Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Σχολικό έτος 2024-2025

1ος  θεματικός κύκλος: “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην”

Υποθεματική  «Υγεία Ψυχική και Συναισθηματική »

Γενικός στόχος:

Να εξοικειωθούν  με το διαφορετικό, αλληλοεπιδρώντας με διαφορετικές ομάδες και πρόσωπα

Να αναπτύξουν ικανότητες αυτογνωσίας και δεξιότητες ενσυναίσθησης.

Να αντιληφθούν ότι κάθε άτομο είναι μοναδικό και δεν μπορεί να αντικατασταθεί ή να αντιγραφεί με κανένα άλλο

Να συνειδητοποιήσουν την διαφορετικότητά τους, να μάθουν να σέβονται και να αποδέχονται την ιδιαιτερότητα του άλλου. Όλα τα άτομα έχουν το δικαίωμα σεβασμού και η διαφορετικότητα δεν αποτελεί εμπόδιο αλλά δύναμη.

Τίτλος   ΄Είμαι Εγώ ! Είμαι Μοναδικός! ΄

 Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Καλλιέργεια των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, υπευθυνότητα ,πρωτοβουλία
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός, αυτομέριμνα Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος

       Ολοκλήρωση εργαστηρίων

Ενδεικτικές φωτό

 

462642148 1104809544579150 6010900620136023536 n

462645968 599328735964275 4569518416010208453 n 462576203 1149470793432665 7898633543619826471 n 462648324 4017402131918359 8687617985283801796 n 467483332 8626261094152814 7155214470195581272 n 462648642 2025211667901010 8600298601293482109 n 462646000 1105557894554712 5902011253443701969 n 462648348 1501660157215609 2771627424581450632 n

Ο καθημερινός ήρωας της τάξης . Στην τσάντα με την συνεργασία των γονέων έβαζε τρία πολύτιμα αντικείμενα γι΄αυτόν και τα παρουσίαζε στην ολομέλεια

462563661 430443479888982 1339413722673857980 n 462541424 1258419028770864 3001192494823098101 n 1

ο μαγικός καθρέφτης του εαυτού μου

462578729 866735158907987 7457051071048221974 n462555381 1765474057328309 472499872019258108 n

Συνεργασία με το 1o Toμυ Ναυάρχων με θέμα ΄Διαφορετικότητα και συνεργασία ομάδας΄

462643682 1126063055542411 2805480959770817336 n 1467477983 422169507624105 1145283533494180101 n467476858 557197403583547 3820182438285275903 n 1462568243 1124736022561508 8524336770784157287 n 1

 

Σχολικό έτος 2023-2024

Θεματικός κύκλος: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”

Υποθεματική: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος ΄Τα δικαιώματα του παιδιού ΄

 

Γενικοί στόχοι:

-Να έρθουν σε επαφή με το περιεχόμενο κειμένων που αφορούν στην προώθηση και προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ειδικότερα των δικαιωμάτων των παιδιών.

-Η κατανόηση της σημασίας τους ,η αναγνώριση της ύπαρξης στη ζωή των ίδιων και η εφαρμογή τους σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο με έμφαση την εισαγωγή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην σχολική μας τάξη ,στο παιχνίδι, στην αυλή του σχολείου και στο σπίτι, καλλιεργώντας στάσεις και συμπεριφορές σεβασμού και υπεράσπισής τους.

– η αναγνώριση της αξίας τους

Βασικοί στόχοι:

-Δεξιότητες κοινωνικής ζωής , ενσυναίσθηση και ευαισθησία , ανθεκτικότητα και υπευθυνότητα, συνεργασία , επικοινωνία και δημιουργικότητα

-Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης, επίλυσης συγκρούσεων

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα στην τάξη.
  • υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας.

Ολοκλήρωση εργαστηρίων δεξιοτήτων

  • Διάχυση στην οικογένεια

403394922 791899269408027 8481237510454175500 n400012032 6583355481787733 9079341708196386054 n367521949 904010614415197 1079062517301420506 n

400634556 716295700552387 1669704003472708635 n

Υλοποίηση εργαστηρίων  

Καταιγισμός ιδεών

405505623 657908016257646 9205238277364182392 n

405515229 1448966252350259 8464585003016943986 n405532734 1289427965026612 3026764932083777577 n400614630 1444179762794938 7771453540566277469 n

401078282 1121196712592579 2422196782113399817 n

405470345 367731995631091 2508608362436137861 n400731323 671575778293519 1608578801410248627 n

 

405524366 2814202585414402 364554073104054675 n400879111 874198527650309 4072538299569171316 n

 

405470335 1494497774813323 3398785968554103953 n

400657811 6853213481394003 2968109960617159238 n400884894 882468403279425 1582862177824705642 n

400929064 750596960432074 4149489252818848141 n400669852 1071984587135589 594649558256135864 n400060326 1218889889025277 7639966981750797753 n

 

Ομαδικές κατασκευές

405458832 730687655091498 3537946576641539367 n

399972413 330289293054470 5834445465043011839 n

401002633 667117448957946 8853492821301001387 n 1

Θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ –Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Yποθεματική :STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική/ Δράσεις δημιουργικότητας και καινοτομίας

Τίτλος ΄Ο κύκλος του νερού  ¨

Γενικοί στόχοι :

-Να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από προβληματισμό ,να σχεδιάσουν ,να πειραματιστούν, να αποκτήσουν δεξιότητες παρατήρησης και αναστοχασμού

-Να κατανοήσουν τον αέναο κύκλο του νερού ,υγρά –στερεά- αέρια μορφή

Βασικοί στόχοι:

-καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.

-δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης

-ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα

-Δεξιότητες μάθησης:· Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα

-Δεξιότητες του νου:· δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.

Υλοποίηση εργαστηρίων

Πειράματα 

Εξάτμιση Συμπύκνωση Υγροποίηση / Οι τρεις καταστάσεις του νερού Αέριο – Υγρό – Στερεό

420678163 1210386097032483 8189316576629626990 n420690369 1114002806279130 7375128308144481418 n421088347 355040760790587 129671653298192311 n

Κατασκευή χιονιού 

Ανακατέψαμε μαλακτική μαλλιών και μαγειρική σόδα και….χιόνι , χιόνι !!!Οι χιονάνθρωποί μας πανέτοιμοι !

421016418 1855558168222344 2088194450308925648 n420821530 935797698079067 8976969674411842382 n420710487 1571850443631778 3319465969241673769 n420749956 922335796005748 8647834478225311749 n420821538 398308152682400 5182614770668186550 n421145195 131165793425405 5545259885858726916 n

421016413 403889672174906 2643230133904494042 n420602771 1109644326729020 3304671324072701152 n420791194 351013347820015 4164178149712565617 n

Κατασκευή ατομική

420692965 408838398313553 8971974805512705320 n420726806 1057894942105453 194767340940293660 n

Ο κύκλος του νερού αποτυπωμένος από τα ίδια τα παιδιά

421104618 3241008122868388 824037398985051936 n

Φύλλα Εργασίας

420791780 590234109965541 7068907820397467943 n420963532 1193883858396369 33696729318809091 n420820993 886691259802425 1758421376227745983 n

420910320 1804116860060900 3546152748578990760 n

421229325 1459215198339470 2915197234381686692 n  421054970 372307655430084 582867754979195269 n

421216430 1604561003414236 6184282247514185651 n420820613 407065298518672 8818671844685674854 n

 

 

 

420990227 1326200548087236 5777463862476134102 n

421055686 402392508829486 2114689670030828177 n

Θεματικός κύκλος: “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην”

Υποθεματική  «Υγεία: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια»

Τίτλος : ΄Δόντια γερά , χαμόγελα γλυκά  

Γενικοί στόχοι:

– Να αντιληφθούν οι μαθητές τη σημασία της καλής στοματικής υγιεινής.

-Να κατανοήσουν τους τρόπους πρόληψης: σωστό βούρτσισμα, συχνός οδοντικός έλεγχος, υγιεινή διατροφή.

-Να εξοικειωθούν με την επίσκεψη στον οδοντίατρο.

-Να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες που συμβάλλουν στη διατήρηση της στοματικής υγείας.

-Να ενημερωθούν οι γονείς και να συμβάλλουν στην απόκτηση υγιεινών συνηθειών και κανόνων στοματικής υγιεινής.

Βασικοί στόχοι:

-καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.

-καλλιέργεια των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.

-δεξιότητες μάθησης:· Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα

-δεξιότητες του νου:· δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.

 

Υλοποίηση εργαστηρίων

Αφήγηση σχετικών παραμυθιών και προβολή βίντεο

434854427 1167847914651363 5261461733098497382 n 434467663 348076141578803 418686563151810384 n

Ομαδοποιήσεις τροφές που κάνουν καλό /τροφές που καταστρέφουν τα δόντια

437914133 7994886387191565 7887224630383722183 n 434787641 309209958693107 8999584333532262119 n

Φύλλα Εργασίας

434854423 1387246558642307 7513490440514752848 n437944343 884631389996379 5300161200167097133 n434787655 803831698349698 7883062919022322180 n

437930588 951268479984346 7057604772472078875 n434850311 277323452099765 6068944863672054997 n438032540 3376011752704425 2931244217947477416 n

434749095 261586203712965 5437764748707832915 n

Κατασκευές

437778130 418603640869570 1706726002924622242 n434751869 409204438563992 8861353945917687843 n

Πείραμα

Η αδαμαντίνη των δοντιών καταστρέφεται από τα οξέα που παραμένουν στα δόντια μας. Άρα τί θα συμβεί στην αδαμαντίνη που βρίσκεται στο κέλυφος του δοντιού εάν μείνει μέσα σε ξύδι για πολύ ώρα ;;;

Υλικά

1 αυγό

ένα ποτήρι ξύδι

και υπομονή!! μία ημέρα 437876628 235200596353613 2514874736493044265 n

 

και ιδού το αποτέλεσμα!! Η αδαμαντίνη που προστατεύει τα δόντια μας μαλάκωσε και εξαφανίστηκε !

437948712 1370524850312048 4499631939235129402 n

 

Θεματικός κύκλος: “Φροντίζω το Περιβάλλον”

Υποθεματική :΄Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική  φυσική κληρονομιά ΄

Τίτλος ¨Υπεύθυνα παιδιά – υπερασπιστές των ζώων ΄

Γενικοί στόχοι :

-Να καλλιεργήσουν τον σεβασμό απέναντι στο δικαίωμα που έχει κάθε ζωντανός οργανισμός της γης να ζει σε ένα ασφαλές και προστατευμένο μέρος και να αποκτήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές.

-Να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.

 

Βασικοί στόχοι:

-καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.

-καλλιέργεια των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.

-δεξιότητες μάθησης:· Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα

-δεξιότητες Ζωής: Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Υπευθυνότητα

-δεξιότητες του νου:· δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.

Υλοποίηση εργαστηρίων

441577323 3640843912824210 2582612708547047172 n 440964075 455001660586894 7652461920183348884 n 441519460 988996566146758 3034668139343958382 n 441551955 762805555840420 897544946657724776 n 441489333 850233450252281 1366499994068603215 n 441536665 766219408960995 6409955559507770151 n 441539403 825624812314984 4868645684759662120 n 445374202 993200472439302 4344756783642622094 n

τα βραβεία μας !

436586110 1471981373756130 6774386862002663880 n 436428564 1516089142451887 5418049207081178254 n

Η αφίσα μας

436355572 970138831259242 412257254116108706 n

 

 

Προγραμματισμός σχεδίων δράσης τμημάτων ανά θεματικό κύκλο σχολικού έτους 2022-2023

1ος  θεματικός κύκλος: “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην”

Υποθεματική  «Υγεία Ψυχική και Συναισθηματική »

Γενικός στόχος:

Να εξοικειωθούν  με το διαφορετικό, αλληλοεπιδρώντας με διαφορετικές ομάδες και πρόσωπα

Να αναπτύξουν ικανότητες αυτογνωσίας και δεξιότητες ενσυναίσθησης.

Να αντιληφθούν ότι κάθε άτομο είναι μοναδικό και δεν μπορεί να αντικατασταθεί ή να αντιγραφεί με κανένα άλλο

Να συνειδητοποιήσουν την διαφορετικότητά τους, να μάθουν να σέβονται και να αποδέχονται την ιδιαιτερότητα του άλλου. Όλα τα άτομα έχουν το δικαίωμα σεβασμού και η διαφορετικότητα δεν αποτελεί εμπόδιο αλλά δύναμη.

Τίτλος   ΄Είμαι Εγώ ! Είμαι Μοναδικός! ΄

 

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Καλλιέργεια των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, υπευθυνότητα ,πρωτοβουλία
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός, αυτομέριμνα

 

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος

 Υλοποίηση εργαστηρίων

334085297 595175032457747 8846405662650043456 n334758280 878555573371899 6929136432502403637 n334266434 151073267476614 8711596259690927314 n334676266 888619982349608 2592579420012321265 n

2ος  θεματικός κύκλος: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”

Υποθεματική: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα

Γενικοί στόχοι:

Να «ξανασυστηθούν» οι μαθητές με κριτήριο το οικογενειακό τους πλαίσιο.

Να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων οικογενειών εκτός από τη δική τους.

Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους.

Να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας».

Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους

Να έρθουν σε επαφή με όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας

Να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση πως αισθάνονται άλλα άτομα που ανήκουν σε διαφορετικές οικογένειες

 Τίτλος ¨Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!¨

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.
  • οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα στην τάξη.
  • υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας.

 

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια  3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος

346104303 549006237403254 8553518059794872351 n

μετρώ τα μέλη της οικογένειάς μου και τοποθετώ στο σωστό αριθμό

346105047 200944299420823 2143547044103062100 n

346105104 1291618225095655 7679332115198614907 n 1 1

Ζωγραφίζω την οικογένειά μου

346103532 788372145889280 5151288174267349387 n 4346104120 1630766324100821 6443790353832491830 n 1346104502 785033512976590 7053390451488861982 n 1

346102990 595551135668199 262299079689896917 n 1346103052 239024238727793 5739521846066453557 n 1346103377 761756158959343 5906121538889978759 n 2

Πως βοηθώ την οικογένειά μου

346106271 1081459729685937 3560551571181381965 n346104112 782225076565144 2378661232834183303 n346104283 6147058218744607 5805594003019523763 n

Η μοναδική μου οικογένεια !

346103549 821763253016221 7166209154956932271 n 2346105859 1597154244125350 2093769417173905545 n 2346102067 928392755046264 3394984751373980726 n 1

Με αφόρμηση την ανάγνωση του παραμυθιού ΄Μια ωραία οικογένεια΄Της Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδη

346106979 1306584963403741 3393179784578240145 n

346101892 145278935091126 4655905316480451976 n 2Ομαδική κατασκευή 

346101583 1652405881867880 5843843109047917182 n 2346101234 798724325106230 4729334253062343414 n 3

3ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ –

Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Yποθεματική :STEAM/Eκπαιδευτική Ρομποτική/ Δράσεις δημιουργικότητας και καινοτομίας

 

Γενικοί στόχοι :

Να γνωρίσουν το ηλιακό σύστημα , τους πλανήτες και τα αστέρια

Να παρατηρήσουν, να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους

Να αναπτύξουν την λογικομαθηματική σκέψη

 Τίτλος ΄ STEAM και η ΓΗ γυρίζει…΄

 

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης
  • Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των  3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος

Υλοποίηση εργαστηρίων

334016775 1125887825477361 6074999193885282744 n334280516 935548070807759 8502596183286662799 n334182527 703981671522010 7013091502858948570 n

331021753 605045720957980 9158127275838037511 n334229232 917642439432444 6860036651635171571 n

334282723 685972629970889 3511734046837739915 n334317862 225135889878718 8518643063223881124 n

335063341 195835229812477 4006083537327467341 n

 

335418649 1894303137598432 2395412319706943420 n

Κατασκευή του Κωνσταντίνου στο σπίτι σε συνεργασία με τους γονείς !!


335390204 906086990671053 4264907315248504314 n

334911186 1193948091483207 6751752609242670080 n

 

333713917 5354136011354596 4397377167185351639 n334292270 734682568019216 5054760110314547288 n

333806306 1391490478257661 1141420440034969372 n333836139 1343608232850124 4120368072208668099 n

4ος  θεματικός κύκλος: “Φροντίζω το Περιβάλλον”

Υποθεματική :΄Οικολογική συνείδηση΄  

Γενικοί στόχοι :

Να  ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές  για τις απειλούμενες με εξαφάνιση θαλάσσιες χελώνες, τους βιοτόπους τους και τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει ο άνθρωπος στο περιβάλλον με έμφαση στα θαλάσσια απορρίμματα.

Να καλλιεργήσουν τον σεβασμό απέναντι στο δικαίωμα που έχει κάθε ζωντανός οργανισμός της γης να ζει σε ένα ασφαλές και προστατευμένο μέρος και να αποκτήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές. Να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.

Τίτλος ΄ Νιρέττα η Καρέττα ΄

 

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Καλλιέργεια των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες Ζωής: Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Υπευθυνότητα
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.
  • γνωριμία με ένα από τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι από τους οποίους απειλείται.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια  3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος-Μάιος

ΔΙΑΧΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Συλλογή πληροφοριών / κατασκευές

345287537 593039446269258 3871440961020912212 n349041278 667712078499840 2534448570237122202 n352576554 1379012919547881 5201534819195267727 n

349049371 765293888579473 8422476619783616652 n

Χάρτης της Ελλάδας όπου εντοπίσαμε που ζουν οι χελώνες Καρέτα καρέτα

351848556 972528504062949 7037626245242557435 n352453787 218726840963764 2619901181549315175 n

Κατασκευή πίνακα από μαθητή

348361945 281922604203939 5587015326992987583 nΔημιουργία αφίσας από μαθητή 

349224360 3587721784807918 3899009700795893707 nΑνάγνωση παραμυθιών

351447992 1269293063689648 201554135209927755 n352051148 1258509078367604 6312317730059007593 n

Φύλλα Εργασίας

352282448 2258359941020701 4053005788281814165 n352558802 1247609849294220 3880928963183701145 n349223219 6475409782497488 6853839867490367431 n

348364935 254315080617176 8906573693503771311 n352494803 622469286262939 7270567944022760978 n349239033 924371508820021 5169170069500067447 n

Ομαδική κατασκευή

349426581 654963805963896 5414750121292759999 n

Κατασκευή ατομική

348361551 2509082775913422 158689087319113861 n

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

1ος  θεματικός κύκλος: “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην”

Υποθεματική  «Υγεία: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια»

Γενικός στόχος:

Η βελτίωση του τρόπου ζωής των μαθητών του νηπιαγωγείου με την υιοθέτηση σωστών διατροφικών συνηθειών

Τίτλος ΄Η κυρά Διατροφή είναι φίλη μας καλή΄

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Καλλιέργεια των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.
  • γνωριμία των πιο σημαντικών ομάδων τροφών, της έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας.
  • Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος

255511286 2949990938596221 7249580983190790758 n256168035 437364194399296 3754487586623250489 n256705904 602739301146007 4142269315151906733 n

 

254301697 293812895987101 5106206190399326278 n 257309709 613201909717241 6399042075037047401 n 256310227 410561523939202 2109910942918622107 n

 

 

255521827 573712097257963 8690560203465673515 n257312956 1082087989269300 9168978831642490788 n

256715438 323599545854482 7120270807979988495 n

2ος  θεματικός κύκλος: “Φροντίζω το Περιβάλλον”

Υποθεματική :΄Οικολογία-πρόγραμμα για τα ζώα υπό εξαφάνιση΄

Γενικοί στόχοι : Να καλλιεργήσουν τον σεβασμό απέναντι στο δικαίωμα που έχει κάθε ζωντανός οργανισμός της γης να ζει σε ένα ασφαλές και προστατευμένο μέρος και να αποκτήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές. Να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.

Τίτλος ΄Ζώα σε διαμαρτυρία μια γενναία ιστορία΄

 

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Καλλιέργεια των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες Ζωής: Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Υπευθυνότητα
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.
  • γνωριμία με τα κυριότερα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι, από τους οποίους απειλούνται.

 

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια  3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Προστασία θαλάσσιας χελώνας274385595 1031822344212766 526704338094490905 n

275373270 914880942523674 1246611443367149852 n275634738 1024599771471104 5035487938076105425 n275483278 632074734563461 521098045762184165 n

275264664 2808561326119367 7905123169617397749 n275435418 480207397132678 1521167549014843484 n274976229 1317334168779353 3331009227214408767 n

3ος  θεματικός κύκλος: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”

Υποθεματική: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα

Γενικοί στόχοι:Να έρθουν σε επαφή με το περιεχόμενο κειμένων που αφορούν στην προώθηση και προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ειδικότερα των δικαιωμάτων των παιδιών. Η κατανόηση της σημασίας τους ,η αναγνώριση της ύπαρξης στη ζωή των ίδιων και η εφαρμογή τους σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο με έμφαση την εισαγωγή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην σχολική μας τάξη ,στο παιχνίδι, στην αυλή του σχολείου και στο σπίτι, καλλιεργώντας στάσεις και συμπεριφορές σεβασμού και υπεράσπισής τους.

Τίτλος΄Με πυξίδα μας τα δικαιώματα΄

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.
  • οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα στην τάξη.
  • υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των  3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος

 

IMG 3208

277320304 337008438269828 5125334282270980995 n

277553723 526946908778296 8065847066251403636 n

 

Αγαπημένες στιγμές με την οικογένειά μου…

277471937 1182814235588563 166600362758387031 n277569377 393156999037069 7784851850641560389 n277549702 547135590074448 2509889623792401493 n277591165 1041006626772520 4417152482854661582 n277692433 492069412391626 3534282163581311806 n277692113 1243327372739802 990742054358690078 n

Τα μέλη της οικογένειάς μου …..

277254151 253191470362858 5360372299298051835 n276007248 1287172725110651 7928673127150987424 n277592009 2768918863409198 837382977931667548 n

Κατασκευάζω μαζί με την οικογένειά μου….

280043267 547577973387759 5371237745570928314 n

4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ –

Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Yποθεματική :STEM/Eκπαιδευτική Ρομποτική/ Δράσεις δημιουργικότητας και καινοτομίας

 

Γενικοί στόχοι :Να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από προβληματισμό ,να σχεδιάσουν ,να πειραματιστούν, να αποκτήσουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα όπως η έλλειψη και η άσκοπη σπατάλη του.

Τίτλος ΄Το νερό παρατηρώ, ερευνώ, δημιουργώ΄

 

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης
  • Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα
  • Δεξιότητες μάθησης: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες του νου: δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός.

 

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια  3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος-Μάιος

Πειραματιζόμαστε με το νερό και αντικείμενα !

285327129 558171862695074 4997016123373408008 n 1

285049316 1178766369549751 168866441590715464 n

 

Ο κύκλος του νερού

285112881 387902086722632 7889624131896188978 n

284626386 1151775765613685 4259657444711885411 n