ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ……… Τερτίπια και βροχές ο Απρίλης, λαχανόκηπο εμείς. Τα καταφέραμε επιτέλους!!! Σας ευχαριστούμε ,τα περάσαμε υπέροχα.