Η φιλαναγνωσία στο νηπιαγωγείο

Λίγες ημέρες πριν το Πάσχα, κάθε παιδί του νηπιαγωγείου παρέλαβε 3 βιβλία από τη Διεύθυνση Εκδόσεων ΙΤΥΕ  ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ , τον φορέα που επιμελείται τα βιβλία όλων των μαθητών της χώρας. Η συλλογή περιλαμβάνει τους Μύθους του Αισώπου, επιλεγμένα παραμύθια του Χανς Κρίστιαν Αντερσεν και επιλεγμένα παραμύθια των Αδελφών Γκριμ.

Biblia 3

Τα παιδιά επεξεργάστηκαν επίσης ανά  ομάδες παραμύθια που εκδόθηκαν τη δεκαετία του 1950 και παρατήρησαν ομοιότητες και διαφορές σε σχέση με τα σύγχρονα βιβλία.

Biblia5  Paramythia palia

Έπειτα, φτιάξαμε τα δικά μας παραμύθια!

Biblia 4

Οι μελισσούλες στο νηπιαγωγείο

Την Τετάρτη 22 Απριλίου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε δύο μελισσοκόμους και μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “οι μελισσούλες στα θρανία” τα παιδιά ήρθαν σε άμεση επαφή με τον μαγικό κόσμο της μέλισσας. Μέσα από ομαδικά παιχνίδια, συζήτηση και δράση, τα παιδιά έμαθαν ποια είναι η μέλισσα και γιατί είναι τόσο σημαντική για τη φύση και τη ζωή μας, πώς λειτουργεί η κυψέλη, πώς παράγεται το μέλι και τα υπόλοιπα προϊόντα της μέλισσας.

Melissa 3 Melissa 2 Melissa1 Μία διάφανη κυψέλη, ώστε τα παιδιά να μπορούν να δουν με ασφάλεια και από κοντά τι συμβαίνει μέσα σε αυτήν!

 

Ευχές και δώρα από καρδιάς…

Το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με τους γονείς των παιδιών συγκέντρωσαν και δώρισαν πασχαλινές λαμπάδες και άλλα πασχαλινά είδη με σκοπό να προσφερθούν στην Μονάδα Προστασίας Παιδιού Πεντέλης. Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο δεύτερο “σχέδιο δράσης ενεργού πολίτη” και αποτέλεσε μια ιδιαίτερα συγκινητική πράξη αγάπης καθώς οι  υπηρεσίες της Μονάδας αυτής απευθύνονται σε βρέφη και νήπια που χρήζουν κοινωνικής φροντίδας, προστασίας και αποκατάστασης όταν:

  • δεν διαθέτουν οικογενειακό περιβάλλον,
  • διαβιούν σε ακατάλληλο περιβάλλον,
  • βρίσκονται σε κίνδυνο,
  • είναι εγκαταλελειμμένα,
  • έχουν κακοποιηθεί με διαφορους  τρόπους.

Ευχαριστούμε θερμά όλες τις οικογένειες για την ανταπόκριση και συνεισφορά τους.

11.Anarrothrio Pentelhs Photo  PIKPA1

 

Καλό Πάσχα!

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας πριν κλείσουμε για τις διακοπές του Πάσχα, βάψαμε τα πασχαλινά μας αυγά!

Ayga1 Ayga2

Παρακολουθήσαμε την παράσταση “Μας καλεί η κυρά Σαρακοστή”, μάθαμε για  τα έθιμα του Πάσχα και με ιδιαίτερη χαρά ζυμώσαμε λαζαράκια!

Pascha.Parastash2 Pascha.parastash1

    Ευχόμαστε σε όλους καλό Πάσχα!!