Αυτή την εβδομάδα πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας άσκηση σεισμού, στην οποία συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και οι νηπιαγωγοί του σχολείου.
Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά στη χώρα μας. Η Ελλάδα είναι η πρώτη σε σεισμικότητα χώρα στην Ευρώπη και η έκτη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και μάθαμε πώς είναι η γη και πώς προκαλούνται οι σεισμοί. Στο διαδραστικό μας πίνακα καταγράψαμε σεισμό με υψηλά και χαμηλά Ρίχτερ. Με χαρτόκουτα φτιάξαμε το δικό μας σεισμογράφο και καταλάβαμε πως λειτουργεί.
Οι μαθητές, ακολουθώντας τις οδηγίες των νηπιαγωγών επέδειξαν συνεργασία και φάνηκαν πραγματικά έτοιμα! Φτιάξανε τρενάκι και βγήκαν προσεκτικά και ήσυχα στην αυλή στον προκαθορισμένο χώρο μακριά από τα κτίρια.
Επιπλέον, μάθαμε και απομνημονεύσαμε τον ενιαίο Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112, έτσι ώστε να ζητήσουμε βοήθεια σε περίπτωση σεισμού.
Στόχος των δραστηριοτήτων μας, ήταν να είμαστε πάντα έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε το σεισμό με ασφάλεια και υπευθυνότητα και τον τρόπο αντίδρασης μας σε περίπτωση που ένας σεισμός συμβεί την ώρα που βρισκόμαστε στο σχολείο, στο σπίτι ή σε άλλο εσωτερικό και εξωτερικό χώρο.


























Πρόσφατα σχόλια