Ετικέτα: Γ΄& Δ΄

Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ & Δ΄ τάξης στις Μυκήνες

Την Παρασκευή 8-11-24,πραγματοποιήθηκε  εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της  Γ΄ & Δ΄ τάξης του σχολείου  μας  στις Μυκήνες. Στόχος της δράσης  είναι η  απόκτηση ιστορικής συνείδησης, η  αναγνώριση της σημασίας της ιστορίας της Αρχαίας  Ελλάδας, η γνωριμία με  την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας και  τα αρχαία μνημεία   και τέλος οι μαθητές  να προβληματιστούν για τη σχέση του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς