Άρθρα ανά μήνα: Μάιος 2026
ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ- ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Στο πλαίσιο των δράσεων του ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ το νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε το πάρκο της γειτονιάς, όπου πραγματοποιήσαμε δράση για την καθαριότητα, μιλήσαμε για την ανακύκλωση, καθαρίσαμε, τηρώντας τους κανόνες υγιεινής, το σημείο, κρεμάσαμε αφίσες και αφήσαμε νεράκι στα αδέσποτα.
Στη διαδρομή από και προς το σχολείο, είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε τα σπίτια και να κυκλοφορήσουμε με ασφάλεια υπενθυμίζοντας τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας για τους πεζούς αλλά και για τα τροχοφόρα.
Επιστρέφοντας, τα παιδιά έκαναν χαρτογράφηση της διαδρομής και την παρουσίασαν στους συμμαθητές τους.
href=”https://blogs.sch.gr/71nipathin/files/2026/05/IMG_20260508_091343.jpg”>































