Σήμερα ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο του Μάνου Χατζιδάκι. Μέσα από τις όμορφες μελωδίες, τα τραγούδια, το παιχνίδι και τη φαντασία, γνωρίσαμε έναν καλλιτέχνη που αγάπησε τα παιδιά και πίστευε στη δύναμη των ονείρων. Η γιορτή μας με χαρά, κέφι, τραγούδια και παιχνίδια, έκλεισε μια υπέροχη σχολική χρονιά! Καλό καλοκαίρι σε όλους!




