τον παραπάνω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε τη πορεία του εργαστηρίου, καθώς και ατομικές και ομαδικές δημιουργίες των μικρών μαθητών του Α τμήματος!!!
https://blogs.sch.gr/7nipperist/files/2023/01/ΠΑΙΔΑΚΙΑ-ΜΕ-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ-ΓΙΑ-ΑΣΦΑΛΗ-ΖΩΑΚΙΑ.pdf
Παρουσίαση Βιβλίου “Πρόσεχε τι εύχεσαι”
Μια υπέροχη μέρα.. μια εμπειρία μοναδική για τα παιδιά μας, βιωματικό εργαστήριο συνδυαστικά με την αφήγηση ενός εξαιρετικού παραμυθιού που ευαισθητοποίησε απόλυτα τα παιδιά καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση!!!!
Ευχαριστούμε Παναγιώτης Δημητρόπουλος για τη μέρα που μας χάρισες!! Πόσο ανάγκη έχει η εκπαιδευτική κοινότητα από τόσο φωτεινούς και “καθαρούς” ανθρώπους που μέλημά τους είναι η μετάδοση γνώσεων στα παιδιά μας παρέχοντας όλα αυτά μέσα σε κλίμα σεβασμού και αγάπης της παιδικής ψυχής ![]()
https://ellinoekdotiki.gr/gr/ekdoseis/i/prosexe-ti-euxesai
Επέτειος 28ης Οκτωβρίου 1940
Στο νηπιαγωγείο μας φέτος τιμήσαμε την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 μαθαίνοντας μέσα απο ιστορικά ντοκουμέντα, εκπαιδευτικά βίντεο και πλούσιο εποπτικό υλικό όλα τα σημαντικά γεγονότα της εποχής εκείνης!!
Εκπαιδευτικά βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=1bGK24K0zcE
Ιστορικά ντοκουμέντα
Τραγούδια
Δημιουργικές κατασκευές για την 28η Οκτωβρίου
Τα παιδάκια μας ακόμη και στο τέλος της μέρας δε χάνουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα τους και μας εντυπωσίασαν με τις κατασκευές τους για την Εθνική μας Επέτειο!!!
Πινακίδα με φύλλα φθινοπώρου
Θρυμματίσαμε τα φύλλα και τα κολλήσαμε σχηματίζοντας τη λέξη ΑΕΡΑ
Σε επόμενη δραστηριότητα μάθαμε για τον τορπιλισμό της Έλλης στις 15 Αυγούστου του 1940 στο νησί της Τήνου
Το ελληνικό μας πλοίο η Έλλη
28η Οκτωβρίου …. και το διευρυμένο μας τμήμα ετοιμοπόλεμο…
Η κυρία Γιώτα με τα παιδάκια του διευρυμένου τμήματος φώναξαν στο νηπιαγωγείο μας
τον φίλο μας τον Στάθη.
Ο φαντάρος μας ο Στάθης
είναι μια μαριονέτα από ρολά, ανακυκλώσιμα υλικά, φύλλα φθινοπώρου που μαζέψαμε από την αυλή μας..
Τα μικρά χεράκια έδωσαν μορφή στον φίλο μας και αυτός με τη σειρά του μέσα απο ιστορίες μας ζωντανεύει τις μνήμες του πολέμου…![]()
Και φυσικά σαν βοηθοί φαντάροι και εμείς τον βοηθήσαμε να βάλει στον σάκο του τις σφαίρες που μας ζητούσε.. (Απαρίθμηση- εκμάθηση αριθμών)
Η κληματαριά μας ( ΤΡΥΓΟΣ)
Είναι ο θεός του κρασιού, του γλεντιού και του θεάτρου. Μέσα απο παραμύθια και μύθους μάθαμε την ιστορία του, καθώς και από που πήρε το όνομά του το νόστιμο φρουτάκι …” H Αλεπού και τα σταφύλια”
Μια αλεπού πεινασμένη είδε πάνω σ’ ένα δέντρο πλεγμένη μια κληματαριά γεμάτη χοντρόρωγα, κατακίτρινα σταφύλια. Τα ζήλεψε και πολύ επιθυμούσε να τα δοκιμάσει, μα πώς ν’ ανεβεί. Οι αλεπούδες δεν είναι γατιά, να πιάνουνται με τα νύχια τους και ν’ ανεβαίνουν όπου τους αρέσει. Ωστόσο, δοκίμασε κάμποσες φορές. Πιάστηκε από δω, πιάστηκε από κει, τίποτα δεν κατάφερνε. Καθότανε μόνο κάτω, σήκωνε τα μάτια της στα σταφύλια, τα κοίταζε καλά καλά κι ο καημός τους την έτρωγε. Στα τελευταία, κι όταν βεβαιώθηκε ότι δεν θα μπορέσει να τα φτάσει, απελπισμένη, για να παρηγορηθεί, κορόιδεψε η ίδια τον εαυτό της: – Δε βαριέσαι, δεν πειράζει, ας πάμε παρακάτω… Εξάλλου αυτά δεν τρώγουνται. Αγίνωτα είναι ακόμη… Τα σταφύλια, ακούοντάς τη, μοιάζανε να την ειρωνεύονται να την περιγελούν. – Ακούς εκεί… Είμαστε, λέει, αγίνωτα!… Εμείς, κυρα-αλεπού, αγίνωτα δεν είμαστε. Γλυκά σαν το μέλι είμαστε. Μα αφού δε μας φτάνεις, τι να πεις… μας λες αγίνωτα, για να ξεγελάσεις την ανημποριά σου!…














































