ΑΝΟΙΞΗ-ΧΡΩΜΑΤΑ-ΑΡΩΜΑΤΑ Τι πιο όμορφο , απο το να φροντίζεις τον κήπο την Άνοιξη? Αυτό κάναμε και εμείς!! Σκαλίσαμε, ξεχορταριάσαμε, μεταφυτέψαμε τα δεντράκια μας, ποτίσαμε, παρατηρήσαμε τα έντομα του κήπου!!