Σήμερα τα δύο τμήματα της τρίτης τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαν το Ολυμπιακό Μουσείο και παρακολουθήσαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα ολυμπιακά αθλήματα και ιδεώδη. Τα παιδιά εκτός από αυτά που έμαθαν πήραν μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες σε αθλήματα κλειστού στίβου.













