Οι Τρεις Ιεράρχες.
Κάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου γιορτάζουμε την μνήμη των Τριών Ιεραρχών. Είναι μία μέρα αφιερωμένη στους μεγάλους δασκάλους και Πατέρων της εκκλησίας. Στο Νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τους Τρεις Ιεράρχες την προσφορά τους στα γράμματα και τις τέχνες, μάθαμε τα ονόματά τους και ποίημα. Φτιάξαμε κάρτες, καδράκια και ζωγραφίσαμε.Η γιορτή των 3 Ιεραρχών είναι σχολική αλλά και θρησκευτική.
Ο χειμώνας.
Στο Νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τον χειμώνα. Συζητήσαμε για τις αλλαγές στον καιρό και την φύση αυτή την εποχή, τα ρούχα που φοράμε. Γνωρίσαμε τα μέσα θέρμανσης και είπαμε ποιά χρησιμοποιούμε στο σπίτι μας για να ζεσταθούμε. Μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, καθώς για τα φρούτα και τα λαχανικά του χειμώνα. Μάθαμε τα χειμερινά σπορ . Χρησιμοποιήσαμε εποπτικό υλικό όπως εικόνες. Παίξαμε παιχνίδια,ζωγραφίσαμε, διαβάσαμε παραμύθια , μάθαμε τραγούδια και διακοσμήσαμε το Νηπιαγωγείο μας με χειμωνιάτικες καυασκευές.
Δράσεις Ενεργού Πολίτη: “Ανακύκλωση”
Η “Δράση Ενεργού Πολίτη ” είναι ένα νέο πρόγραμμα σπουδών που εφαρμόζεται στα σχολεία , με στόχο την καλλιέργεια κριτικής σκέψης, κοινωνικής ευθύνης και δεξιοτήτων για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Ενθαρρύνει τους μαθητές να συμμετέχουν σε πρακτικές δράσεις από περιβαλλοντικές πρωτοβουλϊες έως και κοινωνική αλληλεγγύη,συνδέοντας τη μάθηση με την πραγματική ζωή και την τοπική κοινότητα. Στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε μία έρευνα δράσης και τροποποίησης της συμπεριφοράς απέναντι στο πρόβλημα των σκουπιδιών που αφήνουν οι άνθρωποι στους δημόσιους χώρους ( δρόμους, πλατείες ,πάρκα, παραλίες κ.λ.π.). Περιγράψαμε το μέγεθος του φαινομένου της απόρριψης σκουπιδιών εκτός των ελεγχόμενων χώρων (κάδοι και και καλάθια απορριμάτων) και προσδιορίσαμε τις συνέπειες και τα προβλήματα που δημιουργούνται στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον. Τα παιδιά πρότειναν λύσεις. Μιλήσαμε για την σπουδαιότητα της ανακύκλωσης ,ποιές συσκευασίες ανακυκλώνουμε ,γνωρίσαμε τους κάδους της ανακύκλωσης, το σύμβολο της ανακύκλωσης. Είδαμε φωτογραφίες, διαβάσαμε παραμύθι, μάθαμε τραγούδια ,ζωγραφίσαμε, φτιάξαμε φυλλάδια και αφίσες για διανομή στο οικείο περιβάλλον και στη γειτονιά. Παίξαμε βιωματικά παιχνίδια ανακυκλώνοντας συσκευασίες απο χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο στους κατάλληλους κάδους. Ανακυκλώσαμε και στον κάδο ανακύκλωσης που υπάρχει στο Νηπιαγωγείο μας. Επισκεφτήκαμε τους κάδους ανακύκλωσης που είναι στη γειτονιά μας όπου υπάλληλος του Δήμου μας μίλησε για την ανακύκλωση.
Ο χρόνος.
Ένας καινούριος χρόνος ήρθε και εμείς συνθέτοντας το ημερολόγιο μας τον καλωσορίσαμε και τον βάλαμε στη θέση του.Με τη βοήθεια του ημερολογίου προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τι είναι ο χρόνος και πως τον μετράμε.Φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα και χωρίσαμε το χρόνο σε εποχές και μήνες και συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά της καθε εποχής και του κάθε μήνα. Κάναμε κατασκευή με τους μήνες του χρόνου, μάθαμε το τραγούδι “12 μήνες αθλητές” και διαβάσαμε το παραμύθι “η κυρά καλή ,η κυρά κακή και οι 12 μήνες του χρόνου”.Συζητήσαμε πως μπορούμε να προγραμματίσουμε το χρόνο μας,τις γιορτές και πότε είναι τα γενέθλια μας.Μιλήσαμε για τις μέρες της εβδομάδας και πόσες είναι καθώς και για τη μέρα και τη νύχτα.Μάθαμε ποίημα,ακούσαμε τραγούδια ,φτιάξαμε πίνακα τι κάνουμε τη μέρα και τι κάνουμε τη νύχτα. Στο τέλος μιλήσαμε και για την ώρα,είδαμε τα είδη ρολογιών και κάναμε φύλλα εργασίας.
Κοπή βασιλόπιτας.
Χριστούγεννα.
Δεκέμβριος και ήρθε η ομορφότερη περίοδος του χρόνου, η περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, που αγαπούν μικροί και μεγάλοι. Από τη πρώτη μέρα του Δεκέμβρη ξεκινάμε να μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα με το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης. Κάθε μέρα το τυχερό παιδάκι μετά από κλήρωση παίρνει το πουγκάκι με τον αντίστοιχο αριθμό, που έχει μέσα σοκολατάκια.Στολίζουμε το δέντρο στο Νηπιαγωγείο μας και όλο το Νηπιαγωγείο με Χριστουγεννιάτικα.Μιλάμε για τα ήθη και τα έθιμα των Χριστουγέννων,της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων. Κάνουμε κατασκευές όπως ημερολόγια,κάρτες,το γράμμα στον Άη Βασίλη, τάρανδους,φάτνη,στεφάνια,χιονάνθρωπο.Ζωγραφίζουμε,μαθαίνουμε τραγούδια ,τα κάλαντα και κάνουμε πρόβες για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ,που θα είναι η αναπαράσταση της Γέννησης του Χριστού με παρουσία των γονέων.Φτιάχνουμε μπισκότα που παίρνουν όλα τα παιδιά και μιλάμε για την ιστορία της Γέννησης του Χριστού.Χρόνια πολλά , καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!
Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!!
Πρόσκληση Χριστουγεννιάτικης γιορτής.
Νερό,νεράκι, του κόσμου χρυσαφάκι.
Χριστουγεννιάτικο bazaar.
Σήμερα 7/12/’25 έγινε το Χριστουγεννιάτικο bazaar που οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας.Τα παιδιά διασκέδασαν με παιχνίδια, παραμύθια,μουσική,χορό,messy play, face painting,με ζωγραφική,κατασκευές και γράφοντας γράμμα στον Αη Βασίλη.Στη συνέχεια έγινε προβολή Χριστουγεννιάτικης ταινίας και ο Αη Βασίλης μοίρασε δώρα στα παιδιά.Απόλαυσαν ένα πλούσιο μπουφέ που ετοίμασε ο Σύλλογος γονέων. Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο γονέων του Νηπιαγωγείου μας για τις όμορφες δράσεις που ετοίμασε για τους μικρούς μας μαθητές.Καλές γιορτές!!!





























































































































































































