Ένας καινούριος χρόνος ήρθε και εμείς συνθέτοντας το ημερολόγιο μας τον καλωσορίσαμε και τον βάλαμε στη θέση του.Με τη βοήθεια του ημερολογίου προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τι είναι ο χρόνος και πως τον μετράμε.Φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα και χωρίσαμε το χρόνο σε εποχές και μήνες και συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά της καθε εποχής και του κάθε μήνα. Κάναμε κατασκευή με τους μήνες του χρόνου, μάθαμε το τραγούδι “12 μήνες αθλητές” και διαβάσαμε το παραμύθι “η κυρά καλή ,η κυρά κακή και οι 12 μήνες του χρόνου”.Συζητήσαμε πως μπορούμε να προγραμματίσουμε το χρόνο μας,τις γιορτές και πότε είναι τα γενέθλια μας.Μιλήσαμε για τις μέρες της εβδομάδας και πόσες είναι καθώς και για τη μέρα και τη νύχτα.Μάθαμε ποίημα,ακούσαμε τραγούδια ,φτιάξαμε πίνακα τι κάνουμε τη μέρα και τι κάνουμε τη νύχτα. Στο τέλος μιλήσαμε και για την ώρα,είδαμε τα είδη ρολογιών και κάναμε φύλλα εργασίας.






















