Ψάχνοντας για το ουράνιο τόξο!!! Κλείνουμε για τις γιορτές του Πάσχα , με την υπόσχεση ότι θα γυρίσουμε 6 Μάη για να ψάξουμε το ουράνιο τόξο μέσα απο τον εκπαιδότοπο που θα κατασκευάσουμε με τους αρχιτέκτονες του προγράμματος ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ να περάσετε όμορφα!!!