Διδακτικό Ωράριο
ΩΡΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
07:00-07:15 Υποδοχή μαθητών Πρωινής Ζώνης
07:15-08:00 45΄ Προαιρετική Πρωινή Ζώνη
08:00-08:15 15΄ Υποδοχή μαθητών
08:15-09:40 85΄ 1η διδακτική περίοδος (1η διδακτική ώρα 45΄-2η διδακτική ώρα 40΄)
09:40-10:00 20΄ Διάλειμμα
10:00-11:30 90΄ 2η διδακτική περίοδος
11:30-11:45 15΄ Διάλειμμα
11:45-12:25 40΄ 5η διδακτική ώρα
12:25-12:35 10΄ Διάλειμμα
12:25-13:15 40΄ 6η διδακτική ώρα (Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος)
13:15-13:20 5΄ Μετάβαση μαθητών Ολοήμερου στην αίθουσα σίτισης
13:20-14:00 40΄ 1η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος – Σίτιση – Χαλάρωση
14:00-14:10 10΄ Διάλειμμα
14:10-14:55 45΄ 2η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος – Μελέτη – Προετοιμασία
14:55-15:05 10΄ Διάλειμμα
15:05-15:50 45΄ 3η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος (Αποχώρηση μαθητών)
10 ΦΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ
1. «Μα είσαι τόσο χαζός»
Μάθετε στο παιδί σας να σέβεται τους μεγάλους, εξηγήστε του όμως πως αρκετές φορές δεν θα πρέπει να υπακούει, ενώ άλλες η γνώμη του είναι εξίσου σημαντική.
Πηγή: http://www.kesyp-thessaly.gr/index.php
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
– Για ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο. Στην ενότητα αυτή θα βρείτε πληροφορίες για τα σημαντικότερα ζητήματα που σχετίζονται με την ασφαλή χρήση των επιγραμμικών τεχνολογιών (online technologies)
– cyberkid -Υπουργείο Δημόσιας τάξης -Ασφαλές διαδίκτυο
–Δίκτυο για την πρόληψη και καταπολέμηση της σωματικής τιμωρίας για τα παιδιά
-Νοσοκομείο Παίδων ” Η Αγία Σοφία ”
– Σας προτείνουμε να διαβάσετε………
–Ενθάρρυνση ή έπαινος? Αναθρέψτε ανεξάρτητα παιδιά γεμάτα αυτοπεποίθηση
–Η αποτελεσματική πειθαρχία στα παιδιά
–Παιδί και Όρια: «Αναγκαίο καλό» Πόσο έτοιμοι είναι οι γονείς να το κάνουν πράξη?
–Το παιδί μου φοβάται να πάει σχολείο
–Οι ιδιαιτερότητες της παιδικής ψυχής και τα καλοπροαίρετα λάθη των γονιών
–Τα λάθη βελτιώνουν την ικανότητα μάθησης των παιδιών
Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για να ξεκινήσουν τα παιδιά τις ξένες γλώσσες
Ένα βασικό ερώτημα που απασχολεί τους γονείς είναι σε ποια ηλικία θα ήταν καλό να ξεκινήσει το παιδί τους την εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας.Η κατάλληλη ηλικία για να έρθει ένα παιδί σε πρώτη επαφή με μία ξένη γλώσσα είναι ηπροσχολική – νηπιακή ηλικία. Τα παιδιά στα πρώτα χρόνια της ζωής τους διαθέτουν μια φυσική ευφυΐα για τη γλώσσα και παράλληλα διαθέτουν μια έμφυτη ικανότητα να παράγουν γλωσσικούς συνδυασμούς μέσα από το παιχνίδι και τον πειραματισμό.Η ακουστική αντίληψη ενός παιδιού είναι πολύ καλή από τα 3-6 χρόνια, το παιδί χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις του σε αυτή την ηλικία, είναι εύκολο να μάθει την ξένη γλώσσα πολύ γρήγορα μέσα από το τραγούδι, το παιχνίδι όπως άλλωστε μαθαίνει και την μητρική.Τα παιδιά δείχνουν μεγαλύτερο ενθουσιασμό να συμμετέχουν σε προφορικές δραστηριότητες, δεν φοβούνται ότι θα πουν ή θα κάνουν κάτι λάθος, τους αρέσει να πειραματίζονται με νέες γνώσεις, ειδικά όταν αυτές τους μεταφέρονται με ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο, μέσα από το παιχνίδι, τα παραμύθια, την ζωγραφιά και το τραγούδι.
Η ουσιαστική εκμάθηση της ξένης γλώσσας ξεκινά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, διότι η διδασκαλία επικεντρώνεται στην κατανόηση του προφορικού λόγου και στην προφορική έκφραση. Η εκμάθηση της αγγλικής παράλληλα με την διδασκαλία της μητρικής ενθαρρύνει τη σύγκριση ανάμεσα στη μητρική και την ξένη γλώσσα, το παιδί συγκρίνει λέξεις, ήχους, προφορά αντιλαμβάνεται επομένως τις ομοιότητες και τις διαφορές ανάμεσα στις γλώσσες, σύγκριση των γλωσσών σημαίνει ανάπτυξη της κριτικής σκέψης του παιδιού, ένα από τα βασικά ζητούμενα της εκπαίδευσης.
Το πολύγλωσσο άτομο αναπτύσσει υψηλότερο επίπεδο κατανόησης της μητρικής του γλώσσας, ενώ παράλληλα εξελίσσει τις γλωσσικές του δεξιότητες και βελτιώνεται ως προσωπικότητα.
Γράφει για το LarissaKid η:
Ψυχολόγος Καλτσά Φωτεινή
Απόφοιτος Πανεπιστημίου Πάντοβα Ιταλίας Τμήμα Ψυχολογίας
Εκπαιδεύτρια στα ΚΔΒΜ Δήμου Λάρισας
facebook.com/fay.kaltsa
Τηλ.Επικοινωνίας: 6973074707