Δράσεις
Οι μαθητές των Γαλλικών παρουσίασαν τον εαυτό τους ζωγραφίζοντας!
Οι μαθητές των Γαλλικών των Ε’ και Στ’ τάξεων, παρουσίασαν τον εαυτό τους ζωγραφίζοντας το πρόσωπό τους και έγραψαν λίγα λόγια για τους ίδιους ανάλογα με το επίπεδό τους (το όνομα και την ηλικία τους, τα μέλη της οικογένειά τους και τα ενδιαφέροντά τους). Έπειτα κολλήσαμε τα «προσωπάκια» σε μεγάλα Διαβάστε περισσότερα…