Βασικός σκοπός του περιβαλλοντικού προγράμματος που ακολούθησε το νηπιαγωγείο μας ήταν να προετοιμάσει τους μαθητές/τριες για έναν κόσμο γεμάτο προκλήσεις τόσο στο εγγύτερο ανθρωπογενές όσο και στο ευρύτερο φυσικό περιβάλλον. Μέσα από μελέτες περιπτώσεων προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τους μαθητές να κατανοήσουν το ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα στην πρόκλησή των φυσικών καταστροφών αλλά και των τρόπων με τους οποίους μπορούν να συμβάλλουν στην πρόληψη, αντιμετώπιση και μετριασμό των συνεπειών τους. Το πρόγραμμα είχε ως στόχο την έγκυρη και πολύπλευρη ενημέρωση και εκπαίδευση των μαθητών/τριών σε θέματα φυσικών κινδύνων και καταστροφών. Οι μαθητές ασχολήθηκαν με θέματα που σχετίζονται με την Γη και τους φυσικούς κινδύνους (σεισμοί, ηφαίστεια, πυρκαγιές, τσουνάμι, πλημμύρες κλπ), μέσα από την παρατήρηση και άλλες εξειδικευμένες δραστηριότητες.
Η επιλογή της συγκεκριμένης θεματικής στηρίχθηκε στα πρόσφατα γεγονότα που έπληξαν τόσο τη χώρα μας όσο και πολλές άλλες χώρες. Οι φυσικές καταστροφές έχουν πλέον γίνει το φαινόμενο της εποχής με επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας των ανθρώπων.
Η μεθοδολογία του Προγράμματος και οι προτεινόμενες δραστηριότητες-δράσεις συνδέονται με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε, που προκύπτουν από την Agenda 2030 (Στόχοι 4, 11, 13: Ποιοτική Εκπαίδευση, Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες, Δράση για το κλίμα).
Στην αρχή του προγράμματος ασχοληθήκαμε με την αναγνώριση των φυσικών φαινομένων που πλήττουν την Ελλάδα και άλλες χώρες του πλανήτη. Γιατί λέγονται φυσικά φαινόμενα;; Μπορεί κάποιο από αυτά να το προκαλέσει ο άνθρωπος και πως;;; Ερωτήματα που οι γνώσεις των παιδιών είναι ακόμη περιορισμένες.
και δημιουργήσαμε με τα παιδιά ιστόγραμμα με τα φυσικά φαινόμενα που εντοπίσαμε. Συζητήσαμε τι γνωρίζουμε για αυτά και αν έχουμε προσωπικές εμπειρίες και τέλος σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε ένα από τα φυσικά φαινόμενα που μελετήσαμε προηγουμένως.
Με αφορμή το μεγάλο και τρομακτικό σεισμό που πραγματοποιήθηκε στη γείτονα χώρα Τουρκία ξεκινήσαμε το πρόγραμμα μας με αυτό το φυσικό φαινόμενο. Μαζί με τα παιδιά συζητήσαμε το γεγονός και από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα για το τι είναι σεισμός, πως προκαλείται και τι μπορούμε να κάνουμε για να προφυλαχθούμε. Μέσα από το φυσικό φαινόμενο του σεισμού σταδιακά θα ακολουθήσουμε και τη διαδρομή προς όλα τα φυσικά φαινόμενα που πλήττουν κατά διαστήματα τον πλανήτη μας.
Ξεκινάμε με ένα βίντεο που παρουσιάζει μύθους από όλο τον κόσμο σχετικά με τη δημιουργία του σεισμού. Το βίντεο αποτελεί οπτικοποιημένη παρουσίαση του βιβλίου της Ασημίνας Κούρου, Μαρίας Πανουτσοπούλου και Αγνής Παύλου “Η Γη χορεύει: μύθοι και αλήθειες από όλο τον κόσμο για τους σεισμούς” . Πολλοί λαοί (ανάμεσά τους και οι αρχαίοι Έλληνες) επειδή δεν μπορούσαν να εξηγήσουν το πως και γιατί γίνονταν σεισμοί, έπλαθαν έναν μύθο.
Φυσικά επικεντρωθήκαμε στον ελληνικό μύθο του Εγκέλαδου και αφού παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο ζητήσαμε από τους μαθητές να ζωγραφίσουν το μύθο όπως τον κατανόησαν.
Τι είναι όμως σύμφωνα με τους επιστήμονες ο σεισμός και πως προκαλείται;;; Μπορεί να συμβαίνει αυτό που ο μύθος αναφέρει;; Μέσα από πλούσιο έντυπο αλλά και ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό μάθαμε για το φαινόμενο του σεισμού και τη κίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών.
Μάθαμε ποιος επιστήμονας μας ενημερώνει για το σεισμό και με τι όργανα μετράμε το πόσο δυνατός ή αδύναμος είναι ο σεισμός.
Μέσα από την σελίδα www.seismos.gr παρατηρήσαμε πως καταγράφονται οι σεισμοί την ώρα που μιλάμε.
Τι πρέπει να κάνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το σεισμό για να προφυλαχτούμε; Αξιοποιήσαμε ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό βίντεο της πολιτικής προστασίας για να κατανοήσουν οι μαθητές τα βήματα προστασίας μας
Μέσα από το βίντεο παρατηρήσαμε ότι θα πρέπει να έχουμε για κάθε έκτακτη ανάγκη έτοιμο
«ΤΟ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ».
Τι χρειάζεται να έχουμε όμως στο βαλιτσάκι έκτακτης ανάγκης;;;;;
Έτοιμα και τα δικά μας σακίδια γεμάτα με όλα τα απαραίτητα αντικείμενα σε περίπτωση σεισμού!!!
Κυρία Ρούλα αν είμαστε μέσα στη τάξη τι θα κάνουμε;;;;;
Κατασκευάσαμε το τροχό «ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ» με τις τρεις βασικές κινήσεις. Σε φύλλο εργασίας τοποθετήσαμε τον εαυτό μας στη σωστή θέση σε περίπτωση σεισμού και σημειώσαμε τις σωστές και λανθασμένες συμπεριφορές.
Τέλος πραγματοποιήσαμε αντισεισμική άσκηση σύμφωνα με το σχέδιο έκτακτων αναγκών της σχολικής μονάδας.
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το φυσικό φαινόμενο των ηφαιστείων. Ήταν πιο εύκολο να γίνει κατανοητό αφού ήδη είχαμε μελετήσει το εσωτερικό της Γης και τις κινήσεις των πλακών. Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και στη συνέχεια βάλαμε σε εξελικτική σειρά εικόνες από την έκρηξη ενός ηφαιστείου. Φυσικά στο τέλος ζωγραφίσαμε τη δική μας έκρηξη !!!
Τέλος πραγματοποιήσαμε διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού «Το συναχωμένο ηφαίστειο» της Ευριδίκης Αμανατίδου. Ακούσαμε το παραμύθι και το συζητήσαμε με τα παιδιά.
Με αφορμή την ιστορία «ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ» περάσαμε στο φυσικό φαινόμενο της πλημμύρας.
Μέσα από ερωτήσεις κατανόησης, επεξεργασίας και ανάπτυξης προβληματισμού γύρω από το πρόβλημα των πλημμυρών οι μαθητές εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα και μας μετέφεραν σχετικές εμπειρίες. Σε φύλλο εργασίας τα παιδιά απεικονίζουν μία σκηνή από την ιστορία που διαβάσαμε.
Η παρακάτω δραστηριότητα ενέπλεξε τους μαθητές στη συνεργατική διερεύνηση και κατανόηση των πλημμυρών μέσα από δημοσιεύματα ηλεκτρονικών πηγών ενεργοποιώντας την κριτική τους σκέψη. Οι μαθητές μελέτησαν εικόνες από ιστοσελίδες που μιλούν για τις πλημμύρες, παρακολούθησαν βίντεο από δελτία ειδήσεων που μιλούν για τις συνέπειες των πλημμυρών, μοιράστηκαν σκέψεις και προβληματισμούς, ανακαλύπτουν συλλογικά τις ποικίλες πτυχές του προβλήματος, ενώ εκφράζονται δημιουργικά απεικονίζοντας στο χαρτί μια πλημμύρα που συνέβη στον τόπο τους ή μια φανταστική πλημμύρα.
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με ένα από τα στοιχεία της φύσης τη φωτιά. Μέσα από το μύθο του Προμηθέα και της φωτιάς μάθαμε πως οι άνθρωπο σύμφωνα με τη μυθολογία έλαβαν τη φωτιά σαν δώρο.
Βάλαμε σε σειρά εικόνες από το μύθο και σε ατομικά κολάζ δημιουργήσαμε τη φωτιά.
Η φωτιά μπορεί να είναι χρήσιμη αλλά ταυτόχρονα να έχει και αρνητικές συνέπειες. Μέσα από εκπαιδευτικό υλικό μάθαμε τα οφέλη αλλά και τις αρνητικές επιπτώσεις τις φωτιάς και τις αποτυπώνουμε σε φύλλο εργασίας.
Πηγή εποπτικού υλικού :Ανθή Ζήση
Παρακολουθήσαμε πιο συστηματικά τις αρνητικές συνέπειες που μπορεί να προκαλέσει η πυρκαγιά. Σε φύλλο εργασίας αντιστοιχήσαμε λέξεις σχετικές με τις πυρκαγιές με τις εικόνες.
Πώς μπορούμε να προστατέψουμε το δάσος και το σπίτι από μια φωτιά. Τι θα συμβεί σε ένα δάσος αν ο άνθρωπος δε προσέχει με τη φωτιά.
Ο πυροσβέστης μας μαθαίνει τους κανόνες προστασίας από τη φωτιά. Γινόμαστε και εμείς πυροσβέστες απεικονίζοντας σε κολλάζ αλλά και σε ατομικές κατασκευές τι θα κάναμε σε περίπτωση φωτιάς.
Προς το τέλος του προγράμματος μιλήσαμε για τη Πυροσβεστική και το έργο της σε όλες τις φυσικές καταστροφές. Φτιάξαμε σε ατομικές κατασκευές τους τα δικά μας καπέλα και σήματα πυροσβέστη!!
Παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό με τα οφέλη των δασών αλλά και πως οι άνθρωποι μπορούν να το καταστρέψουν. https://video.link/w/drOyc
Μέσα από διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας της Πίτσας της Αλεπουδίτσας αλλά και της ιστορίας « Ένα λυκάκι σώζει το δάσος» τα παιδιά απεικόνισαν στο χαρτί τις εντυπώσεις τους.
Τέλος μάθαμε τα τηλέφωνα υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ 166
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 100
ΕΚΑΒ 166
Αλλά και τον αριθμό 112, τι είναι και σε ποιες περιπτώσεις τον χρησιμοποιούμε.
Τι οφείλουμε να πράξουμε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης…..
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ
Στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος με θεματική “Φυσικά Φαινόμενα- Φυσικές Καταστροφές” που υλοποιείται στο α’ τμήμα του νηπιαγωγείου μας αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με το Φυσικό Φαινόμενο του Σεισμού.
Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα που θεωρείται σεισμογενής τα μικρά μας παιδιά απο νωρίς πρέπει να ενημερωθούν και να γνωρίζουν πως προστατευόμαστε σε περίπτωση σεισμού.
Κυρία τι είναι ο Σεισμός;
Κυρία γιατί γίνεται ο Σεισμός;
Εμείς κυρία κινδυνεύουμε;
Καταιγισμός ερωτήσεων απο τους μικρούς μας μαθητές καθώς ο Σεισμός είναι ένα φαινόμενο που τα παιδιά προσχολικής ηλικίας έχουν ελλιπείς προ υπάρχουσες γνώσεις και οι περισσότεροι απο αυτούς δεν έχουν βιωματικές εμπειρίες.
Ας δούμε τι είναι ο Σεισμός!!!!!
Πριν πολλά πολλά χρόνια πίστευαν πως ……….
Υπήρχαν πολλοί μύθοι σε όλες τις χώρες για την προέλευση των σεισμών…
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας έλαβε χώρα δωρεάν προληπτικός οδοντιατρικός έλεγχος.
Πρόκειται για πρόγραμμα που υλοποιείται απο τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αττικής υπο την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Οι οδοντίατροι που λαμβάνουν μέρος στο πρόγραμμα έχουν πάρει πιστοποίηση και άδεια εισόδου στις σχολικές μονάδες απο το Υπουργείο.
Έχει υπάρξει ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο των επισκέψεων και έχει εξασφαλιστεί η έγγραφη συγκατάθεσή τους ως προς τη συμμετοχή των μαθητών/τριών, έχοντας υπόψη ότι η συμμετοχή των παιδιών τους δεν είναι υποχρεωτική.
Πριν όμως η οδοντίατρος ελέγξει τα δοντάκια μας….ας δούμε πως εμείς πρέπει να τα φροντίζουμε….για να είναι γερά και υγιή…
και τι χρειαζόμαστε για να τα φροντίζουμε σωστά………
Πως βουρτσίζουμε τα δοντάκια μας σωστά….
Ας δούμε τώρα ποια δοντάκια είναι πιο γερά…….
Κυρία Ρούλα τα παιδάκια σας έχουν πολύ γερά δοντάκια….τα προσέχουν και τα φροντίζουν πολύ σωστά και καθημερινά… Συγχαρητήρια σε όλους σας….συνεχίστε την καλή δουλεία και θα έχετε υγιή δοντάκια συνέχεια!!!
Μέσα απο πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό μάθαμε για το πως μπορούμε να προλάβουμε και να αποφύγουμε ένα ατύχημα αλλά και πως μπορούμε εάν συμβεί να το αντιμετωπίσουμε.
Στο παρακάτω λινκ στο τέλος της σελίδας υπάρχουν οι εικόνες που βλέπετε μαζί με τις οδηγίες που πρέπει μικροί μεγάλοι να ακολουθούμε για να μένουμε ασφαλείς!!!
Τα περισσότερα ατυχήματα σε μικρά παιδιά συμβαίνουν στο σπίτι καθώς εκεί είναι το περιβάλλον που νιώθω ελεύθερα να εκφράσουν την περιέργεια τους. Τα μικρά παιδιά δεν έχουν ανεπτυγμένη την αίσθηση του κινδύνου γι’ αυτό το περιβάλλον τους θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο με βάση την ηλικία, τον χαρακτήρα και τις ιδιαιτερότητες των παιδιών μας.
Τα παιχνίδια είναι για τα μικρά παιδιά πηγή χαράς. Τα ίδια τα παιχνίδια όμως μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά ατυχήματα, εάν δεν προσέχουμε όταν τα επιλέγουμε.
Οι πρώτες βοήθειες αποτελούν ένα σημαντικό μάθημα που πρέπει να γνωρίζουν από μικρά τα παιδιά. Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να μυηθούν οι μικροί μαθητές προσχολικής ηλικίας στον κόσμο των Πρώτων Βοηθειών.
Και όπως όλοι γνωρίζουμε σε αυτή την ηλικία τα μικρά ατυχήματα
συμβαίνουν συνέχεια και παντού!!!!
Με πρωτοβουλία της Προϊσταμένης και εκπαιδευτικού του πρωινού α’ τμήματος της σχολικής μονάδας (κυρία Ρούλα)
Την Παρασκευή 17 Μαρτίου το νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε
η οποία αποτελεί το Μοναδικό, Ολοκληρωμένο και Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρώτων βοηθειών σε ολόκληρη την Ευρώπη, για παιδιά ηλικίας, 4 έως 9 ετών και αναγνωρίσθηκε η καταλληλότητα και η παιδαγωγική του αξία από το Υπουργείο Παιδείας.
Με σύμμαχο την υψηλή τεχνολογία και την τελευταία γενιά animations (κινούμενα σχέδια),
αλλά και διαδραστικά στοιχεία όπως, θεατρικές πράξεις και μουσικά δρώμενα,
το πρόγραμμα τράβηξε εύκολα την προσοχή και την κινητοποίηση
των μελλοντικών μας μικρών διασωστών,
βοηθώντας τους να αφομοιώσουν αβίαστα, την γνώση μέσω βιωματικών παιχνιδιών. κα
Με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές καθώς διασκεδάζουν, μαθαίνουνβιωματικά.
Τα παιδιά παρακολουθούν καθ’ όλη την διάρκεια του προγράμματος εκπαιδευτικά ευφυέστατα, σύγχρονα και τελευταίας γενιάς animation για τις πρώτες βοήθειες, τα μοναδικά στο είδος τους στην Ελλάδα. Διδάσκονται μέσα από αυτά ενδεικτικά:
Τις πρώτες βοήθειες Την σημαντικότητα της αλληλοβοήθειας Τον ρόλο που έχει η καρδιά καθώς και το αίμα στο σώμα μας Την Πανευρωπαϊκή γραμμή έκτακτης ανάγκης 112
Μέσα από μουσικά διαδραστικά κινούμενα σχέδια,
τα παιδιά χόρεψαν και επανέλαβαν τις κινήσεις των πρωταγωνιστών της Νεράιδας,
οι οποίοι σώζουν συνανθρώπους μας.
Τραγούδησαν ομαδικά, τα τραγούδια της μικρής Ειρήνης (η μικρή διασώστρια),
παίρνοντας έτσι τελικά, τον χρησμό του/ης μικρού/ής διασώστη/ριας από την ίδια!
Ασθενοφόρο δύο μέτρων υποδέχεται τους μικρούς διασώστες στο εσωτερικό του,
καθώς ετοιμάζονται για την.. σωτηρία του κόσμου!
“Ντυμένο” με εικόνες που απεικονίζουν το εσωτερικό ενός πραγματικού ασθενοφόρου, εξιτάρει την περίεργη φύση τους και τους προκαλεί να το εξερευνήσουν
. Επίσης, στην αίθουσα πρωταγωνιστούν οι φιγούρες των έξι ηρώων των animations, προκειμένου να καλωσορίσουν τους νέους υπερήρωες που αναλαμβάνουν δράση!
Και τέλος χάρη στο θεατρικό παιχνίδι, τα παιδιά μεταμορφώνονται σε μικρούς διασώστες και αναλαμβάνουν δράση για να επιδείξουν τις διασωστικές τους ικανότητες.
Φορώντας τα διασωστικά τους γιλεκάκια, από την αρχή του προγράμματος, χωρίζονται σε ομάδες και αναλαμβάνουν το έργο… Να σώσουν τον κόσμο!
Στο τέλος όλοι οι μαθητές πήραν το δίπλωμα του διασώστη!!!!
Σήμερα το νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε ένα πολύ ενδιαφέρον εκπαιδευτικό πρόγραμμα που οργανώνεται στον κινηματογράφο Αθήναιον. Ο εκπαιδευτικός οργανισμός Φωτόγραμμα εξειδικεύεται και υλοποιεί την καινοτόμο εκπαιδευτική δράση του διαδραστικού κινηματογράφου. Πρόκειται για εκπαιδευτικά κινηματογραφικά προγράμματα που επιτρέπουν στα παιδιά να αλληλοεπιδρούν με τα προβαλλόμενα οπτικοακουστικά μέρη, μέσω ασύρματων τηλεχειριστηρίων. Οι διαδραστικές προβολές γίνονται με τεχνολογία 3d ,σε επιλεγμένες κινηματογραφικές αίθουσες. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολούθησαν και συμμετείχαν βιωματικά οι μαθητές μας είχε τίτλο
Η Τζένη (Θεωνά) υποδέχτηκε τους μικρούς μαθητές – θεατές ,τους καλωσόρισε και τους εξήγησε πως θα χρησιμοποιούν τα τηλεχειριστήρια τους. Μετά ξεφύλλισε τη φανταστική της παλέτα με τα εκπαιδευτικά θέματα και κατέληξε στο «Μαθαίνω να αγαπώ τον άνθρωπο» .Αναρωτήθηκε τι να σημαίνει αυτό ,κάλεσε τους θεατές να απαντήσουν και τέλος προσκάλεσε με μαγικό τρόπο δυο μικρούς της φίλους .Την Ερμίρα (Λέκκα) και τον Γιωργάκη(Αποστόλης Γεωργίου).
Η Ερμίρα και ο Γιωργάκης ανέλαβαν να εξηγήσουν στους συνομηλίκους τους θεατές όλα αυτά που δεν κατάλαβαν σχετικά με τα τηλεχειριστήρια που θα χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια της προβολής της ταινίας που θα ακολουθήσει . Τα παιδιά με τα ασύρματα τηλεχειριστήρια τους ψήφισαν και επέλεξαν ποια ιστορία θα δουν κάθε φορά. Ακολούθησε η παρουσίαση των έξι ιστοριών που θα παρακολουθήσουν οι θεατές .
Μέσα από αυτές τις ιστορίες που παρουσιάστηκαν με δημιουργική αφήγηση (Γωγώ Καρτσάνα) και κινούμενα σχέδια οι μικροί θεατές αντιλήφθηκαν έννοιες όπως η αγάπη, η σοφία της ύπαρξης ,η αλληλοβοήθεια .
Με διασκεδαστικό τρόπο συμμετείχαν και στο ψυχαγωγικό παιγνίδι γνώσεων και χαρούμενοι αποχαιρέτησαν την Τζένη , την Ερμίρα και το Γιωργάκη που τους συντρόφεψαν στο διασκεδαστικό αυτό ταξίδι με εικόνες ,μουσική και παιγνίδι .
Σήμερα στα πλαίσια των εκπαιδευτικών μας δράσεων πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Είχαμε την ευκαιρία να λάβουμε μέρος σε ένα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα που διοργανώνει το Ίδρυμα. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΚΠΙΣΝ ενθαρρύνουν τα παιδιά που συμμετέχουν να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους και να διευρύνουν το πεδίο των ενδιαφερόντων τους. Ήταν μεγάλη μας τιμή και χαρά που καταφέραμε να συμμετέχουμε και εμείς σαν σχολείο σε μια τόσο ξεχωριστή δράση.
Το πρόγραμμα στο οποίο λάβαμε μέρος είχε βιωματικό χαρακτήρα. Τα παιδιά μέσα απο πειράματα ήρθαν σε επαφή με τους νόμους της φυσικής αλλά και με ένα νέο κομμάτι της σύγχρονης εκπαίδευσης τη ρομποτική!!!
Οι Μικροί Πυροσβέστεςτου 7ου Νηπιαγωγειου Περιστερίου δε φοβούνται τίποτα…
Έτοιμοι να αντιμετωπίσουν κάθε φυσική καταστροφή…
Σεισμοί, πλημμύρες και φωτιές δε μας τρομάζουν εμάς…
Η επίσκεψη μας στη Πυροσβεστική Υπηρεσία Περιστερίου στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ήταν μια φανταστική εμπειρία για παιδάκια και εκπαιδευτικούς.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Καρυώτη που με όλους τους δόκιμους ήταν εκεί με την καλύτερη διάθεση να λύσουν κάθε απορία των μικρών μαθητών, να δουν απο κοντά όσα έμαθαν στην τάξη στα πλαίσια των μαθημάτων των εργαστηρίων δεξιοτήτων.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.