1. Την Παρασκευή 7-12-2012 η Γ΄τάξη μαζί με τις καθηγήτριες Ξυπολιτάκη Ζαχαρούλα και Γλαμπεδάκη Σοφία θα παρασκευάσουν σαπούνι στα πλαίσια του μαθήματος της χημείας και της αντίστοιχης ενότητας, αλλά και για να μη ξεχνούμε τα παλιά.

2ος Διαγωνισμός 3D Σχεδιασμού και Εκτύπωσης
Ορχήστρα Χριστουγέννων 2024
1ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 3D
ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ
Ορχήστρα Χριστουγέννων

Εκπαιδευτικό διήμερο του 7ου Γυμνασίου Χανίων για το πρόγραμμα «Κινηματογράφος: Το παιδί και το βιβλίο»