Η Δ τάξη του Σχολείου μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΠΕ Καστρίου “Περιαστικά δάση”.
Οι μαθητές μέσα από από τη βιωματική προσέγγιση του προγράμματος γνώρισαν τα περιαστικά δάση της Τριπολης, κατηγοριοποίησαν τα στοιχεία του δασικού οικοσυστήματος, κατάλαβαν τη χρησιμότητά του, αλλά και τους κινδύνους που το απειλούν. Επιπλέον διασαφήνισαν την εννοια της βιοποικιλότητας.
Η υλοποίηση αυτού του προγράμματος συνέβαλε στη σύνδεση των μαθητών με το φυσικό περιβάλλον που υπάρχει κοντά στην πόλη και στη δραστηριοποίηση για την προστασία και την ανάξειξή του.


















