Καλλιτεχνική δημιουργία
Τελευταία δράση της φετινής σχολικής χρονιάς 2025-26 ήταν η ζωγραφική ενός τμήματος εξωτερικού τοίχου του σχολείου μας. Η δράση είχε ως στόχο τη βελτίωση της αισθητικής του χώρου και τη δημιουργία ενός πιο όμορφου και ευχάριστου περιβάλλοντος για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας κατόπιν συννενοήσεως με το Εκπαιδευτικό Προσωπικό προσκάλεσε την ζωγράφο κυρία Μαρία Χάλαρη η οποία συνεργάζεται με τον Δήμο Παλλήνης να έρθει στο χώρο μας και να ζωγραφίσει ένα τοίχο που βρίσκεται στην είσοδο του σχολείου μας.
Πράγματι η κυρία Χάλαρη ήρθε μαζί με δύο μαθήτριες της . Την ημέρα εκείνη ήρθαν γονείς, νήπια, εκπαιδευτικοί, καθώς και ο δήμαρχος Παλλήνης και ο αντιδήμαρχος Σχολικής Στέγης και βοήθησαν…
Η συνεργασία όλων των φορέων συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχή ολοκλήρωση της προσπάθειας, αποδεικνύοντας τη σημασία της συμμετοχής της τοπικής κοινωνίας στη σχολική ζωή.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας αυτής.
Ευχόμαστε η άριστη συνεργασία Νηπιαγωγείου – Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων να συνεχιστεί με το ίδιο πνεύμα αλληλοσεβασμού, δημιουργικότητας και προσφοράς, για το όφελος όλων των παιδιών!











