Δράσεις
Τρίποντα στα σχολεία!
Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου η πρώτη συνάντηση με τους έμπειρους προπονητές της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης. Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου αυτού αναπτυξιακού προγράμματος που στοχεύει στη συνολική συμμετοχή των παιδιών, οι μαθητές και οι μαθήτριες με που συμμετείχαν στο παιχνίδι χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες εκτέλεσης. Αναμένουμε τη συνέχεια, στις 18 Νοεμβρίου.