Την Τρίτη, 26-11-2024 όλοι οι μαθητές μετέβησαν στο Μαλλιαροπούλειο Δημοτικό Θέατρο Τρίπολης για να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση «Ο ΦΙΛΑΡΓΥΡΟΣ» του Μολιέρου που ανέβασε η Θεατρική Σκηνή « ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΗΣΗ» / ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ.
Στόχος της δράσης είναι να περάσει στους μαθητές το σαφές μήνυμα κατά της φιλαργυρίας , να εξάρει τη δύναμη της αγάπης και της καλοσύνης, εξυμνώντας παράλληλα και το θεσμό της οικογένειας .







