“Από την Ουτοπία στα βιώσιμα Οικο-Τοπία” ενεργός πολίτης

Kataskeyazoyme me fysika ylika

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ActionAid “Από την Ουτοπία στα βιώσιμα Οικο-Τοπία”, στο πλαίσιο της 21ης Μαθητικής Εβδομάδας Δράσης, η οποία συνεχίζει να κινητοποιεί την εκπαιδευτική κοινότητα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με στόχο την αφύπνιση και την ενίσχυση της ενεργού πολιτειότητας.

Η φετινή εκστρατεία είχε ως κεντρικό άξονα δύο από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών: τον στόχο 15 “Ζωή στη Στεριά” και τον στόχο 13 “Δράση για το Κλίμα”. Η έμφαση δόθηκε στην προστασία της βιοποικιλότητας και τη σημασία των οικοσυστημάτων, με σκοπό την επανασύνδεση του ανθρώπου με τη φύση και τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος. Μέσα από το πρόγραμμα, τα παιδιά μας γνώρισαν νέες έννοιες όπως “βιωσιμότητα”, “βιοποικιλότητα”, “οικοσύστημα” και “οικοτοπία”, και έμαθαν να αναγνωρίζουν τα οικοτοπία που υπάρχουν γύρω τους.

IMG a1e016da741f4b9b8137c9526bf32649 V2                        IMG 209b073eeafacfb87e247bc1bae7e556 V2

Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες ξεκίνησαν την περιπέτειά τους με την παρατήρηση των τοπικών οικοτοπιών και τη συζήτηση για τις βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν για την προστασία τους. Στη συνέχεια, αποφάσισαν να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα land art, εμπνευσμένα από την φύση, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά φυσικά υλικά. Μετά από έρευνα και ανταλλαγή ιδεών, επέλεξαν να κατασκευάσουν ένα δάσος, συγκεντρώνοντας κλαδιά, φύλλα, ξύλα και άλλα φυσικά υλικά. Με ιδιαίτερη φαντασία και συνεργατικό πνεύμα, οι μικροί δημιουργοί μας μετέτρεψαν απλά υλικά σε πραγματικά έργα τέχνης, ανακαλύπτοντας πως με απλές κινήσεις και χωρίς κόστος μπορούν να δημιουργηθούν τα ωραιότερα πράγματα.

6o Nhpiagogeio Amaroysioy Hlios    IMG a9eaf35473917b502d9673ea625f3804 V  6o Nhpiagogeio Amaroysioy petaloyda      IMG 20250515 112231

Η δράση αυτή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, με τα παιδιά να χαίρονται κάθε στιγμή της δημιουργικής διαδικασίας, ενώ παράλληλα αντιλήφθηκαν τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος. Το ενδιαφέρον τους ήταν τόσο μεγάλο, που ακόμη και στα διαλείμματα συνεχίζουν να φτιάχνουν μικρές κατασκευές με υλικά που περίσσεψαν, δείχνοντας πως η δημιουργικότητα και η φροντίδα για τη φύση δεν σταματούν ποτέ!

Είμαστε περήφανοι για τους μικρούς μας ενεργούς πολίτες και για την πολύτιμη εμπειρία που αποκόμισαν μέσα από αυτό το πρόγραμμα, το οποίο ενισχύει την οικολογική συνείδηση και την κοινωνική ευθύνη από την προσχολική ακόμη ηλικία.

 

IMG 20250515 112234  IMG 20250515 101157  IMG 20250515 1004513  IMG 20250515 1006332 IMG 20250515 1006512 IMG 20250515 1008362IMG 20250515 1002133 IMG 20250515 100332  IMG 20250515 1013362

 

Γιορτάζουμε την Άνοιξη!

Στο σχολείο μας, αναζητούμε συνεχώς καινοτόμους τρόπους για να κάνουμε τη μάθηση πιο ελκυστική, ουσιαστική και προσαρμοσμένη στις ανάγκες των μαθητών μας. Πιστεύουμε πως η γνώση αποκτά πραγματική αξία όταν συνδέεται με την πράξη και την εμπειρία. Για αυτό, ενσωματώνουμε βιωματικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία μας, μετατρέποντας τη θεωρία σε πράξη.

Πρόσφατα, καλωσορίσαμε την Άνοιξη με ένα ξεχωριστό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, εστιάζοντας στις αλλαγές που φέρνει αυτή η όμορφη εποχή στη φύση. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν το περιβάλλον, να εξερευνήσουν τη χλωρίδα και την πανίδα της εποχής και να κατανοήσουν καλύτερα τις φυσικές διεργασίες μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

Συζητήσαμε για τα ανθισμένα λουλούδια, τα δέντρα που γεμίζουν φύλλα και τους ήχους των πουλιών που επιστρέφουν, ανακαλύπτοντας έτσι την ομορφιά της φύσης γύρω μας. Αξιοποιήσαμε την καλλιτεχνική μας πλευρά, ζωγραφίζοντας και δημιουργώντας κατασκευές που αποτυπώνουν όλα όσα μάθαμε και νιώσαμε για την Άνοιξη.

Το αποκορύφωμα του προγράμματος ήταν ένα όμορφο πικ νικ στο προαύλιο του σχολείου μας, όπου οι μαθητές απόλαυσαν τον καθαρό αέρα, μοιράστηκαν γέλια και εμπειρίες, κλείνοντας έτσι αυτό το ξεχωριστό ταξίδι μάθησης με τον πιο όμορφο τρόπο.

Αυτές οι δραστηριότητες δεν είναι απλώς ευχάριστες – είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ενισχύσουμε τη μάθηση και να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης, συνεργασίας και δημιουργικότητας. Συνεχίζουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό, φέρνοντας τη γνώση πιο κοντά στην πραγματική ζωή των μαθητών μας.

IMG dad33b864cd158ec327c2f1ddc0979cf V IMG af6dbf380c1a99d7e13903095d6d9455 V IMG bd3f88910256d555375e3039720b57c3 V IMG f363105f01588e93ce84a94d8f9b6fcd V PIK NIK

Γνωρίζουμε τη αξία της σωστής στοματική υγιεινής

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

Η αξία της σωστής στοματικής υγιεινής είναι ανεκτίμητη και είναι σημαντικό να τη διδάσκουμε στα παιδιά από μικρή ηλικία, ώστε να αποκτήσουν σωστές συνήθειες που θα τα συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή. Στο νηπιαγωγείο μας είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε την οδοντίατρο κυρία Βουρλή, η οποία παρουσίασε στα παιδιά με απλό και κατανοητό τρόπο τη σημασία της φροντίδας των δοντιών. Τα παιδιά έμαθαν πώς να βουρτσίζουν σωστά τα δοντάκια τους, διασκέδασαν με το παιχνιδιάρικο μαϊμουδάκι και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε διαδραστικές δραστηριότητες. Στο τέλος, η κυρία Βουρλή προσέφερε δώρα σε όλα τα παιδιά, κάνοντας την εμπειρία ακόμα πιο ευχάριστη και αξέχαστη. Την ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη συμβολή της και για τον τρόπο με τον οποίο ενέπνευσε τα παιδιά να αγαπήσουν την καθημερινή φροντίδα της στοματικής τους υγείας!

IMG df4d68a75076c67d2a8bce954e43a3d8 VIMG 3a7dd6650c9cfee8ba2d56eb97100789 VIMG aa84227d1bc4320fb1f7150c97b5d5dd VIMG 88f5c51b0ce97d6efb9626a6dfa3cbff V

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου – Μια γιορτή αφιερωμένη στη μαγεία της ανάγνωσης

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια υπέροχη αφορμή για να τιμήσουμε τη δύναμη των βιβλίων και τη σημασία της φιλαναγνωσίας στην παιδική ηλικία. Είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά από νωρίς να έρχονται σε επαφή με τον μαγικό κόσμο των βιβλίων, να καλλιεργούν αναγνωστικές δεξιότητες και να εμπνέονται από χαρακτήρες και ιστορίες που μιλούν στη φαντασία και την καρδιά τους.

Το σχολείο μας συνεργάζεται με το Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής Προσχολικής Ηλικίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και αυτή η συνεργασία αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τα παιδιά μας. Φοιτήτριες του μαθήματος της Λογοτεχνίας επισκέφθηκαν το σχολείο και μίλησαν στα παιδιά για το παιδικό βιβλίο, τη σημασία του και τον ρόλο που μπορεί να παίξει στη ζωή μας.

Η ημέρα περιλάμβανε μια όμορφη συζήτηση για τα βιβλία, την παρακολούθηση της ταινίας «Τα μαγικά βιβλία του κυρίου Μόριτζ» και μια δημιουργική παρουσίαση διαφορετικών ειδών παιδικών βιβλίων. Τα παιδιά έμαθαν ότι τα βιβλία μπορεί να έχουν πολλές μορφές και να απευθύνονται σε αναγνώστες με διαφορετικά ενδιαφέροντα και ηλικίες. Με τη βοήθεια των φοιτητριών, δημιούργησαν το δικό τους αναδιπλούμενο βιβλίο, ενώ η δράση ολοκληρώθηκε με την κατασκευή βιβλιοδεικτών – πολύχρωμοι, χαρούμενοι και έτοιμοι να συνοδεύσουν τα μικρά μας στις επόμενες αναγνωστικές τους περιπέτειες.

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι μια υπενθύμιση ότι η αγάπη για το διάβασμα καλλιεργείται από νωρίς, μέσα από δημιουργικές εμπειρίες, αλληλεπίδραση και έμπνευση. Ευχαριστούμε θερμά το Τμήμα και τις φοιτήτριες για την πολύτιμη συμβολή τους!

IMG 20250328 1138372 IMG 20250327 0943453IMG 20250328 1129002IMG 20250328 1125322IMG 20250328 1122152IMG 20250328 0917352IMG 20250328 114950IMG 20250328 1142382IMG 20250327 0916512

Εορτασμός 25ης Μαρτίου

Οι σχολικές γιορτές αποτελούν μια πολύτιμη ευκαιρία για τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την ιστορία και να καλλιεργήσουν αξίες όπως ο σεβασμός, η μνήμη και η ευγνωμοσύνη. Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν την παράδοσή μας, τα έθιμά μας και τα σημαντικά γεγονότα της ιστορίας μας, με τρόπο βιωματικό και δημιουργικό. Η γιορτή μας περιλάμβανε διαφορετικά δρώμενα, που στόχο είχαν όχι μόνο τον εμπλουτισμό των ιστορικών γνώσεων, αλλά και την επαφή με τα διάφορα είδη του λόγου και της τέχνης. Τα προνήπια απήγγειλαν ποιήματα, τα νήπια παρουσίασαν έργα σπουδαίων καλλιτεχνών εμπνευσμένων από την Επανάσταση, ενώ όλοι μαζί τραγουδήσαμε τα τραγούδια που είχαμε μάθει τις προηγούμενες ημέρες. Μέσα από αυτή τη διαφορετική οπτική, τα παιδιά γνώρισαν με σεβασμό και ευαισθησία τους ήρωες που αγωνίστηκαν για την πατρίδα μας και ήρθαν σε επαφή με την ιστορία μέσα από τη δύναμη της τέχνης.

IMG 805ec3c53d67357f944f96fe39ebad77 V2 IMG 20250326 091134 1IMG 9debf8d5da888fbf834f5f5478074f05 V2 1IMG 771f4cd95ad28dcf27b203780f23f31c V2 1IMG 24f0945e975254259161bb1478aec4ae V 1

 

Ένα Αποκριάτικο Πάρτι την Τσικνοπέμπτη στο Σχολείο μας!

Η Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας ήταν μια μέρα γεμάτη γέλιο, χρώμα και διασκέδαση! Οι εκπαιδευτικοί διοργάνωσαν ένα αποκριάτικο πάρτι, όπου τα παιδιά έζησαν τη μαγεία των Απόκριων μέσα από παιχνίδια, χορό και δημιουργικές δραστηριότητες.

Οι μικροί μας καρναβαλιστές δραματοποίησαν τις μεταμφιέσεις τους, παίζοντας θεατρικό παιχνίδι εμπνευσμένο από τις στολές τους, ενώ το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού τους γέμισε ενθουσιασμό και περιπέτεια. Μιλήσαμε για τα έθιμα των Απόκριων, χορέψαμε ξέφρενα σε ρυθμούς αποκριάτικης μουσικής και, φυσικά, απολαύσαμε λαχταριστά σουβλάκια, μια προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική προσφορά του.

Δραματοποίηση:

IMG 20250220 1003172 IMG 20250220 1001192IMG 20250220 0957572 IMG 20250220 0953372

Κρυμμένος Θησαυρός:

ΚΛΟΟΥΝ 13 ΦΟΥΡΝΟΣΚΛΟΟΥΝ 7 ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΛΟΟΥΝ 10 ΚΟΥΖΙΝΑΚΛΟΟΥΝ 25 ΤΕΛΟΣ

                                                                  Και του χρόνου!

1740662641893                                                                                20250227 152322

«Φρίντα Κάλλο»: Μια Μαγική Θεατρική Εμπειρία από τη Θεατρική Ομάδα ΜΙΛΕΜΑΝΟ

Η θεατρική ομάδα ΜΙΛΕΜΑΝΟ παρουσίασε την ευφάνταστη παράσταση «Φρίντα Κάλλο», μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά, που τα ταξίδεψε στη ζωή και το έργο της μεγάλης ζωγράφου. Μέσα από το θέατρο, τη μουσική και το παιχνίδι, τα παιδιά γνώρισαν τη Φρίντα, μια γυναίκα που μετέτρεψε τον πόνο και τα συναισθήματά της σε τέχνη.

Η παράσταση δεν ήταν απλώς μια αφήγηση της ζωής της, αλλά μια βιωματική διαδικασία, όπου τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά, παρατηρώντας τον εαυτό τους, εκφράζοντας τα συναισθήματά τους και ανακαλύπτοντας τη δύναμη της τέχνης. Με χρώματα, κίνηση και δημιουργικά παιχνίδια, εξοικειώθηκαν με την αυτοέκφραση και την έννοια της διαφορετικότητας.

IMG 20250305 102702 IMG 20250305 102652 IMG 20250305 1028273IMG 20250305 1042193IMG 20250305 1041552

Αναπτυξιακά ορόσημα!Παιχνίδια στην αυλή!

Στο νηπιαγωγείο, η αυλή γίνεται ένας φυσικός χώρος εξερεύνησης και μάθησης, όπου τα παιδιά κατακτούν σημαντικά αναπτυξιακά ορόσημα μέσα από το παιχνίδι. Παρατηρώντας τα παιδιά σε ελεύθερο ή οργανωμένο παιχνίδι, μπορούμε να αξιολογήσουμε δεξιότητες όπως η κινητικότητα (τρέξιμο, άλματα, ισορροπία) και η γνωστική ανάπτυξη (κανόνες παιχνιδιού, φαντασία). Μέσα από δραστηριότητες όπως το κυνηγητό, τα ομαδικά παιχνίδια με μπάλα και τα κινητικά μονοπάτια, οι νηπιαγωγοί ανιχνεύουν την πρόοδο των παιδιών, ενισχύοντας την ολόπλευρη ανάπτυξή τους με φυσικό και ευχάριστο τρόπο.

IMG 20250217 1150432 IMG 20250217 1149202 IMG 20250217 115501IMG 20250217 1154372 IMG 20250217 120407 IMG 20250217 1151572IMG 20250217 115244 1 IMG 20250217 1200022

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-26

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ   2025-2026

 

Στο 6ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου εγγράφονται αποκλειστικά και μόνο οι μαθητές που διαμένουν εντός των ορίων της περιφέρειας του σχολείου (παρ. 4, άρθρο 6, Π.Δ. 79/2017 ΦΕΚ 109 Α) όπως αυτή απεικονίζεται στον παρακάτω χάρτη:

map

 

 

Συγκεκριμένα και όπως ορίζεται  με το υπ. Αριθ. Πρωτ.: 59/1952/18-2-2025   της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Αττικής, Δ/νση Π/θμιας Εκπ/σης Β΄ Αθήνας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα: «Ορισμός ορίων σχολικών περιφερειών των Νηπιαγωγείων και Ειδικών Νηπιαγωγείων της Διεύθυνσης Π.Ε. Β’ Αθήνας, σχολικού έτους 2025-2026» τα όρια του 6ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου είναι:

ΓΑΖΙΑΣ-ΑΚΑΚΙΩΝ-ΣΤΡ.ΡΟΓΚΑΚΟΥ-ΣΑΜΟΥ-ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ-ΑΣΠ.ΚΑΨΑΛΑ-ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ-ΝΑΥΑΡΧΟΥ ΣΑΧΤΟΥΡΗ-ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΩΝ-ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ-ΟΡΙΑ ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ-ΓΑΖΙΑΣ.

Στο Νηπιαγωγείο μας για το σχολ. έτος 2025-2026 εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2021 (σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις  του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133).

Από το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με τις προβλέψεις της  παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/1985 (Α  167), η φοίτηση των νηπίων που έχουν συμπληρώσει ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

 

Την εγγραφή του μαθητή κάνει ο γονέας ή ο νόμιμος κηδεμόνας αυτού. Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων την εγγραφή κάνει ο γονέας που έχει την επιμέλεια.

 

Οι εγγραφές  θα πραγματοποιούνται από 5 έως και 24 Μαρτίου σύμφωνα με την περ. α της  παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25). Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

 

Συγκεκριμένα οι εγγραφές στα Δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχ. έτος 2020-2021 και εφεξής γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767)  ΚΥΑ  των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Κυβέρνησης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

Επισημαίνουμε ότι ως «Εγγραφή» νοείται η πρώτη καταχώριση (που γίνεται το 3ο δεκαήμερο του Μαρτίου από τη σχολική μονάδα) των στοιχείων του μαθητή στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου και στο Πληροφοριακό Σύστημα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

 

Την περίοδο των εγγραφών  για απορίες ή κάποια βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά στο 210-8061902 ή μέσω mail, από τις 08.00-09.30.

 

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου στο Νηπιαγωγείο οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα ακόλουθα βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή στο Νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδο τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και του κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησης του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

 

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.

 

Το σύστημα παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.

 

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ),  ηλεκτρονικό μισθωτήριο συμβόλαιο καταχωρημένο στο  taxisnet, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο, από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας. Αυτά τα αποδεικτικά θα πρέπει να είναι στο όνομα των γονέων-κηδεμόνων που κάνουν την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου.

 

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

 

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα/πρωινή ζώνη (ισχύει μόνο για παιδιά που φοιτούν στο ολοήμερο),

 

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα , ενώ παράλληλα επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου.

 

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα  (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται και τα εξής:

 

στ) Προαπαιτούμενο  η ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου καθώς και  ο λογαριασμός ΔΕΚΟ .

 

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή.

 

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

 

θ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

 

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της.  Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».  Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Γίνονται δεκτές όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις

Οι γονείς των μαθητών μπορούν να προσκομίσουν αυτοπρόσωπα και κατόπιν ραντεβού, από τις 08.00-09.30, στο νηπιαγωγείο τα απαιτούμενα προς έλεγχο δικαιολογητικά, το διάστημα από 5 έως 24  Μαρτίου ώστε να ελεγχθούν εμπρόθεσμα και να γίνει δεκτή  η αίτησή τους.

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

 

*Τα προνήπια που φοιτούν στο σχολείο μας δεν χρειάζεται να κάνουν καμία ενέργεια,  εγγράφονται κατευθείαν στο νηπιακό τμήμα (σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017 (Α109).

 

* Η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή αποδεικνύεται από τα ακόλουθα:

 

στοιχεία που προκύπτουν από τη φορολογική δήλωση του γονέα- κηδεμόνα (χωρίς τα οικονομικά δεδομένα)

συμβολαιογραφική πράξη ιδιοκτησίας

ιδιωτικό συμφωνητικό ενοικίασης που έχει κατατεθεί ή καταχωρηθεί ηλεκτρονικά στην Εφορία.

Λογαριασμό  ΔΕΚΟ

 

Διαβάστε αναλυτικά το ΦΕΚ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Επίσης δείτε αναλυτικά εδώ τις οδηγίες χρήσης εφαρμογής

   Η Προϊσταμένη,

Μαντζουράνη Φρόσω

 

 

Πετρόσουπα” από το Karabola Puppet Theater: Μια Ιστορία για τη Δύναμη της Συνεργασίας

Το Karabola Puppet Theater ζωντάνεψε στο σχολείο μας την υπέροχη ιστορία της “Πετρόσουπας”, μια τρυφερή αφήγηση για την απομόνωση και τη μελαγχολία που μεταμορφώνονται σε συνεργασία, μοίρασμα και χαρά. Με όμορφη ζωντανή μουσική και μαγευτικά σκηνικά, η παράσταση μας ταξίδεψε σε έναν παραμυθένιο κόσμο, όπου η δύναμη της συντροφικότητας φέρνει αγάπη, ευτυχία και μοναδικές στιγμές. Μια εμπειρία γεμάτη ζεστασιά και σπουδαία μηνύματα ζωής!

IMG 20250115 114808IMG 20250115 115137 IMG 20250115 114004