Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου η πρώτη συνάντηση με τους έμπειρους προπονητές της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης. Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου αυτού αναπτυξιακού προγράμματος που στοχεύει στη συνολική συμμετοχή των παιδιών, οι μαθητές και οι μαθήτριες με που συμμετείχαν στο παιχνίδι χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες εκτέλεσης. Αναμένουμε τη συνέχεια, στις 18 Νοεμβρίου.
Δράσεις
Η Α’ τάξη υποδέχεται τα Νήπια
Την πιο μεγάλη αγκαλιά άνοιξαν την Τρίτη οι μαθητές της Α’ δημοτικού για να υποδεχθούν τους μαθητές του νηπιαγωγείου που γράφτηκαν στο σχολείο μας. Μαθητές από άλλα νηπιαγωγεία μαζί με τους γονείς τους κατέφθασαν στις Διαβάστε περισσότερα…