ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παράσταση «Η Φάρμα των Ζώων», σε διασκευή του George Orwell, με μουσική, στον χώρο της Βιβλιοθήκης Λίλιαν Βουδούρη”. Τα παιδιά απόλαυσαν τη θεατρική εμπειρία, ήρθαν σε επαφή με τη μουσική μέσα από έναν πρωτότυπο και βιωματικό τρόπο, διδάχθηκαν τις έννοιες της ισότητας και της δημοκρατίας και επέστρεψαν στο σχολείο με ενθουσιασμό και όμορφες εντυπώσεις.





