Στο πλαίσιο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, οι μαθητές των Α’ και Β’ Τάξεων του σχολείου μας δημιούργησαν ζωγραφιές για τους γιατρούς, τους νοσοκόμους και όλους τους εργαζόμενους των νοσοκομείων αναφοράς για τον COVID-19 εξωτερικεύοντας τα συναισθήματά τους, όπως αυτοί τα νιώθουν.
Οι μαθητές δημιούργησαν τις ζωγραφιές στο σπίτι τους και μέσω της πλατφόρμας εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης τις έστειλαν στην ψηφιακή τάξη του μαθήματος της πληροφορικής.
Στη συνέχεια, το σχολείο μας τις έστειλε σε όλα τα νοσοκομεία αναφοράς (βασικά και αναπληρωματικά).
Τα νοσοκομεία, επικοινωνούν με το σχολείο μας εκφράζοντας τις ευχαριστίες τους και το πόσο πολύ τους αρέσουν οι εκπληκτικές ζωγραφιές των μαθητών.
Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου μας έστειλε:
Συνεχίστε την ανάγνωση του “Οι μαθητές των Α’ και Β’ Τάξεων ευχαριστούν το προσωπικό των Νοσοκομείων”