ήμερα τα παιδιά της Δ τάξης επισκεφθήκαν το Ινστιτούτο Ψηφιακής Μάθησης “NOUS” και το Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης στα πλαίσια του προγράμματος Τοπικής Ιστορίας. Τα παιδιά έμαθαν πως θα μπορούνε να ερευνήσουν και να συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με το θέμα και να παράγουν ψηφιακό υλικό.
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2016
Σήμερα Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2016 γιορτάζεται για 13η συνεχή χρονιά η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Στο μάθημα των Τ.Π.Ε. γίνανε σε όλα τα τμήματα παρουσιάσεις και συζητήσεις σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Κάποιες σελίδες που είναι καλό όλοι να επισκεφθούν:
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β τάξης στους “Μικρούς Ήρωες”
Ένα πλανητάριο στο σχολείο μας!
Ένα πλανητάριο στο σχολείο μας! Με το κινητό πλανητάριο που ήρθε στο σχολείο μας, όλοι οι μαθητές ζήσαν τη μοναδική εμπειρία ενός πραγματικού πλανητάριου.
Τα παιδιά της Α, Β και Γ τάξης παρακολούθησαν την εκπαιδευτική προβολή με θέμα “Η Ελληνική μυθολογία των αστερισμών και τα παιδιά της Δ, Ε και ΣΤ τάξης την εκπαιδευτική προβολή με θέμα “Το Αστρικό Πεδίο”.
Επίσκεψη της Γ τάξης στο Ινστιτούτο Ψηφιακής Μάθησης “Nous”
Σήμερα η τρίτη τάξη επισκέφτηκε το Ινστιτούτο Ψηφιακής Μάθησης «Νους» στα πλαίσια του προγράμματος της Ευέλικτης ζώνης «Νοιάζομαι για τον εαυτό μου και τους άλλους». Εκπονήσαν ψηφιακό παραμύθι με θέμα τη διαφορετικότητα το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου http://i-nous.org/.
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β τάξης στο Αγρόκτημα της Γεωπονικής του Α.Π.Θ.
Επίσκεψη της Α τάξης στους “Μικρούς Ήρωες”
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή του Γ2
Tελικά ο νέος χρόνος θα έρθει ή δεν θα έρθει με τόσα που συμβαίνουν γύρω μας;
Διαδικτυακό Σεμινάριο – Σύνδεση με Σύνεση
Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης παρακολούθησαν το διαδικτυακό σεμινάριο “Σύνδεση με Σύνεση” που διοργανώνει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, για την ορθή, υπεύθυνη και ασφαλή χρήση του Διαδικτύου.
To έργο «Σύνδεση με σύνεση» έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει, ευαισθητοποιήσει και ενδυναμώσει τους ανηλίκους να αναπτύξουν τις γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές που χρειάζονται, έτσι ώστε το Διαδίκτυο να αντανακλά τις θεμελιώδεις αρχές που έχουν θεσπιστεί για τον πραγματικό κόσμο: τις αρχές που έχουν συμφωνηθεί εδώ και πάνω από 60 χρόνια, γνωστές ως ανθρώπινα δικαιώματα, δίνοντας έμφαση στους κανόνες που πρέπει να διέπουν την καθημερινή μας ύπαρξη.
Μέσα από ενεργή, συμμετοχική εκπαίδευση και πρωτοποριακές ενημερωτικές και πολιτιστικές δράσεις, το έργο
α) προάγει τον ψηφιακό αλφαβητισμό από μικρή ηλικία,
β) στηρίζει τα παιδιά να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους αλλά και να σέβονται τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τα δικαιώματα αυτά στον εικονικό αλλά και το φυσικό κόσμο,
γ) ενδυναμώνει τα παιδιά να μιλούν χωρίς φόβο εάν πέσουν θύματα οποιασδήποτε μορφής ρητορικής μίσους, διακρίσεων ή εκφοβισμού και να αισθάνονται δυνατά να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις,
δ) προωθεί την ενεργό και δημιουργική συμμετοχή των παιδιών στη διαμόρφωση του Διαδικτύου που βασίζεται στον οφειλόμενο σεβασμό προς τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις αρχές της δημοκρατικής συμμετοχής.
Παράλληλα, εφοδιάζει τους επαγγελματίες εκπαίδευσης με πολύτιμη, καινοτόμο γνώση και εκπαιδευτικό υλικό για τα ζητήματα αυτά, καθιστώντας τους άμεσους πολλαπλασιαστές της γνώσης αυτής προς τους αποδέκτες μαθητές-παιδιά.