Κατά τη διάρκεια του χειμώνα πραγματοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας πολλές δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες που έδωσαν στα παιδιά την ευκαιρία να μάθουν, να παίξουν και να εκφραστούν. Διαβάσαμε το αγαπημένο παραμύθι «Το Γάντι» και στη συνέχεια τα παιδιά δημιούργησαν τη δική τους χειμωνιάτικη κατασκευή εμπνευσμένη από την ιστορία. Γνωρίσαμε τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, συζητήσαμε για τις συνήθειές τους και πραγματοποιήσαμε σχετικές δραστηριότητες και παιχνίδια. Μέσα από παιγνιώδεις ασκήσεις ασχοληθήκαμε με τα γράμματα, ενισχύοντας τη φωνολογική ενημερότητα και την αναγνώριση λέξεων. Με αφορμή τον ερχομό της άνοιξης παρατηρήσαμε την αμυγδαλιά και κατασκευάσαμε τη δική μας ανθισμένη αμυγδαλιά από χαρτόνι. Παράλληλα, συμμετείχαμε σε κινητικές δραστηριότητες, σχεδιάζοντας στο πάτωμα με χαρτοταινία χιονονιφάδες με αριθμούς, όπου τα παιδιά καλούνταν να αναγνωρίσουν τον σωστό αριθμό και να μετακινηθούν με πηδηματάκια πάνω στη σωστή χιονονιφάδα. Δημιουργήσαμε επίσης τη δική μας χιονισμένη πόλη με φαντασία και ομαδική συνεργασία, ενώ μάθαμε ποια είναι τα κατάλληλα ρούχα του χειμώνα και γιατί τα χρειαζόμαστε τις κρύες ημέρες. Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες τα παιδιά ανέπτυξαν τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και τις γνώσεις τους με τρόπο ευχάριστο και βιωματικό.
